TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

iintoo פרסמה תשקיף: תגייס כ-17 מיליון שקל לפרויקט להשכרת מעונות סטודנטים באוניברסיטת ויסקונסין


iintoo
השותפות שתגייס את ההון צפויה להניב תשואה של החל מ 17.25% לשנה

חברת iintoo, הרשת החברתית להשקעות בנדל"ן של ערן רוט ודב קוטלר, פרסמה היום תשקיף לגיוס הון עבור פרויקט נדל"ן בארה"ב. התשקיף שפרסמה, מיועד לגיוס הון לצורך הקמת מעונות סטודנטים שיכללו 310 מיטות והשכרתם, בטווח של עד שלוש שנים עד למכירתם. הפרויקט יבנה בסמוך לאוניברסיטת וויסקונסין-אושקוש, אחת האוניברסיטאות הגדולות בוויסקונסין. הגיוס יתאפשר רק לחברי המאגר של iintoo, אליו ניתן להירשם ללא עלות באתר האינטרנט של החברה.

iintoo מעוניינת לגייס תחת המסגרת של התשקיף כ-17 מיליון שקל כאשר התשואה הפשוטה הצפויה למשקיע היא החל מ- 17.25% לשנה לפני מס. את הקרקע להקמת הפרויקט תרכושiintoo יחד עם היזם המקומי Annex Student Living, המתמחה בהקמת מגורי סטודנטים והפעלתם, ואיתו כבר בצעה החברה בעבר שני פרויקטים. חלקה של השותפות המנפיקה בפרויקט יעמוד על 90%.

השותפות תפעל להריסת המבנים הקיימים כיום על הקרקע, וכן לשינוי ייעודה לטובת מעונות סטודנטים ולהקמת הפרויקט והשכרתו. בכוונת השותפות להקים את המעונות במשך תקופה של כשנה וחצי, ולאחר מכן להתחיל ולחלק למשקיעים החזרים רבעונים קבועים מהשכרת המגורים לסטודנטים. עפ"י התשקיף, במידה ובתום הבניה לא יושכרו מעונות הסטודנטים בתפוסה של לפחות 65%, ישלם היזם למשקיעי iintoo, במשך כל שנת הפעילות הראשונה, תשלומים שישקפו שיעור השכרה של 65%, והכל בהתאם לתכנית העסקית. בהמשך, בכוונת השותפות למכור את הפרויקט תוך 36 חודשים.

ההכנסות ממכירת ההפרויקט מוערכות בכ- 85 מיליון שקל (כ-23 מיליון דולר), והרווח בגינו– לאחר עלויות ההקמה המוערכות בכ-69 מיליון שקל (כ-18.8 מיליון דולר)- עשוי להגיע לכ-16 מיליון שקל (כ-4.2 מיליון דולר). ערכי וצפי התכנית העסקית מבוססים על הערכת השווי המצורפת לתשקיף של Cushman, מהשמאים המובילים בארה"ב. יצוין כי לצורך מימון הקמת הפרויקט צפוי להתקבל קו אשראי מבנק בארה"ב.

הדוחות הכספיים של הפרויקט יפורסמו במערכת הדיווחים של רשות ניירות ערך (מגנ"א) באופן שיאפשר למשקיעים לעקוב אחר השקעתם לאורך כל התקופה. על פי התשקיף שפורסם, מדיניות ההשקעות של iintoo הינה השקעה בסוגי נדל"ן שונים בארה"ב, מערב אירופה וישראל, לתקופה של עד 36 חודשים, אשר מאפשרים למשקיעיה ליהנות מתשואה צפויה של כ-15% (לפחות) בשנה נטו לפני מס, בהשקעה במסלול הון, וריבית צפויה של כ-10% (לפחות) לשנה בהשקעה במסלול חוב, אלא אם הוגדר אחרת. את המגעים עם הרשות ניהלה מטעם iintoo עו"ד שיראל גוטמן, ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'.

iintoo היא רשת השקעות חברתית, המהווה פלטפורמה בינלאומית שמאפשרת למשקיעים פרטיים רגילים לחבור יחד להשקעות נדל"ן גדולות ואיכותיות. בכך מאפשרת iintoo למשקיעיה לקחת חלק בהשקעות בכל העולם, גם בכאלו שמשתתפים בהן משקיעים אמריקאים לדוגמה. כל חבר ברשת החברתית יכול להשקיע ולקחת חלק בהשקעות, כשהרף המינימלי להשקעה הינו 25,000 דולר. מאז הקמתה על ידי ערן רוט ודב קוטלר לפני כשנתיים, גייסה החברה 260 מיליון ש"ח עבור פרויקטים שהיקפם הכולל למעלה ממיליארד ש"ח.

אחד היתרונות הגדולים ב- iintoo הוא שהמשקיע בוחר את ההשקעה הספציפית ואת המגזר בו הוא מעוניין להשקיע- מקבצי דיור, נדל"ן מסחרי, בתים פרטיים ועוד. בנוסף, כל משקיע יכול להתייעץ עם משקיעים אחרים ברשת, כמו גם להתחבר ולעקוב אחר משקיעים אחרים בשקיפות מלאה ובהתאם להגדרות הפרטיות שכל משתמש מגדיר. בכך אפשר לנצל את חכמת ההמונים ולזהות בעוד מועד טרנדים וכיוונים שמתגבשים בקרב ציבור המשקיעים. בשבוע האחרון השיקה החברה את אפליקציית iintoo לסלולר, הניתנת להורדה בחינם לאייפון ולאנדרואיד. כיום חברים ברשת כ-13,000 איש.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il