TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת הכשרת הישוב ממשיכה להאיץ את פעילות ההתחדשות העירונית


עופר נמרודי - צילום ורדי כהנא
הכשרה אלפא חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת ניסים אסייג
קבוצת אסייג הינה בעלת נסיון של שנים רבות בתחום ההתחדשות העירונית ופרוייקטי תמ"א 38;
השותפות בין החברות תחל באופן מיידי בשני פרוייקטים בתל-אביב בהיקף של 455 יחידות דיור.
אלכס מריאש, סמנכ"ל פיתוח וניהול נכסים בקבוצת הכשרת הישוב, ומנכ"ל הישוב החדש: "במסגרת שיתופי הפעולה של הכשרה אלפא, אנחנו בוחנים גם שיתופי פעולה עם יזמי נדל"ן מובילים ואנו שמחים על חתימת הסכם השותפות עם קבוצת אסייג. הקבוצה מביאה עימה ניסיון מוכח בתחום ההתחדשות העירונית, והחיבור שלה עם הכשרה אלפא, הינם בבחינת נוסחה מנצחת עבור שני הצדדים.

עופר נמרודי, מנכ"ל קבוצת הכשרת הישוב הוסיף: "ההסכם הינו בעל משמעות אסטרטגית לטווח ארוך עבור הכשרה אלפא, והוא יתרום להאצת פעילותה של קבוצת הכשרת הישוב בתחום ההתחדשות העירונית ".
ניסים אסייג, מנכ"ל קבוצת אסייג, ציין: "קבוצת אסייג פועלת מזה שנים רבות בתחום ההתחדשות העירונית, והינה אחת מהחלוצות בתחום זה. אנו רואים בכל פרוייקט של התחדשות עירונית סוג של פרוייקט חברתי, ובהתאם חברתנו מקדמת פרוייקטים מסוג זה בגישה יחודית, דרך משקפי הדיירים לאורך כל התהליך. אנו שמחים על השותפות החדשה עם עם הכשרת הישוב, שהינה מותג הנדל"ן הוותיק ביותר , ומשוכנעים ששילוב הכוחות שלנו עם יזמית ותיקה יביא ליצירת גורם מוביל בשוק המגורים הישראלי בשנים הקרובות. תחום ההתחדשות העירונית תופס נתח הולך וגדל בשוק המגורים בישראל, ואנו מאמינים ששילוב היתרונות של שתי החברות יהווה אלטרנטיבה מרכזית לפתרון מצוקת הדיור בארץ".

קבוצת הכשרת הישוב מעמיקה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, ומרחיבה את היקף שיתופי הפעולה שלה עם גורמים בענף. חברת הבת, הכשרה אלפא, המרכזת את פעילות הקבוצה בתחום ההתחדשות העירונית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת "ניסים אסייג התחדשות עירונית" (NSA) שהינה אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית, הכולל, בין היתר, פרוייקטי פינוי-בינוי ופרוייקטי תמ"א 38.

הצדדים סיכמו, סמוך לאחר חתימת ההסכם, כי הם יחלו בקידומם של שני פרוייקטים בתל-אביב, במסגרתם יוסבו פרוייקטים בהיקף נוכחי של 138 יחידות דיור לפרוייקטים חדשים בהיקף של 455 יחידות דיור.
הפרויקט הראשון הינו בשכונת פלורנטין ת"א, בו התכנון מבוצע על ידי האדריכל אילן פיבקו. פרוייקט זה כולל כיום 72 יחידות דיור, והוא יוסב לפרוייקט בהיקף של 241 יחידות דיור ו-1,230 מ"ר שטחי מסחר.
הפרוייקט השני הינו ברחוב פוזננסקי בעיר, והוא כולל כיום 66 יחידות דיור ו-2 מחסנים. פרוייקט זה, המתוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי-לויצקי-כסיף, יוסב לפרוייקט בהיקף של 214 יחידות דיור.
בשני הפרוייקטים התקבלה הסמכה של מרבית הדיירים, והם נמצאים בתהליך החתימה על הסכמים סופיים.

הכשרה אלפא והחברה הבת הישוב החדש, מקדמות כיום 11 פרוייקטים של התחדשות עירונית, בישובים: אור יהודה (3,000 -4,000 יח"ד), רמלה (1,220 יח"ד), וכן ברמת גן, תל-אביב, באר שבע, חיפה ועוד.

קבוצת אסייג, שהוקמה בשנת 2008,ע''י אל''מ במיל, ניסים אסייג, היא הראשונה שהשלימה פרוייקט פינוי-בינוי בפתח תקווה, ובין היתר היא נמצאת בשלב מתקדם של פרוייקט בהיקף של כ-1,750 יח"ד באור עקיבא, ומקדמת פרוייקטים נוספים בנתניה, תל-אביב ובערים נוספות.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל – קניונים ופארקים לוגיסטיים; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל – דירות למגורים, משרדים, התחדשות עירונית ובתי חולים סיעודיים; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים"; שילוט חוצות. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il