TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ריט 1 רוכשת את מתחם אמניר ב-59 מיליון ש"ח


ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן מניב המובילה בישראל, דיווחה היום כי תרכוש ביחד עם שותף את "מתחם אמניר" בחדרה, המשתרע על פני 28.5 דונם, תמורת כ-59 מיליון שקל
ריט 1 מתרחבת בתחום התעשייה והלוגיסטיקה: רוכשת את מתחם אמניר בחדרה תמורת כ-59 מיליון שקל

המתחם מושכר עד 2022 לחברת אמניר, חברה-בת של נייר חדרה * שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1: "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת פיזור וגיוון בתיק הנכסים שלנו. במסגרת זו, אנו מגדילים בהדרגה את חלקו של מגזר התעשיה והלוגיסטיקה בפורטפוליו שלנו, עד לכ-10% מתיק הנכסים שלנו כיום"

ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן מניב המובילה בישראל, דיווחה היום כי תרכוש ביחד עם שותף את "מתחם אמניר" בחדרה תמורת כ-59 מיליון שקל. מדובר בשטח של כ-28.5 דונם, הכולל מספר מבנים לתעשייה ומחסנים בשטח של כ-7,000 מ"ר. המתחם ממוקם בצמוד למפעלי נייר חדרה ומושכר במלואו לאמניר תעשיות מיחזור, מקבוצת מפעלי נייר חדרה, עד שנת 2022, בשכר דירה נטו (NOI ) המשקף תשואה שנתית של כ-7.6%.
המוכר הוא איש עסקים פרטי. על פי ההסכם שנחתם, ריט 1 תרכוש כ-95% מהנכס ותמורת כ-56 מיליון שקל, וכ-5% הנותרים יירכשו על ידי צד שלישי שאינו קשור לחברה. בהסכם בין הצדדים נקבע עוד, כי במידה שהסכם השכירות עם אמניר יוארך מעבר לשנת 2022, ישלמו הרוכשות למוכר 2 מיליון שקל נוספים. ריט 1 מעריכה כי השלמת ההסכם צפויה בימים הקרובים.
זו הרכישה השנייה של נכס תעשייתי שמבצעת ריט 1 בתקופה האחרונה. בחודש יולי 2016 רכשה ריט 1 50% ממתחם "הוליס" באלון תבור, תמורת כ-45 מיליון שקל. בבעלותה גם כ-25% ממתחם סטארפלסט באלון תבור, 65% ממרכז לוגיסטי בראשון לציון, מבנה ביבנה המושכר לחברת פלקסטרוניקס ופארק תעשייה בגוש שגב המושכר לפלרם ולתפרון.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, אמר: "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת פיזור וגיוון בתיק הנכסים שלנו. במסגרת זו, אנו מגדילים בהדרגה את חלקו של מגזר התעשייה והלוגיסטיקה בפורטפוליו שלנו, עד לכ-10% מתיק הנכסים שלנו כיום. מדיניות ריט 1 היא להשקיע בנכסים אטרקטיביים תוך פיזור רחב, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת סוגי הנכסים, והרכישה תואמת מדיניות זו".

אודות ריט 1:
ריט 1 היא קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי המאפשרת למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. השקעה בריט נהנית מיתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. לריט 1 32 נכסים מניבים בשווי של כ-3.6 מיליארד שקל. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 ודרור גד יו"ר הדירקטוריון. 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il