TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סקר של SAP


SAP
צרכנים טוענים ששירות לקוחות זה הדבר החשוב ביותר בחוויית הלקוח

ענקית הטכנולוגיה SAP ערכה באחרונה סקר לקוחות מקיף באמצעות הטכנולוגיה של Qualtrics, חברת סקרים וחלוצה עולמית בניהול חוויות (XM) אותה רכשה ב- 2018. הסקר נערך בקרב מעל ל- 5,000 צרכנים אמריקאים שנשאלו על מותגים והתנהלות הקניות שלהם. כ -85 אחוז מהצרכנים שהשתתפו בסקר דירגו את "שירות לקוחות מעולה" כדבר החשוב ביותר בעת קנייה של מותג. הממצאים היו חלק מ"מדד האופנה של "SAP .


בנוסף, 81 אחוז מהנשאלים מהסקר אמרו שהם מצפים שמותגים ישקיעו משאבים שהם מעבר למבצעים והצעות השיווק שלהם. כדי לעמוד בציפיות של הצרכנים, מותגים צריכים לנתח את נתוני הלקוחות כדי ליצור אסטרטגיה מאוזנת להתאמה אישית של חוויות תוכן עם הערוצים המועדפים על כל צרכן.


פעולה ברגעים חשובים יכולה להיות המפתח לבניית בסיס לקוחות של תומכי המותג הנאמנים. נראה שמותגים רבים מפספסים את הרגע הזה, מה שמעיד על הפערים המשמעותיים בין ציפיות הצרכנים לבין החוויה שלהם בפועל. לדוגמה:


ל- 75 אחוז מהצרכנים יש ציפיות גבוהות מחוויות קניות דיגיטליות, אך רק 63 אחוזים מאמינים שהמותגים עונים על הציפיות הללו.
73 אחוז מהצרכנים מצפים שמותגים יעשו מאמצים נוספים בתחום השילוח וההפצה, בעוד שרק 59 אחוזים מאמינים שמותגים אכן עושים זאת.
57 אחוז מהצרכנים מצפים לתוכניות תגמול ונאמנות של לקוחות כחלק מהחוויה הכוללת, ורק 47 אחוז מהמותגים ממלאים את הציפיות הללו.

הסקר מראה שנדרשת אסטרטגיית XM משופרת כדי לסגור פערים אלה ולעמוד בדרישות הצרכנים. המותגים המובילים בשוק דואגים לעשות סקרים מעשיים ואז פועלים לשינויים ושיפורים בעקבות התגובות שהם מקבלים.
לורי מיטשל-קלר, נשיאה משותפת של SAP תעשיות: "הבנת חווית הקנייה האידיאלית של הצרכן מעניקה למותגים יתרון בנוף הקמעונאי של ימינו. כפי שציינו נשאלי הסקר, שירות לקוחות מעולה הוא הדבר הכי חשוב להם. קמעונאים צריכים לדבוק בדרישה זו ולהציע חוויות מותאמות אישית בזמן אמת שיוכלו לספק את הציפיות".
טל זייברט, מומחה פתרונות חווית לקוח ב-SAP ישראל: "צרכני האון ליין מצפים לשירות לקוחות דיגיטלי, Self-service ופרסונלי, כזה שמציע פתרון עוד לפני שנוצרה הבעיה, ולכן עסק שרוצה לצמוח ולשגשג מול הצרכנים של היום, צריך לשנות את דרך החשיבה, הגישה וההתקשרות שלו עם הלקוחות".

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il