TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

F5 הוצבה כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר


F5
עבור Web Application Firewall

F5 Networks (NASDAQ: FFIV) הוצבה ברביע המובילים על ידי גרטנר בדוח רבוע הקסם עבור Web Application Firewalls (WAFs).


"Application Security Manager – ה- WAF שלנו – היה תמיד אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר של F5. מספר רב של לקוחות הסתמך עליו על מנת להגן על יישומים מפני איומים וכנגד פגיעויות," אמר בן גיבסון, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל שיווק ב- F5. "לאחרונה התרחבנו על מנת לענות על דרישות לקוחותינו בענן על ידי כך שאנו מציעים את אותה אבטחה אמינה בדרכים חדשות – כשרות מנוהל דרך Silverline WAF; כפורטל גמיש, קל לפריסה בשרות עצמי דרך Silverline WAF Express; ולאחרונה כשרות פריסה בקליק במרקטפלייס של ענן ציבורי דוגמת Microsoft Azure. אנחנו מאמינים כי הצבתנו ברבוע הקסם משקף את האמון של לקוחותינו בפתרונות ה- WAF של F5 בזמן שהם מגנים על יישומים on premises ויותר ויותר בענן".


כאשר היא מתארת את השוק, גרטנר מגדירה WAF כ"מונע על ידי דרישת הלקוחות להגן על יישומי web ציבוריים ופנימיים כאשר הם נפרסים מקומית (on premises) או מרחוק (hosted, מבוססי ענן או כשרות). WAF מגן על יישומי web ו- APIs כנגד מגוון התקפות, כולל התקפות הזרקה והתקפות DoS בשכבת היישומים. הם אמורים לא רק לספק הגנה מבוססת חתימה, אלא גם לתמוך במודלים חיוביים של הגנה ו/או זיהוי אנומליה"1.

אודות רבוע הקסם
גרטנר אינה תומכת בכל ספק, מוצר או שרות ואינה מייעצת למשתמשי הטכנולוגיה לבחור רק את הספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר או כינוי אחר. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין להתייחס אליהן כהוראות או עובדה. גרטנר מסירה כל אחריות, מפורשות או משתמעות ממחקר זה, כולל אחריות או יכולת להיסחר או התאמה למטרה מסוימת.

אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) הופכת יישומים למהירים, חכמים ובטוחים יותר לארגונים, חברות הטלקום והמוסדות הממשלתיים הגדולים בעולם. F5 מספקת פתרונות ענן ואבטחת מידע, המאפשרים לארגונים לאמץ את תשתית היישומים שהם בוחרים מבלי להתפשר על מהירות ושליטה.
מרכז הפיתוח הישראלי של F5, השלישי בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים יותר מ- 250 עובדים. למידע נוסף בקרו ב-f5.com. עקבו אחרינו ב- @f5networks בטוויטר או בקרו אותנו ב-LinkedIn וב-Facebook למידע נוסף אודות F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il