TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שקד: פייסבוק טוויטר וגוגל צריכות לקחת אחריות על השימוש לרעה בנתונינו האישיים


שרת המשפטים איילת שקד
אני שומעת על כך שצריך להגביר את הפיקוח על הסייבר ואני מרימה דגל אדום. חופש פעולה לסייבר הוא אחד ממנועי הצמיחה
השרה ציינה כי עלינו להבטיח כי חברות גלובליות וענקיות אינטרנט כמו פייסבוק, טוויטר וגוגל יקבלו את מלוא האחריות על הטיפול חסר האחריות ואף השימוש לרעה בדאטה האישית, ועלינו לפעול על מנת להבטיח שחוקי פרטיות נשמרים בכל העולם. על אף כי אנו חיים בכלכלה גלובלית ומקדמים שיתוף פעולה בינלאומי, אסור לנו לאפשר לחברות ממדינות אחרות להתעלם מהזכות לפרטיות ומהחוקים שאנחנו חוקקנו על מנת להגן על אזרחי המדינה.

כך שרת המשפטים איילת שקד לפני זמן קצר בשבוע הסייבר הלאומי של המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת״א על שם בלווטניק, מערך הסייבר הלאומי במשרד רוה״מ ומשרד החוץ.

"חשוב שלא נשכח מדוע אנחנו פה: כאשר מתמודדים עם נושאים של ביטחון והגנה, צריך לשים את האינדיבידואל במרכז. האדם הפרטי, עם הצרכים המשתנים שלו או שלה, הוא הנשמה מאחורי הכמויות העצומות של הבייטים הנאספים על ידי חברות וממשלות בעידן הדיגיטלי. הזכות לפרטיות היא זכות אדם חשובה הכלולה בחוקים הבסיסיים של ישראל בכל הקשור לכבוד האדם וחירותו. המרחב הדיגיטלי מאפשר להגיע לדאטה האישית שלנו ולנצל אותה בדרכים שונות, ולא תמיד לטובתנו. זהו אתגר גדול לזכותנו לפרטיות. האתגר של הגנה על דאטה אישית בעידן הדיגיטלי הוא אתגר משותף ודורש שמדינות סביב העולם ישתפו פעולה וילמדו האחת מהשנייה.

עלינו להבטיח כי חברות גלובליות וענקיות אינטרנט כמו פייסבוק, טוויטר וגוגל יקבלו את מלוא האחריות על הטיפול חסר האחריות ואף השימוש לרעה בדאטה האישית, ועלינו לפעול על מנת להבטיח שחוקי פרטיות נשמרים בכל העולם. על אף כי אנו חיים בכלכלה גלובלית ומקדמים שיתוף פעולה בינלאומי, אסור לנו לאפשר לחברות ממדינות אחרות להתעלם מהזכות לפרטיות ומהחוקים שאנחנו חוקקנו על מנת להגן על אזרחי המדינה.

חשוב שנבין שאבטחת מידע היא טובה לעסקים, זה מקדם אמון צרכנים, אבטחת סייבר והרמוניה בסטנדרטים מסחריים. ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מאחור. כמדינה דמוקרטית אנו מחויבים לכבד לקדם ולהגן על הזכות לפרטיות ולאבטחת מידע. כלכלה מוכוונת דאטה מביאה יתרונות רבים רמת ואיכות החיים אבל עלינו לוודא שהמחיר שהחברה משלמת בתהליך לא גבוה מדי. רבים מכם בוודאי כבר שמעתם על ה-GDPR והנושא דובר בהרחבה השבוע והשפיע מאוד על הכלכלה הדיגיטלית, באותו זמן אני הכנסתי בישראל כללים רגולטורים לאבטחה שהם פורצי דרך וחדשניים, הם מגדירים את הסטנדרט המינימלי לאבטחת מידע בישראל ומחייבים את כל החברות בשוק הישראלי. לרשות לאבטחת מידע הסמכות לאכוף את הרגולציה החדשה והיא תעשה זאת במידת הצורך. בנוסף לרגולציה הזו הצלחתי להעביר בקריאה ראשונה חוק המחזק את כוח האכיפה של הרשות. ישראל הוכרזה על ידי האיחוד האירופי כבעלת רמת הגנת פרטיות התואמת את הסטנדרטים האירופיים ואנו רוצים לשמר את ההכרה הזו, שהינה בעלת ערך כלכלי אדיר לתעשייה המקומית. ישראל הינה מובילת דרך בתעשיות ההייטק והסייבר ואנחנו יכולים להוביל גם במציאת פתרונות לאבטחת מידע על ידי רגולציה חדשנית ומציאת פתרונות פורצי דרך בזכות קהילת הסטארט אשר ישפרו את ההגנה על הדאטה הפרטית של משתמשים אינדיבידואלים, תוך שמירה על פיתוח כלכלי.

שקד הוסיפה כמה מילים בעברית עבור הקהל הישראלי: אני למדתי כאן באוניברסיטת ת"א הנדסת חשמל ומדעי המחשב 4 שנים. עשיתי כידוע הסבה והפכתי פוליטיקאית אך רוב חבריי נשארו בתחום וכשסיימו את האוניברסיטה לפני יותר מ15 שנה, הרבה מהם עסקו בצ'יפ דיזיין והיום רובם עוסקים בסייבר. כמי שראתה לאורך השנים את התעשייה פורחת, אחת הסיבות לכך לדעתי היא פיקח מוגבר אך מדינת ישראל מפקחת רק על מה שהכרחי וכך צריך להיות. אני שומעת על כך שצריך להגביר את הפיקוח על הסייבר ואני מרימה דגל אדום. חופש פעולה לסייבר הוא אחר ממנועי הצמיחה"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il