TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תמ"א 38 ברובע 4 בתל אביב


החלה הקמתו של פרויקט רמז 14-16 ע"י בית וגג. במקום 26 דירות וותיקות - 50 דירות חדשות
פרויקט חדש יוצא לדרך - אתמול קיימה חברת בית וגג טקס הריסה לפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב רמז 14-16 בתל אביב.
לאחר השלמת הריסתם של שני הבניינים הוותיקים ובהם 26 דירות, תקים חברת בית וגג פרויקט חדש בתכנון האדריכל גל מרום, שיכלול שני בניינים בני 7 קומות כל אחד עם 50 דירות.
בעלי הדירות הוותיקים שהחלו את התהליך עם חברת בית וגג לפני כ-6 שנים, צפויים לקבל בעוד פחות משלוש שנים את דירתם החדשה, הגדולה בכ- 25% מדירתם שפינו ונהרסה. כמו כן תקבל כל דירה מרפסת של כ- 12 מ"ר, חניה ומחסן. לאירוע המרגש הגיעו הדיירים הוותיקים ומשפחותיהם, רוכשי הדירות החדשות בפרויקט וכן בכירי ונציגי בית וגג.
תמהיל הדירות החדשות בפרויקט כולל מגוון טיפוסי דירות החל משני חדרים ועד חמישה וכן דירות גן ודירות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. דירות 3 חדרים נמכרות החל מ- 3.86 מיליון ש"ח.
רובע 4 בתל אביב נחשב לאחד האזורים היוקרתיים בעיר ומשתרע בין הרחובות פנקס בצפון, ארלוזורוב בדרום, דרך נמיר ממזרח ואבן גבירול ממערב. הפרויקט נמצא בקרבת בית הספר גימנסיה הרצליה ומרחק קצר מכיכר המדינה ורחוב אבן גבירול, בקרבת מוזיאון תל אביב, בית החולים איכילוב. קווי הרכבת הקלה - הקו הירוק והסגול צפויים לעבור בקרבתו.
רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג אמר באירוע: ״כל פרויקט התחדשות עירונית שמגיע לשלב ההריסה והבניה מרגש כל פעם מחדש, אך פרויקט זה היה ללא ספק גם מורכב ומאתגר מהרגיל בעיקר לאור מיקומו, ואנו שמחים להגיע למעמד זה. תכנית רובע 4 מאפשרת תוספת של עוד 5000 דירות חדשות באזור אך מגבילה את הבניה לגובה של עד 7.5 קומות בלבד, דבר שישמור על צביון סולידי לבינוי האורבני של האזור".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il