TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

SafeRide Technologies תשתף פעולה עם קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי, לבחינת שניים מהפתרונות שלה במעבדת החדשנות החדשה בתל אביב


SafeRide Technologies
פתרון הבינה המלאכותית של SafeRide לאיתור אנומליות זכה לאחרונה בפרס TU-Automotive למוצר ה- Data/AI הטוב ביותר
SafeRide Technologies, חברת אבטחת הסייבר הראשונה לרכבים המציעה מערכת מרובת שכבות לזיהוי אנומליות ופתרון לחסימת איומים, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי לבחינת יעילות פתרונות אבטחת הסייבר שלה ברכבים במעבדת החדשנות החדשה של הקבוצה בתל אביב.

פתרון הבינה המלאכותית vSentry AI של SafeRide זכה בפרס TU-Automotive עבור 'מוצר ה- Data/AI הטוב ביותר לשנת 2019' בשבוע שעבר בדטרויט. vSentry AI משתמש ביכולות למידת מכונה מתקדמות לקביעת התנהגות נורמלית של הרכב, ללא תלות או ידע מוקדם של תכונות ה- ECU והפרוטוקולים. מרגע שנקבעה ההתנהגות הנורמלית, מודל למידת המכונה יכול לאתר במדויק, לחלק לקטגוריות ולסמן כל התנהגות שאינה נורמלית, ולדווח עליה למרכז תפעול אבטחת רכבים מקושרים להמשך בדיקה.

CAN Optimizer של SafeRide הינו פתרון מבוסס למידת מכונה המצמצם באופן משמעותי את רוחב הפס הדרוש על מנת להעלות נתוני CAN לענן ומאפשר צמצום של למעלה מ- 95% בגודל נתונים, עם יחס דחיסה טוב יותר מ-פי 5 לעומת אלגוריתמי דחיסה אחרים הזמינים בשוק היום.

"אנו מאד גאים לעבוד עם קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי במעבדה החדשה שלהם בתל אביב", אמר יוסי ורדי, מנכ"ל SafeRide Techniologies. "זה מרגש שיש לנו את האפשרות להוכיח את יעילות הטכנולוגיות שלנו בשיתוף עם יצרני רכבים מהמובילים בעולם. כבר הצגנו תוצאות מבטיחות תחת התקפת סייבר בזמן אמת. אנו נרגשים להמשיך את עבודתנו ולראות את הטמעת הטכנולוגיות שלנו בכמה מהרכבים המבוקשים בעולם".

אודות SafeRide Technologies
SafeRide Technologies היא ספקית של ™vSentry, פתרון אבטחת סייבר רב שכבתי מוביל לרכבים מקושרים ואוטומטיים, המשלב פתרון איתור אבטחה ראשון מסוגו עם יכולות בינה מלאכותית פורצות דרך וטכנולוגיית איתור אנומליות על מנת לספק פתרונות אבטחה עתידיים. SafeRide מספקת ליצרני ציוד מקורי (OEMs), לספקי ומפעילי ציי רכב איתור מוקדם ומניעת התקפות סייבר ומסייעת להימנע מנזק פיננסי, מניעת פגיעה במוניטין והצלת חיים. למידע נוסף, בקרו ב- www.saferide.io .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il