TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

גב-ים מפרסמת הבוקר את הדוח הכספי לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2021 ומשדרת עוצמה


אבי יעקובוביץ. צילום- אלדד רפאלי.
המשך יציבות בכל הפרמטרים וצמיחה מואצת בפעילות הייזום האינטנסיבית, הכוללת 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-400 אלף מ"ר (כ-340 אלף מ"ר חלק החברה)
בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליארד ש"ח (חלק החברה). כ-40% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלו שווקו.

הרווח הנקי לבעלי המניות הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2021 בסך של כ-460 מיליון ₪, בהשוואה ל-125 מיליון ש"ח אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מגידול בהכנסות מעליית שווי הוגן של נדל"ן להשקעה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם במחצית הראשונה של השנה בכ-232 מליון ש"ח, גידול של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה משכירות במחצית הראשונה של שנת 2021 הסתכמו בסך של כ-269 מליון ש"ח, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
ה-NOI של החברה הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של 259 מליון ש"ח, ללא שינוי לעומת אשתקד.
ה-EBITDA במחצית הראשונה של שנת 2021 הסתכמה בסך של 242 מליון ש"ח, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2021 ב-124 מיליון ₪, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.


אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "אנו חווים ביקושים של חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות להקמת מרכזי פיתוח חדשים, ביקושים שדוחפים בעוצמה רבה את ענף הנדל"ן המניב בישראל קדימה, ומשדרים צמיחה מואצת בתחום המשרדים.
חברות ההייטק, בתוך המכלול של ישראל כמעצמה טכנולוגית מובילה, מראות על המשך צמיחה ומובילות את המגמות בשוק.
שוק המשרדים בתל-אביב עומד בחזית ומוביל, והוא צפוי להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות. חברות ההייטק בחרו להיות חלק בלתי נפרד מהמטרופולין של תל-אביב ומובילות את הביקושים כחלק מתהליך מובנה.
גב-ים ממשיכה להפגין עוצמה, ופוגשת את הביקושים האמורים לעיל בכל המתחמים שלה ברחבי הארץ.
ברבעון השני של שנת 2021 חתמה החברה על 58 חוזי שכירות, תוך עלייה ריאלית ממוצעת בדמי השכירות בשיעור של כ-12.4% (בנכסים קיימים). במחצית הראשונה של שנת 2021 חתמה החברה על 78 חוזי שכירות, תוך עלייה ריאלית ממוצעת בדמי השכירות בשיעור של כ-9.7%.
אנו חווים ביקושים חזקים מאוד במתחמי גב-ים בהרצליה פיתוח. בין החוזים שנחתמו במחצית הראשונה של השנה, חתמה החברה על 6 חוזים בפארק גב-ים הרצליה צפון, בעלייה ריאלית של כ-16%. מתחמי גב-ים בהרצליה, הכוללים כ-260 אלף מ"ר, מהווים אבן שואבת לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. החברה נמצאת בהליכי תכנון של הרחבת קמפוס אפל בהרצליה, בשטח כולל של כ-45 אלף מ"ר.
החברה מציגה המשך יציבות בכל הפרמטרים התפעוליים ואיתנות פיננסית, שבאה לידי ביטוי ביתרות מזומנים של כ-1.5 מליארד ש"ח, מינוף בשיעור 50.5%, דרוג חוב של AA על-ידי מעלות, ו-100% מנכסי החברה שאינם משועבדים. כמו כן מציגה החברה המשך מגמת יציבות ברמת התפוסות ועלייה בדמי השכירות."
גב-ים מפרסמת הבוקר (יום ג', 7 ביולי 2021) את הדוח הכספי לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2021 וממשיכה במסלול מאוד ברור של פעילות ייזום אינטנסיבית, הכוללת צבר משמעותי של 12 פרויקטים, בהיקף 400 אלף מ"ר (חלק החברה כ-340 אלף מ"ר), בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליארד ש"ח, וצפי הכנסות של כ-208 מליון ש"ח, המהוות תוספת של כ-127 מליון ש"ח ל-FFO המיוחס לבעלי המניות. כ-40% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלו כבר שווקו. לאחר השלמה ואכלוס הפרויקטים שבייזום, בתום שנת 2024, מצבת הנכסים של החברה תעמוד על כ-1.38 מליון מ"ר, עם הכנסות שנתיות של כ-775 מליון ש"ח. קפיצת מדרגה משמעותית בהיקפי הפעילות, המעמידה את גב-ים במקום אחר.
במקביל, נמצאת החברה בהליך תכנון ורישוי של שבעה פרויקטים בשטח כולל של כ-160 אלף מ"ר (חלק החברה - 134 אלף מ"ר), ובנוסף בהליך תכנון של שתי חוות שרתים במתם ובירושלים.
לגב-ים נכסים בהיקף של כ-1,030,000 מ"ר, עם פריסה רחבה, הן גיאוגרפית והן סקטוריאלית, ב-19 ערים ברחבי הארץ, הכוללים 22 פארקים ומרכזי הייטק, משרדים, לוגיסטיקה, תעשיה ומסחר. נכסיה של החברה ממוקמים באזורי ביקוש מהמובילים בארץ, בצמוד לצירים ראשיים, בנייני Class A פרמיום, בתקני LEED גבוהים. בנוסף, לחברה עתודות של זכויות בניה זמינות, בהיקף של כ-490 אלף מ"ר.
לחברה כ-440 לקוחות, חברות בינלאומיות גדולות, Top Tier, מתאגידי הטכנולוגיה הגדולים בעולם. נכון לתום שנת 2020, צבר ההזמנות של החברה בהסכמי שכירות חתומים הסתכם בכ-2.3 מליארד ש"ח בגין נכסים מניבים, וכ-2.75 מליארד ש"ח כולל הסכמי שכירות חתומים בגין פרויקטים בהקמה. מח"מ הסכמי השכירות עומד על כ-4.4 שנים.
לחברה שותפויות אסטרטגיות עם המוסדות האקדמיים המובילים בארץ. זו הבשורה הבאה, שמביאה את כח האדם הטכנולוגי האיכותי ביותר - כמות ואיכות. גב-ים מעמיקה משמעותית את פעילותה ואת שיתופי הפעולה הללו, הכוללים, בין היתר, את האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומכון ויצמן.
גב-ים הציבה לעצמה כיעד את הרחבת פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים והתעשייה, תחום בנסיקה, המהווה עוגן יציב עם ביקושים גדולים ומסומן כאחד המקודים העתידיים. גב-ים יוזמת היום ארבעה פרויקטים בתחום זה, בהיקף כולל של כ-75 אלף מ"ר, מתוכם שווקו 65%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il