TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

DriveNets מכריזה על שיתוף פעולה עם שורת ענקיות בתעשייה


DriveNets
המעבר למודל ניתוב תקשורת מבוזר צובר תאוצה. תוכנת הענן לניתוב רשת של DriveNets נמצאת בבדיקות מעבדה אצל ספקי שירותים מהשורה הראשונה המחפשים דרכים להגדלת רווחים ולהרחבת קיבולת הרשת

באמצעות תוכנת הרשת ענן DriveNets Network Cloud מסתיים העידן שבו היו ספקי השירותים הגדולים שבויים בידי הספקים שלהם


חברת DriveNets מרעננה, המפתחת תוכנת רשת, מכריזה היום (10.12.19) על שיתוף פעולה עם יצרני ה- ODM המובילים בעולם Delta, EdgeCore ו- UFI, המייצרים ציוד בלתי ממותג (white boxes) המהווה את אבני הבניין הפיזיים של רשתות התקשורת העתידיות. שותפה מרכזית נוספת היא חברת ברודקום - אשר שבבי הסיליקון העדכניים שלה "רמון" ו"יריחו 2" מספקים את הקיבולת וקנה המידה הנדרשים לרשתות העתיד.


תוכנת הרשת ענן DriveNets Network Cloud היא במרכז שיתוף הפעולה הזה, היוצר סביבה אקולוגית כוללת של הרשת, המעצימה את ספקי התקשורת, באמצעות הגמשת התשתיות ושינוי המודל הכלכלי. בכך, מסתיים העידן שבו היו ספקי התקשורת הגדולים שבויים בידי ספק אחד. ארכיטקטורת הרשת המבוזרת של דרייבנטס, מאפשרת לספקי התקשורת להאיץ את קצב גידול קיבולת הרשת, לשפר את הרווחיות שלהם ולהציג שירותים חדשים. הפתרון נמצא כבר בשלבי בדיקה אצל שורת ספקי תקשורת עולמיים מובילים.


DriveNets הודיעה לא מכבר כי ענן הרשת שלה Network Cloud הוא הפתרון הראשון בעולם התומך במודל הניתוב המבוזר, שהוצג בכנס האזורי של פרוייקט המחשוב הפתוח OCP, שנערך באמסטרדם: זהו נתב הענן המבוזר הגדול ביותר, הפועל הן בלב הענן והן בשוליו, הזמין כיום בשוק. הארכיטקטורה מאפשרת תמיכה בנתב בודד בקצב של 4Tb/s עד לאשכול נתבי "קופסאות לבנות" הפועלות כנתב אחד התומך בקצב של 768 Tb/s – היכול לתמוך ב-7680 יציאות של G100 כל אחת.


עידו סוסן, מנכ"ל ומייסד-שותף של DriveNets, אמר כי "החברה גאה להיות המנוע מאחורי פתיחת ארכיטקטורת הרשת והשותפות בין שחקנים מובילים בתעשיה, ולעבוד עמם על מנת לבנות את התקשורת של העתיד. הארכיטקטורה הפתוחה תומכת בגידול הענק בביקוש, ומונעת את האטה העלולה לנבוע ממגבלות הפתרונות הקיימים היום".


לדברי Chris Rice, סגן נשיא בכיר לתשתית הרשת והענן ב-AT&T, "לאחרונה הודענו כי אנו מעלים את האסטרטגיה של 'קופסות לבנות' לרמה חדשה, עם שחרור המפרט שלנו לניתוב מבוזר - Distributed Disaggregation Chassis - DDC והעמדתו לשימוש התאגדות קוד המקור הפתוח OCP. אנחנו בתחילתו של עידן חדש בו הקצבים הגבוהים של ימנו (100G) לא יעמדו בדרישות העתידיות של רשתות ה-5G ורשתות אופטיות שיגיעו עד הבית. רשתות הנתב המבוזר הבוסס על המפרט שלנו, והסביבה האקולוגית של ספקי טכנולוגיה התומכים בהן יאפשרו את בניית רשתוה העתיד ותמיכה בקצבי רשת גבוהים של כ-400G. פתרונות אלה יתנו מענה לא רק ל-AT&T, אלא לכל ספקי התקשורת בעולם.


לדברי Shin Umeda, סגן נשיא Dell’Oro Group, "הולך ונבנה מומנטום מאחורי הארכיטוקטורה החדשה לליבת רשת IP ולשולי הרשת, המבוסס על חומרה ותוכנה מבוזרות, תוך שימוש בקופסאות לבנות. הארכיטקטורה החדשה מאפשרת לספקי שירותים להגדיל את הרשתות שלהם מהר יותר וביעילות גבוהה יותר, תוך צמצום התלות שלהם בפתרונות משולבים של יצרנים מסורתיים. אנו רואים בשינוי זה של רשתות הענן פוטנציאל להבאת יכולות רשת חדשות בקנה מידה גדול במיוחד".


לדברי Vincent Ho, מנכ"ל UfiSpace, "היינו בין ראשוני היצרנים שהתחייבו לפתוח את מודל הרשת - וכבר הדגמנו את פתרונות הניתוב הפתוחים שלנו יחד עם AT&T, במסגרת כנס הרשתות הפתוחות ONS, באפריל השנה. אנו גאים עתה להרחיב את המאמצים האלה ולעבוד עם DriveNets ועם ברודקום, על מנת להרחיב את מודל הרשת הפתוחה. הפתרונות שלנו נמצאים כבר במעבדות הבדיקות של ספקי השירות הגדולים בעולם, המאמינים כי המודל החדש מהווה את עתיד הרשת".


