TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

שותפות אינטו נהנתה מביקושי יתר וקיבלה הזמנות בסכום העולה על 17 מיליון שקלים במסגרת התשקיף


אינטו
ערן רוט, מייסד ומנכ"ל iintoo: "אנו מודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון באינטו, במודל העסקי שלה ובפעילותה

ערן רוט, מייסד ומנכ"ל iintoo: "אנו מודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון באינטו, במודל העסקי שלה ובפעילותה. פרויקט זה מהווה מבחינתנו כניסה ראשונה לשוק ההון ובכוונתנו להמשיך ולעבוד בשיתוף פעולה עם הרשות לניירות ערך ולאפשר לציבור המשקיעים להשתתף בפעילות החברה באמצעות גיוס הון באופן דומה בפרויקטים נוספים בעתיד״.

חברת iintoo, הרשת החברתית להשקעות בנדל"ן של ערן רוט ודב קוטלר, השלימה בהצלחה רבה את גיוס ההון לצורך הקמת מעונות סטודנטים בוויסקונסין. השותפות, שביקשה לגייס 17 מיליון שקל עבור פרויקט זה, קיבלה בפועל הזמנות העולות על סכום הגיוס להשקעה מיד עם פתיחת רישום ההזמנות.

פרויקט המעונות, שיבנה בסמוך לאוניברסיטת וויסקונסין-אושקוש, אחת האוניברסיטאות הגדולות בוויסקונסין, יכלול 310 מיטות בחדרים שיושכרו החל ממועד השלמת בניית הפרויקט ועד מכירתו בטווח של שלוש שנים ממועד רכישת הקרקע. התשואה הפשוטה הצפויה למשקיע היא החל מ- 17.25% לשנה לפני מס. את הקרקע תרכושiintoo יחד עם היזם המקומיAnnex Student Living, המתמחה בהקמת מגורי סטודנטים והפעלתם, איתו היא מבצעת בימים אלו שני פרויקטים נוספים. ההכנסות ממכירת הפרויקט מוערכות בכ- 85 מיליון שקל (כ-23 מיליון דולר), והרווח בגינו צפוי להגיע לכ-16 מיליון שקל (כ-4.2 מיליון דולר).

iintoo היא רשת השקעות חברתית, המהווה פלטפורמה בינלאומית שמאפשרת למשקיעים פרטיים רגילים לחבור יחד להשקעות נדל"ן גדולות ואיכותיות. בכך מאפשרת iintoo למשקיעיה לקחת חלק בהשקעות בכל העולם, גם בכאלו שמשתתפים בהן משקיעים אמריקאים לדוגמה. כל חבר ברשת החברתית יכול להשקיע ולקחת חלק בהשקעות, כשהרף המינימלי להשקעה הינו 25,000 דולר. מאז הקמתה על ידי ערן רוט ודב קוטלר לפני כשנתיים, גייסה החברה 260 מיליון ש"ח עבור פרויקטים שהיקפם הכולל למעלה ממיליארד ש"ח.

כפי שפורסם בתשקיף: מדיניות חברת אינטו השקעות לבצע השקעות המאפשרות למשקיעיה ליהנות מתשואה צפויה של 15% (לפחות) בשנה נטו לפני מס, בשקעה במסלול הון וריבית צפויה של כ-10% (לפחות) בשנה בהשקעה במסלול חוב, אלא אם הוגדר אחרת.

אחד היתרונות הגדולים ב- iintoo הוא שהמשקיע בוחר את ההשקעה הספציפית ואת המגזר בו הוא מעוניין להשקיע- מקבצי דיור, נדל"ן מסחרי, בתים פרטיים ועוד. בנוסף, כל משקיע יכול להתייעץ עם משקיעים אחרים ברשת, כמו גם להתחבר ולעקוב אחר משקיעים אחרים בשקיפות מלאה ובהתאם להגדרות הפרטיות שכל משתמש מגדיר. בכך אפשר לנצל את חכמת ההמונים ולזהות בעוד מועד טרנדים וכיוונים שמתגבשים בקרב ציבור המשקיעים. בשבוע האחרון השיקה החברה את אפליקציית iintoo לסלולר, הניתנת להורדה בחינם לאייפון ולאנדרואיד. כיום חברים ברשת מעל 14,000 איש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il