TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דיויד קו, ראש סוכנות אבטחת הסייבר בסינגפור לפני זמן קצר בשבוע הסייבר הלאומי


דיויד קו, ראש סוכנות אבטחת הסייבר בסינגפור
"כאשר מדינות סביבנו פגיעות אנחנו פגיעים לתקיפות מהרשתות שלהם"
סייבר הוא אסימטרי במהותו – לכל מי שיש מחשב יש הפוטנציאל לגרום לנזק רב סביב העולם. לסייבר אין גבולות ומדינות צריכות להכין את עצמן לתוקפים מהרמה הראשונה, כולל הקצאת המשאבים והיכולות להתמודד איתם.

"הרעיון המקורי של הקמת המרכז בסינגפור הגיע מיו"ר המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א פרופ' איציק בן ישראל שהגיע לדבר ולייעץ לבכירים בתחום אצלנו. סינגפור מחוברת מאוד לעולם הדגיטאל. קצב הצמיחה והחיבור רק יגדל. איננו יכולים שתהיה לנו כלכלה פורחת ולהשאיר את המערכות והרשתות שלנו פגיעות ולכן נכנסו לעולם אבטחת הסייבר.

סיכון נמוך, עלות נמוכה ורווח גבוה – כל אלה הסיבות לעלייה בהתקפות סייבר על ידי ארגוני פשע. אנחנו מניחים שההתקפות עוד יגברו עם הכנסת ה- IOT. האפשרות של נשקי סייבר שיגיעו לידיים לא נכונות תעלה.

סייבר הוא אסימטרי במהותו – לכל מי שיש מחשב יש הפוטנציאל לגרום לנזק רב סביב העולם. לסייבר אין גבולות ומדינות צריכות להכין את עצמן לתוקפים מהרמה הראשונה, כולל הקצאת המשאבים והיכולות להתמודד איתם.

כמדינה קטנה ומחוברת אנחנו מאמינים במרחב שיהיה מבוסס על חוקים והסכמים בינלאומיים ובשיתופי פעולה בינלאומיים – אך על מנת שיהיה סדר עולמי שכזה נזדקק לגופים הבינלאומיים כמו האו"ם אך גם לגופים אזורים במיוחד ASEAN. כאשר מדינות סביבנו פגיעות אנחנו פגיעים לתקיפות מהרשתות שלהם. באמצעות פלטפורמות אלה, נרצה לקדם דיאלוג בין גופים בקהילה הבינלאומית. מובילים בינלאומיים בתחום הסייבר צריכים את הבמה לדון בנושאים הללו. הכרה בנורמות סייבר יעזרו להעלות את יכולת החיזוי למה שקורה בעולם הזה.

אמון בלבד אינו מספיק – חוזק השרשרת נקבע לפי הגורם החלש שבה, לכן עלינו לסייע למדינות להגיע לסטנדרטים שאנחנו קובעים, על מנת שלא יהיה מצב שמדינה זו או אחרת תהפוך גן עדן לארוגני פשיעה בתחום הסייבר. בהקשר זה סינגפור עובדת ומארחת את המרכז הגלובלי לסייבר של הINTERPOL ".

אודות שבוע הסייבר הלאומי השנתי:

שבוע הסייבר הלאומי השנתי של המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק באוניברסיטת ת"א, מערך הסייבר הלאומי במשרד רה"מ ומשרד החוץ מתקיים זו השנה זו השנה ה-8 באוניברסיטת ת"א. שבוע הסייבר מפגיש מומחי סייבר וחוקרים מובילים מהארץ ומהעולם, לצד קובעי מדיניות, גורמי ביטחון בינלאומיים, דיפלומטים ואנשי עסקים בכירים לסבב שולחנות עגולים, דיונים וסדנאות שעוסקים, בין היתר, בהיבטים דיפלומטיים של טרור ופשעי סייבר, שיתופי פעולה בינלאומיים וטרור מקוון, סייבר וחינוך הדורות הבאים בתחום, משפט וסייבר בישראל ובעולם, מגמות חדשות ופתרונות חדשניים להגנה, לוחמת סייבר ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il