Victor Cheng, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת טכנולוגיות התקשורת של Delta, אמר כי "דלתא מחוייבת לתמיכה במודלים עסקיים התורמים לעמידות וליעילות של רשתות התקשורת של לקוחותיה, דוגמת ביזור וחלוקה של מערך הניתוב. אנחנו מחוייבים לשיתוף הפעולה עם Drivenets לטובת עתידם של לקוחותינו המשותפים".


George Tchaparian, נשיא ומנכ"ל Edgecore, ציין כי "קופסאות הניתוב הלבנות של Edgecore, בקצבים של 100G/400G, המשולבות יחד עם תוכנת ענן התקשורת של DriveNets, יוצרים רמה חסרת תקדים של יעילות ומהירות הרשת. אנו גאים לקחת חלק במאמץ לפתיחת מודל הרשת וביזור הרשת ולמתן אפשרויות חדשות ללקוחותינו - מפעילי הרשתות הגדולים בעולם – להאיץ את קצב הצמיחה של עסקיהם".
Ram Velaga, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת מוצרי המתגים של ברודקום, הביע שביעות רצון לנוכח האימוץ הנרחב של מוצרי קו Jericho2 בתעשיית הרשתות. "השילוב עם תוכנת הרשת ענן המתקדמת של DriveNets, מאפשר לנתבים המבוזרים המבוססים על שבבי Jericho2 להציע פתרונות ניתוב בסדרי גודל מובילים בתעשייה, תוך חיסכון אדיר בהוצאות ההון הנדרשות לרכישה הראשונית כמו גם בהוצאות תפעול הרשתות".


DriveNets מסייעת לספקי שירותי תקשורת (CSP) לנצל את גאות הביקושים הגדולה בכל הזמנים, ולהגדיל את הרווחיות שלהם באמצעות שינוי המודל הטכנולוגי והכלכלי שלהם. הפתרון של DriveNets – "ענן רשת" Network Cloud, משנה את ארכיטקטורת הרשת המסורתית כפי שהתקיימה בעשרים השנים האחרונות, באמצעות אימוץ מודל חדש של נתב מבוזר, לצורך הקמת רשתות בקנה מידה ענק של ספקי טלקום. ענן הרשת הוא פתרון תוכנת ענן, הפועלת על גבי "קופסאות לבנות" - קופסאות ניתוב במבנה אחיד המוצעות על ידי ספקים שונים - תוך פישוט מהותי של תהליכי התפעול - והצעת ביצועים בקנה מידה רחב במחיר נמוך משמעותית. DriveNets נוסדה על ידי עידו סוסן והילל קוברינסקי, שני יזמי הייטק מצליחים. שושן יסד בעבר את Intucell, החברה שהמציאה את הרשת בעלת יכולות האופטימיזציה העצמאיות, שנרכשה על ידי סיסקו ב- 2013 תמורת 475 מיליון דולר. קוברינסקי יסד את Interwise, מומחית שיחות הוועידה ב- Web, שנמכרה ל- AT&T תמורת 121 מיליון דולר.

החברות השותפות בהתאגדות
ברודקום היא ספק טכנולוגיות עולמי המפתח ומספק מגוון רחב של שבבים ופתרונות תוכנת תשתית. סל המוצרים של החברה משרת שווקים קריטיים לרבות מרכזי עיבוד נתונים, רשתות, תוכנה ארגונית, מוצרי פס רחב, תקשורת אלחוטית, אחסון ויישומים תעשייתיים. הפתרונות כוללים תוכנה למרכזי נתונים ולעיבוד, מערכות ארגוניות, תוכנת אבטחה למחשבים מרכזיים ואבטחת סייבר - תוך התמקדות באוטומטיזציה, ניטור ואבטחה, כמו גם רכיבים לסמארטפונים, ציוד טלקום וציוד ייצור.


דלתא נוסדה ב- 1971 והיא ספק עולמי מוביל של ספקי כוח לנתבים ומוצרים לניהול תרמי, עם סל עשיר של מערכות חיסכון באנרגיה ופתרונות בתחות האוטומטיזציה התעשייתית, בניינים חכמים, ספקי כוח לשוק הטלקום, תשליות מרכזי נתונים, טעינת מכוניות חשמליות, אנרגיה מתחדשת, אחסון אנרגיה וצגים, ומערכות לערים חכמות.


Edgecore Networks היא חברה בת בבעלות מלאה של Accton Technology, המובילה בשוק מערכותODM לרשתות תקשורת. Edgecore מספקת מוצרי תקשורת קווית ואלחוטית ופתרונות באמצעות רשת שותפים עסקיים ומשלבי מערכות בכל העולם, למרכזי עיבוד נתונים, ספקי שירותים, ארגונים גדולים ועסקים קטנים ובינוניים. החברה מובילה בתחום רשתות פתוחות, ומספקת מגוון רחב של מתגי איתרנט בקצבים של 1G-400G , נתבים לליבת הרשת, מגבירי אותות, ציוד Wi-Fi - המבוססים כולם על תקנים פתוחים ומערכות הפעלה לרשת בקוד מקור פתוח.


UfiSpace מקדמת את פתרונות קופסאות הניתוב הלבנות לרשתות דור חמישי, ומספקת למפעילי הרשת המובילים בארה"ב אפשרות לתמוך בו-זמנית במערכות קנייניות קיימות ובדור הבא של תשתיות 5G, בקצבים של 100/400 גיגה ביט לשניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il