TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חדש במזרחי טפחות


מזרחי טפחות
משכנתא שתסייע לבעלי עסקים לעבור משכירות לבעלות על הנכס שבו הם פועלים

מזרחי-טפחות יוצא בימים אלו במהלך שיווקי חדש ובמרכזו משכנתא ייעודית לבעלי עסקים. במסגרת משכנתא זו מציע הבנק לבעלי עסקים ששוכרים מבנה, משרד וכו' לקבל משכנתא מהבנק ולעבור מ'שכירות' ל'בעלות' על הנכס.


כחלק מאסטרטגיית הבנק להגברת הפעילות אל מול הסקטור העסקי, ועל בסיס מחקרים בהם נמצא כי 13.4% מבעלי עסקים עם מחזור מעל 10 מיליון ש"ח שוכרים כיום משרדים אבל היו מעוניינים לרכוש אותם, מרחיב הבנק את מערך השירותים הייעודיים לבעלי עסקים ומציע להם הלוואת משכנתא המותאמת להם, על מנת לרכוש את הנכס שבו העסק פועל.

בנק מזרחי טפחות מודע לעולם הדינמי והתחרותי של עולם העסקים, ומזהה את המגמה של עליה בהיקף בעלי העסקים הרוכשים נכס במקום להשכירו. צעד שכזה, מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מ"ראש שקט" – מבלי לדאוג מחידוש הסכם השכירות והתשלומים השוטפים בגינו.

יתרון נוסף לבעלות על נכס לעסק הוא התשואה הגבוהה במקרה של השכרתו: תשואה מהשכרת דירה מגיעה לכ-3%-4% לשנה, תשואה בהשכרת נכס מסחרי יכולה להגיע ל-8% עד 10% בשנה. בנוסף, לפחות בהסתמך על העבר, עסקאות כאלה הניבו בנוסף לתשואה השוטפת גם רווחי הון במכירה/במימוש – בעלי עסקים רבים שמכרו לאחר מספר שנים את החנות/משרד וזכו למחיר גבוה ממה שהשקיעו ברכישתו.

לדברי דינה נבות סמנכ"לית שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי-טפחות: "מזרחי טפחות סימן את הסגמנט העסקי כיעד להרחבת פעילות. כמו בכל תחום שאנו פועלים בו, אנו בוחנים אילו ערכים מוספים נוכל להעניק ללקוחות וכיצד נוכל להרחיב את הכלים העומדים לרשות בעלי העסקים ולסייע להצלחתם. שיווק מוצר ייעודי כמו משכנתא לעסקים, נבנה לאחר שהבנק זיהה את היתרונות הרבים לעסק שיש במעבר משכירות לבעלות. אנחנו שמחים להמשיך ולספק ללקוחותינו פתרונות יעילים ובכך לסייע להם להיות עסקים מצליחים יותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il