TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינפיניבנד מאיצה ששה מתוך עשרת מחשבי העל המהירים בעולם, כולל שלושת הראשונים, וארבעה מתוך חמשת המובילים ברשימת ה- TOP500 של יוני 2019


מלאנוקס
פתרונות האינפיניבנד והאיתרנט של מלאנוקס מקשרים 296 מערכות או 59% מתוך כלל פלטפורמות ה- TOP500, המייצגים 37% צמיחה תוך 12 חודשים (יוני 2018-יוני 2019)

אינפיניבנד HDR בקצב 200 גיגה-ביט עושה את הופעת הבכורה ברשימה, מאיץ ארבע מערכות כולל את מחשב העל המדורג חמישי ברשימה

פתרונות מלאנוקס ל- G25 איתרנט ומעלה מחברים 63% מכלל מערכות האיתרנט, המייצגים 124% צמיחה תוך 12 חודשים

וועידת International Supercomputing, פרנקפורט, גרמניה - 17 ביוני 2019 - מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות עתירי ביצועים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה היום כי פתרונות האינפיניבנד של החברה מאיצים ששה מתוך עשרת מחשבי העל המובילים למחשוב עתיר ביצועים (HPC) ובינה מלאכותית (AI) ברשימת TOP500 של יוני.


 ששת המערכות שמאיצה מלאנוקס כוללות את שלוש המערכות המובילות וארבע מתוך חמש המובילות: מחשב העל המהיר ביותר בעולם הנמצא ב- Oak Ridge National Laboratory בארה"ב, המדורג 2# ב- Lawrence Livermore National Laboratory בארה"ב, המדורג 3# ב- Wuxi Supercomputing Center בסין, המדורג 5# ב- Texas Advanced Computing Center, המדורג 8# ב- Advanced Industrial Science and Technology של יפן, והמדורג 10# ב- Lawrence Livermore National Laboratory.

אינפיניבנד HDR בקצב 200G, טכנולוגית הקישוריות המהירה והמתקדמת ביותר, עושה את הופעת הבכורה על הרשימה, ומאיצה ארבעה מחשבי על ברחבי העולם, כולל מחשב העל המדורג חמישי הנמצא ב- Texas Advanced Computing Center, שהינו גם מחשב העל המהיר ביותר אשר נבנה ב- 2019.

אינפיניבנד ואיתרנט מלאנוקס מקשרים 296 מערכות, או 59% מכלל פלטפורמות ה- TOP500, המייצגים 37% צמיחה ב-12 חודשים, מיוני 2018 עד יוני 2019. מספר זה כולל את כל 126 מערכות האינפיניבנד שברשימה, ורוב פלטפורמות ה- 25 גיגה-ביט איתרנט ומעלה. פתרונות האיתרנט של מלאנוקס נמצאים בשימוש ב- 170 מערכות איתרנט ברשימה, או 63% מסך פלטפורמות האיתרנט, המייצגים 124% צמיחה ב-12 חודשים.

רשימת ה- TOP500 התפתחה בשנים האחרונות לכלול יותר פלטפורמות היפרסקייל, ענן ואנטרפרייז, בנוסף למערכות ה- HPC. מעל לחצי מהמערכות ברשימת יוני 2019 ניתנות לסיווג כפלטפורמות ליישומים שאינם HPC, המקושרים באיתרנט, כאשר מספר רב של מערכות אלה מייצגות תשתיות היפרסקייל בארה"ב, סין ועוד.

"אנו גאים לקשר כ- 60% ממחשבי העל ב- TOP500 בטכנולוגיות האינפיניבנד והאיתרנט שלנו, ולהציג 37% צמיחה ביחס לרשימה שפורסמה לפני שנה. אנו גם גאים לראות את מחשבי העל הראשונים המקושרים באינפיניבנד HDR בקצב 200 גיגה-ביט על רשימת ה- TOP500, כולל מחשב העל החמישי במהירותו בעולם שהינו גם מחשב העל המהיר ביותר אשר נבנה ב- 2019, הנמצא ב- Texas Advanced Computing Center.


החדשנות המובנית בפתרונות ה- HDR InfiniBand שלנו, יחד עם יתרונות הביצועים שלהם, הופכים אותם לקישוריות המובחרת הטובה ביותר עבור תשתיות המחשוב והאחסון המובילות בעולם. ישנן גם מספר מערכות אינפיניבנד HDR ברחבי העולם המשרתות פעילויות מדעיות ומחקר אשר אינן ברשימת ה- TOP500, ואנו ממשיכים לראות מומנטום חזק עבור טכנולוגיה זו לרוחב כל הגאוגרפיות", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות.


