TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אפריקה ישראל מגורים מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2017


אפריקה
צמיחה של 50% ברווח הנקי ברבעון לכ-20 מיליון ₪ בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 37 מיליון ₪

הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 37 מיליון ₪. ואינו כולל רווח נוסף המוערך בטווח של 50 עד 70 מיליון ₪, הצפוי ברבעון השלישי בגין עסקת גבעת שמואל


♣ החברה ממשיכה להציג תנופת עשייה בלמעלה מ-20 אתרים: מתוך 1,652 יח"ד הנמצאות בשלבי שיווק וביצוע, מכרה החברה 949 יח"ד בשווי של כ- 1.7 מיליארד ₪ (חלק החברה).
♣ עד לסוף שנת 2017 החברה צפויה להתחיל בביצוען של קרוב ל- 500 יח"ד נוספות במספר פרויקטים עיקריים בגבעת שמואל, קריית ביאליק, נתניה (פינוי בינוי) וחריש.

♣ לאחר תאריך המאזן הודיעה החברה כי רכשה את חלקו של השותף (50%) בפרויקט סביוני גבעת שמואל. החברה צפויה לרשום בגין העסקה בדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2017, רווח נקי, המוערך באופן ראשוני, בטווח שבין 50 מיליון ₪ ל-70 מיליון ₪.

♣ גידול שיא בהון העצמי של החברה לכ- 882 מיליון ₪. והוא אינו כולל את הרווח המשמעותי הצפוי מעסקת גבעת שמואל, אשר צפוי להירשם ברבעון השלישי.






♣ אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "החברה מציגה לראשונה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני על לפי התקן החשבוני החדש (IFRS 15), המציג תמונה עדכנית לאורך התקדמות הפרויקט ולא רק עם סיומו, כפי שהיה נהוג עד כה. ובכך, מציג שקיפות מליאה. ההאטה במכירת הדירות אשר נרשמה במהלך הרבעון נובעת מבלבול בקרב הרוכשים הפוטנציאלים, לאור אי הוודאות סביב צעדי הממשלה לצד הגידול בשיעור ריבית המשכנתאות. העסקאות המבוצעות באזורי הביקוש בהם אנו פועלים מעידות על רמת מחירים דומה לרבעונים הקודמים. מתחילת השנה ביצענו מספר עסקאות משמעותיות לרכישת קרקעות, בהיקף של כמיליארד ₪, אשר יספקו לנו זרם פרויקטים יציב באזורי ביקוש מובילים. אנו רואים בכך עדות נוספת לחוסן הפיננסי של החברה. אחת העסקאות שביצענו היא, רכישת חלקו של השותף בפרויקט סביוני גבעת שמואל. פרויקט זה כולל כ- 600 יח"ד והוא תואם את האסטרטגיה העסקית של החברה להגדיל את היקף פעילותה בפרויקטים גדולים, הכוללים ייזום והקמה של שכונות סביונים גדולות, אשר מספקות ללקוחותינו פתרון כולל לצרכי המגורים שלהם. במהלך השנה החברה צפויה לפתוח פרויקטים בחריש, בגבעת שמואל, בקרית ביאליק ובנתניה פרויקט פנוי בנוי. סך כל הפרויקטים החדשים שיפתחו עד סוף שנת 2017 כוללים תוספת של כ-500 יח"ד, ובנוסף צפוי תחילת השיווק של פרויקט "מחיר למשתכן" בגליל ים בו זכתה החברה שיכלול כ- 650 יח"ד."

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, מדווחת היום (יום חמישי, 17 באוגוסט 2017) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2017.






החברה יישמה באימוץ מוקדם את תקן דיווח כספי בינלאומי IFRS 15 "הכנסות בגין חוזים עם לקוחות". בהתאם לתקן זה, החברה תכיר בהכנסה ממכירת דירות מגורים ושטחי מסחר בישראל לאורך זמן בהתאם לשיעור ההשלמה של הדירות ושטחי המסחר לעומת הכרה בהכנסה בעת מסירת הדירה או שטח המסחר ללקוח בהתאם להוראות התקינה הקיימות כיום.






לאור השינוי בתקן החשבונאי מספרי ההשוואה מומלץ לפנות לביאור 2 ו' בדוחות הכספיים עבור פירוט מלא של השוני בין שיטות הדיווח וההשפעה על כל הסעיפים במאזן ודוח רווח והפסד. לשם הנוחיות מובאים בהמשך עיקרי הסעיפים בדוח רווח והפסד באם החברה לא היתה מיישמת את התקן החדש.


במהלך הרבעון מכרה החברה (חוזים חתומים כולל חלקם של שותפיה) 61 יחידות דיור בהיקף כספי של כ- 144 מיליון ₪ (חלק החברה כ- 133 מיליון ₪). מחיר הדירה הממוצעת ממשיך במגמת העליה ועמד של כ- 2.8 מיליון ₪ לעומת כ- 2.4 מיליון ₪ ברבעון הקודם וכ- 2.3 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד (המחירים כוללים מע"מ).






דיור להשכרה (סביוני גליל ים) – החברה ממשיכה בפעילות ההשכרה ונכון ליום 30 ביוני 2017 נחתמו 246 חוזי שכירות מתוך 273 יח"ד אשר בפרויקט. הכנסות החברה מפעילות זו הסתכמו בכ- 1.7 מיליון ₪ ברבעון.
צבר פרויקטים - נכון ל- 30 ביוני 2017, מצויות 1,652 יחידות דיור בביצוע ובשיווק טרם ביצוע בלמעלה מ- 20 אתרים מתוכן נמכרו 949 יח"ד כאשר השווי החוזי של המכירות הינו כ- 1.7 מיליארד ₪ (חלק החברה). מכירות של יח"ד בביצוע באו לידי ביטוי בדוחות הכספיים בהתאם לשיעור ההשלמה. מכירות של יח"ד בשיווק טרם באו לידי ביטוי בדוחות הכספיים ויוכרו עם התקדמות העבודות.






בסה"כ לחברה (כולל שותפים) זכויות לכ-6,750 יח"ד, מתוכן כ-5,050 יח"ד עם תב"ע מאושרת.
יתרת המזומנים, שווי מזומנים, ני"ע סחירים ומזומנים וני"ע בחשבונות ליווי, הסתכמה ליום 30 ביוני 2017 בכ- 317 מיליון ₪ מתוכם כ- 160 מיליון ₪ בחשבונות ליווי. הירידה מסוף 2016 נובעת מפירעון קרן וריבית בגין אג"ח סדרות ב' ו-ג' בהיקף של כ- 95 מיליון ₪, פירעון מוקדם של הלוואה מקבוצת גופים מוסדיים בסך כ- 63 מיליון ₪ וכן מתשלום חלק מעלות הקרקע והוצאות הפיתוח בפרויקט "מחיר למשתכן", בהרצליה וראשל"צ ממקורותיה העצמיים של החברה. הירידה קוזזה חלקית בעקבות גיוס אג"ח (סדרה ג') בסך כ- 100 מיליון ש"ח במהלך הרבעון השני.
ההון העצמי ביום 30 ביוני 2017 עלה לכ- 882 מיליון ₪ לעומת כ- 826 מיליון ₪ ליום 31 בדצמבר 2016.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il