TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

מרחביה נכנסת להשקעה בחברת ביומד שלישית


ביומד
מרחביה תשקיע בחברת קארדיאקסנס בתחום המכשור הלביש לסריקת הפרעות בקצב הלב

ההשקעה מתבצעת במסגרת סבב השקעה; מרחביה תשקיע כחצי מיליון דולר בחברה . ההשקעה בקרדיאקסנס מצטרפת להשקעות בחברות Juventas ו-CDx מקבוצת קליבלנדקליניק הפועלות בתחומי הריפוי הגנטי והדיאגנוסטיקה הסרטנית .

 חברת מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח) הבורסאית, מדווחת על השקעה בחברת ביומד שלישית: מרחביה צפויה להשקיע בחברת קארדיאקסנס (Cardiacsense Ltd) בתחום המכשור הלביש. דירקטוריון מרחביה אישר התקשרות במזכר הבנות לא מחייב בין החברה לבין קארדיאקסנס במסגרתו צפויה מרחביה להשקיע במסגרת סבב השקעה עם משקיעים נוספים סך של 500 אלף דולר כנגד הקצאת מניות שיהוו כ- 7% מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא של קארדיאקסנס. מזכר ההבנות כולל אופציה לרכישת מניות נוספות בחברה, ונקבע בו כי הצדדים יפעלו להשלמת העסקה בתוך 6 שבועות ממועד החתימה על מזכר ההבנות.


קארדיאקסנס נמצאת בשלבי פיתוח של מכשיר לביש דמוי שעון בעל טכנולוגיה חדשנית לסריקה מתמשכת של הפרעות בקצב הלב בדגש על פרפור פרוזדורים ודום לב. למיטב ידיעת מרחביה, הוגשו מספר בקשות לאישור פטנטים לטכנולוגיה של קארדיאקסנס והיא מתכננת להתחיל בניסויים קליניים ( (Ambulatory & BP תחת רגולציה של ה-FDA בסביבות המחצית השנייה של 2017.
השלמת העסקה כפופה לקיומם של תנאים מתלים, ובכלל זה, השלמת עריכת בדיקת נאותות לשביעות רצונה של החברה, חתימה על הסכם מחייב וקבלת אישורים נדרשים.
למרחביה שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית הרפואה האמריקאית קליבלנדקליניק (Cleveland Clinic) במסגרתו השקיעה עד היום בחברות הביוטכנולוגיה Juventas בתחום הריפוי הגנטי ובחברת CDx בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית.

מרחביה אימצה לפני כשנתיים אסטרטגיית השקעות בתחום הביומד, המתבססת בעיקר על איתור חברות בשלב קליני מתקדם הקרובות לשלב המסחור והשקעה בחברות במסגרת סבבי גיוס משמעותיים יותר בהובלת גופי השקעה מהמובילים בעולם הביוטכנולוגיה.

אודות מרחביה אחזקות והשקעות:
מרחביה עוסקת לאורך השנים בתחום הנדל"ן המניב ומחזיקה בנכסי נדל"ן ומניות חברת ליבנטל הבורסאית. בנוסף, פעלה החברה גם בתחום אנרגיית הרוח (פעילות שנמכרה). במהלך שנת 2015 אישר דירקטוריון החברה השקעות בתחום הביומד. מאז נכנסה החברה לשתי השקעות בחברות CDx ו-Juventas בתחומי הדיאגנוסטיקה הסרטנית והריפוי הגנטי בהתאמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il