 "אנו נרגשים לראות 170 ממערכות האיתרנט משתמשות בפתרונות מלאנוקס ל- 25 גיגה-ביט איתרנט ומעלה, המייצגות 124% עלייה שנה על-גבי שנה, והאימוץ הצומח של מתאמי, מתגי וכבלי איתרנט עבור תשתיות היפרסקייל, ענן ואנטרפרייז. הצורך בניתוח כמויות צומחות ללא הפסק של נתונים מביא לתכנון מספר רב של מחשבי על עם המשתמשים במספר מתאמי רשת בכל צומת על מנת להשיג תפוקת נתונים גבוהה יותר. מחשב העל NVIDIA DGX SuperPOD החדש עושה שימוש בעשרה מתאמי אינפיניבנד EDR בקצב 100 גיגה ביט לשנייה בכל צומת, זאת על מנת לקבל תפוקה של 1 טרה-ביט נתונים בצומת. כמו כן, החלנו כבר את תכנון דור ה- NDR InfiniBand בקצב 400 גיגה-ביט אשר יאיץ את הדור הבא של פלטפורמות מחשוב על ולימוד מכונה".

רשימת ה- TOP500 מפורסמת פעמיים בשנה וזמינה דרך הקישור www.Top500.org. הרשימה מדרגת את מערכות המחשוב החזקות ביותר בעולם על פי מערכת הדירוגLinpack benchmark . להלן כמה מסקנות עיקריות מרשימת יוני 2019:
· מלאנוקס מקשרת 59% מכלל פלטפורמות ה- TOP500 (296 מערכות אינפיניבד ואיתרנט), המייצגים 37% צמיחה תוך 12 חודשים (יוני 2018 – יוני 2019)

· אינפיניבנד HDR בקצב 200G מאיצה 4 מחשבי על – המדורג 5# (TACC - USA), 62# (MSU - USA), 166# (CSC - Finland), ו- 264# (Tsukuba - Japan)

· אינפיניבנד מאיצה את מחשב העל ל- AI/HPC המהיר ביותר בעולם – מחשב העל “Summit” הנמצא ב- Oak Ridge National Laboratory

· אינפיניבנד מאיצה את שלושת מחשבי העל המובילים בעולם – 1# (ORNL - USA), 2# (LLNL - USA), ו- 3# (Wuxi - China), וגם שישה מתוך עשרת המובילים – 5# (TACC - USA), 8# (AIST - Japan), ו- 10# (LLNL - USA)

· אינפיניבנד מאיצה את מחשב העל התעשייתי המהיר ביותר הנמצא ב- Total Oil and Gas, 11# ברשימה

· אינפיניבנד מקשרת 126 מחשבי על, או כ- 55% מכלל מערכות ה- HPC ברשימת ה- TOP500

· מלאנוקס מקשרת 170 מערכות איתרנט (25 גיגה-ביט איתרנט ומעלה), או 63% מכלל מערכות האיתרנט – 124% צמיחה תוך 12 חודשים (יוני 2018 – יוני 2019)

· רשימת ה- TOP500 התפתחה וכוללת כיום גם פלטפורמות HPC וגם פלטפורמות ענן/היפרסקייל (שאינן ייעודיות ל- HPC), כאשר מעל לחצי מהמערכות ברשימה ניתנות לסיווג כפלטפורמות ליישומים שאינם HPC

· אינפיניבנד היא הקישוריות המובחרת עבור תשתיות HPC ובינה מלאכותית

· איתרנט מלאנוקס היא הקישוריות המובחרת עבור תשתיות ענן והיפרסקייל

ניתן למצוא מצגת TOP500 מפורטת כאן: TOP500

בקרו את מלאנוקס טכנולוגיות בוועידת ISC High Performance 19 המתקיימת בפרנקפורט, גרמניה, בין 17 ל- 19 ביוני, בדוכן מספר E-911, על מנת ללמוד עוד על פתרונות האינפיניבנד והאיתרנט שלנו ועל המערכות החדשות של אינפיניבנד HDR בקצב 200 גיגה-ביט לשנייה, וגם כדי לראות את מכלול פתרונות מלאנוקס לקישוריות עתירת ביצועים מקצה לקצה.

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות InfiniBand ו-Ethernet חכמים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות.


החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: כרטיסי רשת, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים ביצועי יישומים וממקסמים תוצאות עסקיות עבור טווח רחב של שווקים לרבות ענן והיפרסקייל, מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, מרכזי נתונים לארגונים, אבטחת סייבר, אחסון, שירותים פיננסיים ועוד.
מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il