TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת גולדן ארט בשיתוף עם חברת תאופיק זידאן רכשה קרקע בשכונת נווה זמר ברעננה תמורת 95 מיליון שקל


קרדיט הדמייה 3division
קרקע ששטחה 8.4 דונם עליה יוקם פרויקט של 6 בניינים עם 89 יח"ד. תמהיל הדירות המתוכנן כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ודופלקסים. בניגוד למקובל בשכונה, בפרויקט מתוכננת גינה פרטית גדולה לרווחת דיירי הבניין שתשתרע על פני 3 דונם. בנוסף בפרויקט זה כ-90% מהחניות יהיו תת קרקעיות
לדברי שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט "מדובר בחטיבת קרקע מהגדולות בשכונה, שתאפשר לייצר פיתוח נופי ברמה הגבוהה ביותר לרווחת הדיירים. אנו מתכננים להוציא את הפרויקט לשיווק בחודש מרץ 2021. מדובר בשכונה מבוקשת ביותר, ובזכות הפיתוח הנופי הייחודי ותכנון אדריכלי מוקפד ובסטנדרט גבוה של הפרויקט, אנו צופים ביקושים גבוהים".

קבוצת גולדן ארט נכנסה לפעילות בארץ לפני כ- 7 עם פרויקט דגל ברובע האמנים בחיפה המשלב שני בניינים עם דירות למכירה ובניין אחד של דירות להשכרה ארוכת טווח במסגרת חוק עידוד השקעות הון. הפרויקט כולל סה"כ 198 דירות וחזית מסחרית בהיקף כולל של 800 מ"ר. לקבוצה פרויקטים נוספים ברובע ובעיר התחתית הכוללים בניינים לשימור ברובע האמנים – הבית בעגלון והבית בפארק וחטיבת קרקע גדולה בקמפוס הנמל עליה מקודמת תוכנית עם ערוב שימושים התואם את תוכנית המתאר.

פרויקט נוסף של קבוצת גולדן ארט בשיתוף עם חברת תאופיק זידאן מקודם בימים אלו להיתר לאחר אישור בועדה המקומית נוף הגליל לתת היתר בתנאים לתכנית לבניית 12 בניינים עם 226 דירות. מדובר במתחם שיוקם בהמשך לזכיה במכרז של דירה להשכיר ויכלול 177 דירות להשכרה ב- 5 בניינים ו- 49 דירות למכירה ב-7 בניינים.

גולדן ארט היא קבוצה יזמית המובילה פתרונות דיור בראייה הוליסטית. הקבוצה מאמינה שלא מספיק רק לבנות בניין בסטנדרט גבוה, אלא נדרש לפעול בראייה ארוכת טווח במודל לפיתוח שכונות המשלב גם מסחר ושירותים לקהילה לרבות חינוך ותרבות, המביאים לידי ביטוי אוטונומי את אופייה ומובילים לשדרוג מעמד הסביבה כולה. בין מייסדי גולדן ארט עומדים מייסדי החברה האמריקאית ARTIMUS NYC ובמוניטין החברה רזומה נרחב של בניית ואחזקת בנייני מגורים, שטחי מסחר ומלונאות לאורך שנים.

חברת תאופיק זידאן בע"מ מתמחה בביצוע עבודות כחברת ביצוע עד מפתח לארגונים גדולים וליזמים, תוך הקפדה חסרת פשרות על איכות ביצוע, לוח זמנים ובטיחות. החברה הקימה פרויקטים בהיקף מצטבר של אלפי יחידות דיור למגורים ומאות אלפי מ"ר של מוסדות ציבור, מלונאות, תעסוקה, מסחר ופנאי ומוכיחה צמיחה קבועה ואיתנות פיננסית. בשנים האחרונות הורחבה הפעילות ליזמות עם שותפים אסטרטגיים מתוך הכרה כי השילוב בין יזמות וביצוע יוצר יתרון ומחויבות עמוקה לתוצאה הסופית ללקוח.

שכונת נווה זמר היא חוד החנית של תנופת הבנייה שעוברת על רעננה. השכונה הממוקמת בצפון העיר תכלול בסוף הקמתה כ 3,500 דירות, שיגדילו את מספר התושבים בעיר בכ-20%. אלפי הדירות בשכונה תוכננו בתמהיל משתנה ובהתאמה לקהלי יעד מגוונים, שייתנו מענה איכותי לכל סוגי התושבים. השכונה מעוטרת בריאות ירוקות ובגינות ציבוריות לצד ספורטק ובו מתקני כושר, שבילי אופניים, מגרשי כדורסל, קט-רגל ופטאנק. השכונה תכלול גם את מתחם הסקייט פארק הראשון בעיר וכן בית קפה לרווחת התושבים. בקרוב תושלם הקמת המרכז המסחרי בכניסה לשכונה שישלים את פתיחת מבני החינוך החדשים שפועלים בשכונה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il