TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ענקית הפארמה האמריקאית West Pharmaceuticals Services פותחת מרכז חדשנות וטכנולוגיה ברעננה, ישראל


West Pharmaceutical Services, Inc
ישראל מהווה אחד ממרכזי הטכנולוגיה האזוריים של West לצד אירלנד, גרמניה, סינגפור וארה"ב
תאגיד West Pharmaceutical Services, Inc (NYSE:WST), מובילה גלובלית בפתרונות חדשניים להזרקת תרופות, פתחה היום רשמית את המשרד החדש של החברה ברעננה, ישראל. מיקומו של המשרד החדש משלב שני אתרים של West על מנת לקדם שיתוף פעולה וסינרגיה בין הצוותים.

ישראל מהווה אחד ממרכזי הטכנולוגיה האזוריים של West לצד אירלנד, גרמניה, סינגפור וארה"ב. המרכז ברעננה משמש לא רק כמרכז למצוינות של חדשנות וטכנולוגיה (I&T) לאביזרים למתן ואספקת תרופות, אלא גם פועל לאורך כל מהלך היצור משלב הרעיון ועד למטופל, כולל פיתוח מוצרים, הנדסה, פעולה, מילוי הזמנות וביצוע תהליכים חוקתיים.

המשרד, ששטחו 2,750 מ"ר של מרחב פתוח ומשרדים, מעסיק 95 עובדים.
West רכשה את החברה הישראלית Medimop Medical Projects בשנת 2005, שמנתה בזמנו 20 עובדים. היום, במשרד החדש ברעננה מועסקים כ-95 עובדים.

“אנו נרגשים מפתיחת המשרד החדש שלנו ברעננה, המאפשר לנו לאחד את צוותי החדשנות שלנו לפיתוח האביזרים למתן ועירבוב תרופות במקום אחד," אמר יעקב וייזר (Jacob Weiser),סגן נשיא ומנכ"ל הפעילות של West ישראל. “אני שמח לראות את כל המהנדסים שלנו עובדים יחד, זה לצד זה. שילוב המומחיות והחדשנות יתרום ליצירת פתרונות מתקדמים למערכות האריזה ועזרי ערבוב תרופות, ובכך ישפרו את איכות חיי המטופלים."

הצוות בישראל מפתח ומייצר הרבה מהמוצרים המוכרים של West, כולל המערכות Vial2Bag® Admixture, מערכת ערבוב תרופות MixJect®, משפחת המוצרים של Intradermal Adapter, מערכת ההעברה וערבוב ללא- מחט Mix2Vial®, ופלטפורמת מתן התרופה SmartDose® שהושקה בהצלחה מסחרית בשנת 2016.
שילוב מרכזי הפיתוח ב-West עם גופי המסחר המתמחים באריזה, הכלה והעברת תרופות לחולים, יחד עם יחידות התפעול והייצור, מאפשר ל-West להיות יעילה יותר וממוקדת בלקוח.

אודות West
תאגיד West Pharmaceutical Services, Inc הוא היצרן המוביל של אריזת רכיבים ומשלוח
של מערכות למתן תרופות ומוצרי בריאות בהזרקה. West עובדת בצמוד ללקוח משלב הרעיון ועד מיטת החולה, כדי להפיק מוצרים שמקדמים את היעילות, האמינות והבטיחות של אספקת התרופות העולמית. מטה החברה ממוקם באקסטון, פנסילבניה, והוא משרת לקוחות בצפון אמריקה ובדרומה, באירופה, באסיה ואוסטרליה. מכירות החברה לשנת 2017 הסתכמו ב-1.6 מיליארד דולר נטו, המשקפים שימוש יומיומי בכ-112 מיליון רכיבים ומכשירים המיועדים לשפר את שירותי הבריאות עבור חולים בכל רחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il