TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת STK bio-ag technologies מודיעה על מינויה של נילי מאיק לתפקיד מנהלת שיווק גלובלי של החברה


נילי מאיק מנהלת שיווק גלובלי
במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול השיווק הגלובלי על כל רבדיו כולל בניית האסטרטגיה השיווקית ויישומה באמצעים שיווקיים מתקדמים.

חברת STK bio-ag technologies (סטוקטון), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי הדברה ביולוגיים ידידותיים לסביבה בתחום הגנת הצומח, שמחה להודיע על מינויה של נילי מאיק לתפקיד דירקטורית שיווק גלובלי של החברה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול השיווק הגלובלי על כל רבדיו כולל בניית האסטרטגיה השיווקית ויישומה באמצעים שיווקיים מתקדמים.


בתפקידה האחרון כיהנה נילי כדירקטורית השיווק הגלובלי של IDE Technologies, בה הובילה את פעילות השיווק הבינלאומי של החברה, תוך שימת דגש על יישום אסטרטגיה דיגיטלית. נילי גם הובילה בהצלחה את השקת מתקן ההתפלה "קרלסבד" בקליפורניה ארה"ב, המתקן הגדול מסוגו בחצי הכדור המערבי. קודם לכן ייסדה נילי את מחלקת התקשורת השיווקית בחברת "הזרע" והובילה את המיתוג והפרסום של הזרע בשווקים תוך בניית הפניה הנכונה לקהלי היעד.
לנילי תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטתHofstra בניו-יורק.

אודות STK bio-ag technologies
STK bio-ag technologies הישראלית מפתחת ומייצרת פתרונות חקלאיים פורצי דרך אשר נמצאים בשימוש רחב בחלקאות היבשתית והימית. הפתרונות הביולוגיים של החברה המבוססים על מיצוי צמחים, מהווים שילוב של מחקר מדעי מקצועי וטכנולוגיה, מגבירים את היעילות, הבטיחות והתנובה של גידולים חקלאיים רבים ומאפשרים מזון בריא יותר לכל הפועלים בשרשרת המזון, מהמגדל החקלאי ועד לצרכן הסופי.


מוצר הדגל של סטוקטון הוא ה-,Timorex Gold® המיועד לטיפול בספקטרום רחב של מחלות בסוגי גידולים רבים. המוצר מוכיח יעילות דומה לזו של קוטלי פטריות כימיים, ומתאים לשימוש בחקלאות קונבנציונאלית ואורגנית כאחד. Timorex Gold® הינו מוצר הרשום ונמכר בלמעלה מ-30 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il