TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלוני חץ: תוצאות הרבעון הראשון 2018


אלוני חץ
היקף הייזום האקטיבי בחברות הקבוצה הינו 11 מיליארד ש"ח (חלקה היחסי של החברה הינו 4.5 מיליארד ש"ח)

ה- FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה לרבעון הראשון של 2018, הסתכם ב- 109 מיליון ש"ח, גידול של 13.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5.47 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 32.06 ש"ח למניה)

ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר להיום הינו 45.2 ש"ח

שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר - 30.1%

הושלמה העסקה להקמת חברת נדל"ן חדשה - Brockton Everlast ("BE") לפעילות במטרופולין לונדון, אשר צפויה להתחיל בביצוע השקעות ברבעון האחרון של 2018

היקף הייזום האקטיבי בחברות הקבוצה הינו 11 מיליארד ש"ח (חלקה היחסי של החברה הינו 4.5 מיליארד ש"ח)

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "חברות הבנות פתחו את שנת 2018 בהמשך תנופת עשייה בפעילויות הליבה.


אמות הציגה ברבעון גידול ב-NOI, ב-NOI מנכסים זהים, ב-FFO וב- FFO למניה.
פרויקט הדגל המוביל של אמות (בשותפות עם גב ים) פרויקט תוצרת הארץ (TOHA) שלב א', בהיקף של כ- 57,000 מ"ר עילי מתקדם בהתאם ללוחות הזמנים שתוכננו. אמות ושותפתה לפרוייקט מנהלות מו"מ מתקדמים להשכרת כ-90% משטחו של פרויקט ToHa , מתוכם 50% חתומים. הקמת שלב א' צפוי להסתיים בסוף שנת 2018 ואכלוסו יחל בתחילת שנת 2019. במקביל לכך, פועלות השותפות לקבלת זכויות נוספות , להקמת שלב ב' של הפרויקט, אשר יכלול מגדל משרדים נוסף בשטח עילי של כ- 130 אלף מ"ר.


בהתאם לאסטרטגיה של החברה להרחבת תיק הנכסים בתחום הלוגיסטיקה, רכשה אמות במהלך הרבעון 2 מבנים לוגיסטיים במודיעין ואריאל תמורת סך של כ-320 מיליון ש"ח אשר צפויים להניב NOI בסך של 19.2 מיליון ש"ח לשנה.


Carr ממשיכה להתקדם בהתאם לתוכניות הפיתוח שלה באמצעות השבחת נכסים קיימים, ובעיקר באמצעות קידום הייזום של 6 פרויקטים בפיתוח שבבעלותה בהיקף השקעה כולל של 1.6 מיליארד דולר, מתוכם 3 פרויקטים בשלבי בניה. עד לתאריך המאזן הושקעו בפרויקטים אלה כ- 770 מיליון דולר. CARR צופה כי לכשיושלמו הפרוייקטים הנ"ל במהלך השנים 2020 – 2023 ה NOI הצפוי בגינם יגיע למעל 110 מיליון דולר, המהווה הכפלה של ה-NOI הקיים.


על מנת לתמוך בתוכניות הצמיחה שלה, השלימה Carr בינואר 2018 גיוס הון בהיקף של 300 מיליון דולר (1.06 מיליארד ש"ח) מכלל ביטוח והגופים המוסדיים המנוהלים על ידה.
דירקטוריון Carr החליט להרחיב את פעילותה של CARR לשוק נוסף לבוסטון. בעקבות החלטה זו החלה Carr לבדוק, לבחון ולנהל משאים ומתנים שונים בדבר פרויקטים יזמיים בבוסטון בהיקפים משמעותיים ל-Carr.


אנרג'יקס ממשיכה לפעול לפיתוח והרחבת כל תחומי פעילותה.
לאור עלית מחיר התעודות הירוקות החל מהמחצית השניה של 2017 וכן עליה חדה במחירי החשמל בפולין, עידכנה אנרג'יקס את טווח תחזיותיה לשנת 2018 והעריכה כי הכנסותיה מחוות רוח בפולין יגדלו בכ- 16 מיליון ש"ח.


בתחום הפוטו וולטאי בישראל, נמצאת אנרג'יקס בעיצומם של עבודות ההקמה של פרויקטים בהיקף של 90 מגה וואט ואשר צפויים להתחבר לרשת החשמל בשנת 2018 ובמקביל נערכת להקמתם של פרויקטים נוספים בהספק של 52 מגה וואט במסגרת זכייתה במכרז הפוטו-וולטאי השני, שיחוברו לרשת החשמל במחצית הראשונה של שנת 2019


במקביל, אנרג'יקס ממשיכה לקדם את פרויקט הרוח אר"ן שברמת הגולן ונערכת להפקדת התוכנית בוועדה לתשתיות לאומיות ("ות"ל") בתקופה הקרובה.
בשלהי 2017 התקשרה אנרג'יקס עם יזם אמריקאי בהסכם להקמת מיזם משותף לפעילות בתחום הפוטו-וולטאי בארה"ב. בכוונתה המייזם המשותף להגיע לכדי מוכנות לסגירה פיננסית במהלך שנת 2018 ביחס לפרוייקט ראשון.


במהלך הרבעון הושלמה העסקה להקמת חברת הנדל"ן החדשה Brockton Everlast ("BE"), בשותפות עם הנהלת קרנות ברוקטון, אשר תעסוק ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב מסחרי בבריטניה, תוך התמקדות באזור מטרופולין לונדון. אלוני חץ התחייבה להשקיע בהון של BE 340 מיליון ליש"ט (כ-1.7 מיליארד ש"ח), מתוכם הושלמה השקעה בסך של 43 מיליון פאונד במהלך חודש מרץ 2018. בכוונת BE להתחיל בביצוע השקעות ברבעון האחרון של 2018.

נתונים נוספים אודות החברה (סולו מורחב):

בחודש ינואר 2018 הנפיקה החברה אג"ח (סדרה ט' וסדרה י') תמורת סך של 417 מיליון ש"ח.

לחברה מסגרות אשראי לזמן ארוך שאינם מנוצלים בהיקף של 500 מיליון ש"ח. 91% (8.3 מיליארד ש"ח) מנכסי החברה אינם משועבדים (במונחי שווי שוק - 9.7 מיליארד ש"ח).

דיבידנד
בחודש מרץ 2018 קבע דירקטוריון החברה כי בשנת 2018 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שנתי מינימאלי בסך של 110 אג' למניה, שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים. בגין הרבעון הראשון והשני של השנה 27 אגורות למניה ובגין הרבעון השלישי והרביעי 28 אגורות למניה, בכפוף להחלטה ספציפית של הדירקטוריון בתום כל רבעון.
(111 מיליון ש"ח).
בהמשך לאמור, קיבל דירקטוריון החברה במאי 2018 החלטה בדבר חלוקת דיבידנד לרבעון השני של שנת 2018 בסך של 27 אגורות למניה (46 מיליון ש"ח) אשר ישולם במהלך חודש יוני 2018.

אודות קבוצת אלוני חץ
אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון] , שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 60% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-66% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 44% מ- Carr (50% בשליטה) , חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון .DC

בארה"ב - בבוסטון מחזיקה 55% ב- 3 מבני משרדים בשותפות עם Oxford Properties (50% בשליטה).

בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-12.2% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה נכון להיום, פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-10% בקרן השלישית. בנוסף, הקימה החברה חברת נדל"ן חדשה בשם Brockton Everlast, אשר תתמקד במטרופולין לונדון ואשר בעתיד תהווה את פעילותה היחידה של החברה בבריטניה.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il