TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

רבוע נדל"ן, שבשליטת מוטי בן משה, תשקיע כ – 1.2 מיליארד ש"ח, בהקמת 2 מגדלי יוקרה בת"א, כ- 40 קומות כ"א, האחד למגורים והשני למשרדים


רבוע כחול נדלן
פרויקט "מגדלי היצירה" ברחוב תוצרת הארץ, יכלול מגדל מגורים של כ 350 יח"ד ולצידו מגדל משרדים מפואר בשטח של כ 30,000 מ"ר ומעליו מגורי יוקרה.
רבוע כחול נדל"ן, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, חוברת לקבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות ותשקיע במשותף כ- 1.2 מיליארד ש"ח בהקמת 2 מגדלי יוקרה בני 37 ו-40 קומות, במתחם "בית מוטורולה" המתפרש על קרקע בת כ- 6.5 דונם ברחוב תוצרת הארץ 5 בתל אביב.
מדובר על פרויקט משולב של תעסוקה ומגורים, הכולל כ-390 יח"ד בבעלות משותפת של רבוע נדל"ן וקבוצות סופרין, וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות.
מגדל המשרדים יישאר כנכס מניב בבעלות מלאה של רבוע נדל"ן.

בפרויקט המגורים שנחלק בין שני המגדלים עתיד המגדל הצפוני לכלול כ- 350 דירות של שניים עד חמישה חדרים וכן דירות פנטהאוז בגדלים שונים בתמהיל מגוון, ושטח מסחרי בקומת הקרקע. השיווק של המגדל הצפוני החל לא מכבר ונרשמו למעלה מ-100 רוכשים לקומות התחתונות, שהצטרפו לקבוצת רכישה. עם כניסתה של רבוע נדל"ן לפרויקט יתחדש השיווק במתכונת יזמית הכוללת ערבויות חוק מכר ותנאי תשלום אטרקטיביים. המגדל הדרומי - עתיד לכלול 25 קומות משרדים בשטח של כ - 30,000 מ"ר, מעל שטח מסחרי של כ – 460 מ"ר בקומת הקרקע, ומעליהן 42 יחידות דיור מפוארות. המגדלים כוללים חניה צמודה, לובי מהודר ותכנון ופיתוח סביבתי.

מתחם מגדלי היצירה בת"א, אותו תכננו יסקי מור סיון אדריכלים, מצטרף לפורטפוליו הכולל 114 נכסים מניבים של רבוע כחול נדל"ן – פרויקטים מסחריים, מתחמים לוגיסטיים מתקדמים, מבני משרדים וחניונים בשטח של כ- 356,000 מ"ר ובשווי כולל של כ- 4.1 מיליארד ש"ח. רבוע כחול נדל"ן נסחרת במדד תל-אביב 125. בין הפרויקטים הרבים שהחברה יזמה בשנים האחרונות, נמנים קניון TLV בת"א, קמפוס היי-טק ברעננה ואחרים.

מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, מסר כי המשרדים שיוקמו במגדל הדרומי, בסמיכות מיידית לתחנת רכבת השלום, יציבו סטנדרט חדש של איכות תכנונית ומחירי שכירות אטרקטיביים. מגדל המגורים הצפוני ממוקם בסמיכות למרכזי המסחר והבילוי העיקריים של העיר ובסמיכות לתחנת רכבת השלום ודייריו ייהנו בעתיד מפארק האיילון המתוכנן בין גשר יצחק שדה וגשר ערבי נחל בצפון, כפי שאושר לפני כשנה ע"י העירייה.
ניהול התכנון והביצוע של הפרויקט יעשה באחריות רבוע נדל"ן כמו גם שווק המשרדים, ואילו ניהול שיווק המגורים יעשה ע"י קבוצות סופרין, וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות.

מדיווח של רבוע כחול נדל"ן לבורסה, עולה עוד, כי רבוע מגורים תעמיד לקבוצות סופרין, וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות הלוואות בגין מלוא חלקן בהון העצמי שהן ידרשו להעמיד. הלוואות הרבוע והריבית בגין הלוואות הרבוע בתוספת מע"מ תוחזרנה לרבוע מתוך חלקם של השותפים במקדמות על חשבון רווחים ולא יאוחר מחלוף 12 חודשים ממועד קבלת טופס 4 לפרויקט.

צחי סופרין, מנכ"ל קבוצת סופרין מסר כי: "הביקוש הער לאזור הן מצד יזמים והן מצד משקיעים מגיע מתוך ההבנה כי מדובר באזור הבא של תל אביב. הבנייה המתוכננת במתחם והשינויים מרחיקי הלכת בתחבורה בעיר, יהפכו את השכונות שבאזור זה למבוקשות בזכות סגנון החיים שיציעו לתושביהם: סביבת חיים ירוקה, מודרנית, המאופיינת בשירותים עירוניים מתקדמים ותחבורה ציבורית שתשאיר את הרכב בבית ותאפשר מגורים, בילויים ועבודה במתחם אחד. תושבי המתחם העתידי, ייהנו לא רק מ"תל אביב המתחדשת", אלא גם מ"הריאה הירוקה" המתוכננת באזור, שתיווצר באמצעות קירוי איילון לאורך שדרות מנחם בגין, ומגישה מידית ברגל לכל מה שיש לתל אביב להציע".

רוני וייס יו"ר ובעלים קבוצת וייס: "אנו שמחים להיות שותפים בעסקה הנדל"נית הראשונה של קבוצת אלון הריבוע הכחול מאז נרכשה על ידי מוטי בן משה. לאור האמון ההדדי שנוצר בין הצדדים, תוך כדי העסקה הנוכחית, בכוונתנו להמשיך וליזום פרויקטים משותפים ובימים אלה אנו בוחנים השקעות נוספות ".

איל פרידמן, מנכ"ל GF נדל"ן מציין כי: "חברת GF נדל"ן היא חברה צעירה שגאה להוביל שני מיזמי דגל בעיר תל אביב: פרויקט העלית מגדל בית לסין, שיקום ברחוב ויצמן בתל אביב והפרויקט ברחוב תוצרת הארץ שיוצא לדרך לאחר מסע לא פשוט מול הרגולטורים השונים. הפרויקט, שמעורר התעניינות רבה, מציע בין שלוש מאות לארבע מאות יחידות דיור מעוצבות ומרווחות במחיר תחרותי ונח."
"אני רואה בחיבור של GF נדל"ן עם סופרין וייס ורבוע נדל"ן שותפות אסטרטגית ארוכת טווח שתישמר גם בפרויקטים נוספים". מוסיף פרידמן.

את הצדדים בעסקה ייצגו עוה"ד לוי אמיתי ו-ורד גיטרמן ממשרד גולדפרב-זליגמן, עו"ד שי עדולם ממשרד פישר-בכר-חן-וול-אוריון, ועו"ד ארן פלשקס, מאיר פורגוס ודיויד אמיד ממשרד שרגא בירן ושות'.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il