TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

לקראת השלמת העסקה סקייליין זכתה לאמון המשקיעים במכרז המוסדי של הנפקת אגרות חוב סדרה חדשה


בלייק ליון מנכל סקייליין
היקף הביקושים בשלב המכרז המוסדי הסתכם בכ-286 מיליון שקל; החברה נענתה לביקושים של כ-162 מיליון שקל

עסקת הרכישה של 13 בתי מלון בארה"ב הפכה להיות עסקה מחייבת לאחר שסקייליין השלימה לשביעות רצונה את בדיקת הנאותות
לקראת השלמת העסקה סקייליין זכתה לאמון המשקיעים במכרז המוסדי של הנפקת אגרות חוב סדרה חדשה:

היקף הביקושים בשלב המכרז המוסדי הסתכם בכ-286 מיליון שקל; החברה נענתה לביקושים של כ-162 מיליון שקל

השלב המוסדי ננעל בריבית של כ-5.65% – זאת למול ריבית מקסימום של 6.75% שהוצעה במכרז

בלייק לאיין, מנכ"ל סקייליין: "אני שמח לעדכן את ציבור המשקיעים שלנו כי השלמנו לשביעות רצונינו את בדיקת הנאותות והעסקת רכישה של 13 בתי מלון Courtyard Marriott הפכה להיות עסקה מחייבת. אנחנו צפוים להשלים את העסקה עד סוף חודש אוקטובר. בהזדמנות זאת, אנו רוצים להודות למשקיעים שהשתתפו במכרז המוסדי על הבעת אמון בפעילות החברה ובאסטרטגיה העסקית. תמורת ההנפקה תאפשר לנו להשלים את הרכישה תוך שמירה על גמישות פיננסית, נזילות וקוי אשראי בלתי מנוצלים. רכישת 13 בתי המלון בארה"ב תגדיל משמעותית את היקף הנכסים המניבים של החברה תוך שיפור מיידי של תמהיל ההכנסות מבחינה גאוגרפית. כמו כן, העסקה צפויה לתרום לשיפור משמעותי ברווחיות ובתזרים המזומנים של החברה.

חברת סקייליין השקעות, המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה וארה"ב, דיווחה על השלמת בדיקת נאותות של 13 בתי מלון Courtyard Marriott בארה"ב והשלמת השלב המוסדי של הנפקת סדרה חדשה של אגרות חוב (סדרה אג"ח ב'), במסגרתו זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-286 מיליון שקל אשר מתוכם בחרה לגייס כ-162 מיליון שקל וקיבלה אישור מחברת הדירוג מידרוג להגדיל את סכום הגיוס המקסימלי לכ-203 מיליון שקל. מחר צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה.

בעקבות הביקושים הערים שנרשמו בשלב המוסדי, ריבית הסגירה נקבעה ברמה של כ-5.65% וזאת לעומת ריבית המקסימלית שהוצעה במסגרת המכרז בשיעור של כ-6.75%.

אג"ח סדרה ב' הינה סדרה הצמודה לדולר ארה"ב ובעלת מח"מ של כ-5 שנים.
אג"ח סדרה ב' קיבלה מחברת מידרוג דירוג של 'Baa1.il' עם אופק יציב, המותנה בהשלמת רכישת 13 בתי מלון עסקיים בארה"ב.

את ההנפקה הובילו רוסאריו קפיטל יחד עם קונסורציום החתמים – דיסקונט חיתום, אקסלנס חיתום, אגוז הנפקות ווליו בייס חיתום. יעקב אקילוב שימש כיועץ החברה להנפקה.

הנפקת אגרות החוב הינה חלק מהיערכות החברה להשלמת רכישת 13 בתי מלון עסקיים, המנוהלים על ידי רשת Marriott העולמית, בתמורה לכ-135 מיליון דולר קנדי – עסקה עליה דיווחה החברה בתחילת חודש שעבר. בתי המלון, הפזורים על פני 9 מדיניות שונות בארה"ב, כוללים 1,913 חדרים ובמהלך שנת 2016 הניבו הכנסות בסך של כ-51.1 מיליון דולר ארה"ב ו-NOI בהיקף של כ-14.5 מיליון דולר ארה"ב. מימון הרכישה צפוי להתבצע באמצעות ההנפקה האמורה של אגרות החוב, מהלוואה בנקאית ספציפית בתנאי Non-Recourse וממקורות עצמיים שברשות החברה. עם השלמת העסקה יהיו בבעלות סקייליין 19 נכסים מניבים שפרוסים על פני 11 אזורים גאוגרפים שונים בארה"ב ובקנדה.


חברת סקייליין השקעות הינה חברה קנדית המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה ובארה"ב. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: סקלן).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il