TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אחרי שנים של הפסדים: אנגל משאבים מסיימת את 2016 ברווח של 67.7 מיליון שקל


חברת הנדל״ן אנגל משאבים, שבשליטת קבוצת דיוויד מוריס וקבוצת גבאי, מדווחת כי סיימה את שנת 2016 ברווח של 67.7 מיליון שקל

חברת הנדל״ן אנגל משאבים, שבשליטת קבוצת דיוויד מוריס וקבוצת גבאי, מדווחת כי סיימה את שנת 2016 ברווח של 67.7 מיליון שקל (רווח של 35.7 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות), זאת לעומת הפסד של 46.28 מיליון שקל בשנת 2015 (הפסד של 33.8 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות).

הכנסותיה של אנגל משאבים בשנת 2016 הסתכמו ב-101 מיליון שקלים, פי 2 לעומת הכנסותיה שנה קודם לכן שהסתכמו בכ-49.5 מיליון שקל.

חלק מהגורמים העיקריים שהביאו לשיפור בתוצאות אנגל משאבים בשנת 2016 – גידול בסעיף מכירת קרקעות יחידות בניה מייזום לאור הכרה ממכירת יחידות דיור בצ׳כיה בהיקף של כ-23 מיליון שקל וממכירת קרקעות בארץ ובחו"ל בהיקף של כ-12 מיליון שקל. כמו כן נוצר לחברה רווח מהתאמת שווי הוגן של נדל״ן להשקעה ורווח ממכירת חברה מאוחדת של קימברלי כתוצאה ממחיקת הפרשה שנרשמה בעבר.

אנגל משאבים רשמה השנה רווח כתוצאה מסיום הסכם חכירה של נכס החברה בסרביה, שבשנים האחרונות הניב הפסדים משמעותיים לחברה. בעקבות ביטול הסכם החכירה החברה גרעה את הנכס וההתחייבות מדוחותיה הכספיים ורשמה רווח ברבעון השלישי של השנה.

ההון העצמי של אנגל משאבים המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בסוף 2016 לכ-172 מיליון שקל, גידול של 27% לעומת ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות אשתקד. לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-31 מיליון שקל, גידול של 48% לעומת דצמבר 2015.

לדברי שגיא קדוש, סמנכ״ל הכספים באנגל משאבים, ״שנת 2016 היתה שנה חשובה מאוד לחברה, בה לאחר רכישת השליטה בחברה ביצענו מהלכים לייצוב הפיננסי שלה. אנגל משאבים נמצאת כיום בעמדה טובה ליישום התכנית האסטרטגית שלה לצמיחה בתחום הנדל״ן המניב והנדל״ן למגורים, עם מבנה הון משופר, נכסים איכותיים, מאזן נקי יותר, ומזומן פנוי לעסקאות איכותיות נוספות שתגענה בהמשך הדרך״.

אנגל משאבים, שבשליטת קבוצת דיוויד מוריס וקבוצת גבאי, היא אחת מקבוצות הנדל"ן הבולטות בישראל, כאשר מאז הקמתה בנתה למעלה מ-10 אלף יחידות דיור. הקבוצה בונה ומנהלת נכסים רבים ברחבי הארץ, ובהם נכסים מניבים, משרדים ובנייני מגורים. הקבוצה מבצעת בין היתר פרויקטי התחדשות עירונית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il