TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

משכנתא לכל מטרה לעצמאים וגם לשכירים, פתרון פשוט ומהיר


PEXELS
במדינת ישראל 67% הינם בעלי נכס בבעלותם, אך כאשר אנו בוחנים את ההתנהלות הפיננסית מרבית משקי הבית נמצאים בבעיות תזרים מזומנים וחריגות ממסגרות, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי
כיום, מרבית ההלוואות המתקבלות במערכת הבנקאית לרבות חברות כרטיסי האשראי וחברות הביטוח נפרסות על פני 5 שנים בלבד, ולמעשה ההחזר החודשי הינו גבוה ביחס להחזר של מסלול משכנתא טיפוסי. בשל כך נוצר לחץ תזרימי חודשי אשר יכול לגרום לחריגות נשנות ממסגרת העו"ש העלולות לגרום ללחץ נפשי ואף לעיתים דרישה מצד הבנק להחזיר את ההלוואה כפיגור או את השיק מסיבת אין כיסוי מספיק.

משכנתא לטווח הארוך ביותר בישראל- כיום ישנה האפשרות לגייס משכנתא לפריסה ארוכת טווח של עד 40 שנה כנגד הנכס, ועד שיעור של 80%, בהתאם לגיל הלווה, ובהתאם לצרכים. בכך אנו מצליחים להפחית בהחזרים וזאת במקביל להנזלת הנכס לאותם מטרות ייעודיות.

פתרון של משכנתא לכל מטרה הינו הפתרון הפיננסי היחיד שמצליח להוכיח את עצמו לטובת סגירת חובות קצרי מועד ע"י קבלת תוספת למשכנתא בריבית נמוכה יותר ובפריסה ארוכת טווח.

מקרה לדוגמא: לקוחות רבים פונים אלינו עם 3-4 הלוואות פתוחות, שבגין כל הלוואה משלם ריבית הנעות סביב 9%-12%, בהחזר חודשיים גבוהים של 8,000 ₪, מה שלמעשה יוצר גרעון חודשי קבוע ולחצים מיותרים, ובהגדרה הלקוח אינו יכול לעמוד בתשלום הנ"ל לאורך זמן.

הפתרון המקובל הינו לקחת משכנתא על סכום של 300 אלף ₪, מתוכם לפרוע את מלוא ההלוואות הקצרות בהחזר חודשי של 1,800 ₪, ובנוסף להשאיר עוד כרית בטחון של 50 אלף ₪ לכל צורך. מיד לאחר עסקה שכזאת הלקוח יוצא לדרך חדשה, שפויה ורגוע. ההחזר המוצג תלוי ומשתנה מאוד בין אדם לאדם, בין גיל, שווי הנכס וכו'.

משכנתא לכל מטרה לעיתים מתבצעת בגופים חוץ בנקאיים כגון: חברות ביטוח, קרנות נדל"ן חברתיות וקרנות מימון נדל"ן. בעסקאות שכאילו מדובר במקרים בהם מצב הלקוח מורכב יותר, לדוגמא: חזרו מספר שיקים, הלקוח מוגבל בחשבון הבנק, רובצים על הנכס עיקולים וחובות, וגם כאן פתרון של משכנתא חוץ בנקאית תהיה פתרון החילוץ הטוב ביותר.

ענף המשכנתאות נמצא במגמת צמיחה מתמדת, המוצרים הקיימים המבוססים נכסים נותנת פתרון כמעט בכל מצב אפשרי, אם במתווה של משכנתא הפוכה (לאותם אנשים מעל גיל 60) המעוניינים לעזור לילדיהם, במשכנתא פנסיונית הנותנות רנטה חודשית לשמור על רמת חיים סבירה, במשכנתאות גישור לטובת פיתוח עסקי ו/או סגירת חוב מעיק, אם במשכנתא עבור פירעון עיקול רובץ על הנכס, וכל אחד בהתאם לצרכיו ולרצונותיו.

בדר"כ הריביות במסלולי משכנתא לכל מטרה גבוהים מאשר הריביות במסלולי משכנתא לדיור, בבנקאות המסורתית הריבית משכנתא לכל מטרה נעה סביב 5%, בקרנות הנדלן החברתיות זה עולה ל- 7%-9%, ובקרנות הנדל"ן הפרטיות שבדר"כ מופנים אליה לקוחות עם היסטוריה פיננסית שלילית יכולים לשלם גם 12%-14%, והכל בהתאם לסוג העסקה, צרכי הלקוח ורמת ההתנהלות הבנקאית.

כאשר מגיע למשרדינו לקוח ליעוץ משכנתאות על נכס קיים, אנחנו בוחנים מספר רב של פרמטרים כגון: יכולת החזר-כושר השתכרות, שווי נכס, צורך פיננסי, היסטוריית BDI, התנהלות בנקאית, חובות הקשורים לנכס אם כמשכון או אם כעיקול, ויחד אנחנו עושים מאמץ למצוא פתרון שיועיל ללקוח לטווח הרחוק.

עם חוק חיווי האשראי הבנקאי, השקיפות הפיננסית גרמה בעיקר ללקוחות הבינוניים להראות יותר חלשים, כפועל יוצא הבנקים החלו להקשיח תנאים, ובשל כך לקוחות רבים מחפשים את מקומם מחוץ למערכת הבנקאית בלית ברירה.

בשלב זה נכנס התפקיד של יועץ משכנתאות מיומן ובעל ניסיון אשר צריך לאתר את הגוף המתאים ביותר לטובת מציאת הפתרון הזול והמהיר ביותר ללקוחותיו.

משרדינו "פרץ פיננסים" מטפל במאות בקשות מורכבות של משכנתאות למסורבים ולמשפרי דיור, הלוואות מקרנות לעסקים, שיפור ציון BDI, והכל ברצון חיובי לתת ללקוח את הפתרון המקיף והמקצועי ביותר ללא פשרות!


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il