TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

"המחסור במהנדסים צפוי להביא בישראל למצב דומה כמו באוקראינה, הוא מותיר את המדינה חשופה להתקפות סייבר"


אלכסיי שלימוב
דברי מנכ"ל Eastern Peak אלכסיי שלימוב בתגובה למתקפת הסייבר. "הממשל האוקראיני כולו אינו מבין את הערך של גיוס מומחי טכנולוגיה ופשוט עיוור לכל הכישרון שיש במדינה"
דברי מנכ"ל Eastern Peak אלכסיי שלימוב בתגובה למתקפת הסייבר. "הממשל האוקראיני כולו אינו מבין את הערך של גיוס מומחי טכנולוגיה ופשוט עיוור לכל הכישרון שיש במדינה. אין השקעה בהגנת סייבר משום שהאנשים המקצועיים הולכים לעבוד בשביל חברות שמחוץ למגזר הציבורי"

אלכסיי שלימוב, מנכ"ל Eastern Peak מסביר את מתקפת הסייבר וטוען: "הממשל האוקראיני כולו אינו מבין את הערך של גיוס מומחי טכנולוגיה ופשוט עיוור לכל הכישרון שיש במדינה. אין השקעה בהגנת סייבר משום שהאנשים המקצועיים הולכים לעבוד בשביל חברות שמחוץ למגזר הציבורי. כולם פה באוקראינה יודעים שהממשל מזניח את התחום הטכנולוגי. כל הטאלנטים בתחום הסייבר בפרט והטכנולוגיה בכלל, מעדיפים לעבוד עבור חברות גלובאליות פרטיות, כי זה יותר משתלם ויוקרתי. וזה יצר פתח עבור גורמים מזיקים להיכנס למגזר הציבורי וליצור שם כאוס".

איסטרן פיק היא חברה ישראלית מבוססת כולה על מרכז פיתוח באוקראינה. שלימוב מוסיף כי "במתקפה הנוכחית ישראל אמנם נפגע קלות, אך בטווח הארוך הפגיעה יכולה להיות קשה יותר. אם מסתכלים על העניין מבחינה אסטרטגית, מבינים שהמחסור הנוכחי באנשי טכנולוגיה ומהנדסים צפוי להביא בישראל למצב דומה כמו באוקראינה ובארצות אחרות באירופה. המחסור מותיר את ישראל פגיעה וחלשה". הוא מסביר "בשנים הקרובות היעדר פתרון למחסור בכוח אדם יפיל גם בישראל קורבן מנעד שלם ארגונים ומשרדים ציבוריים. ועל זה צריכים לשים את הדעת".

שלימוב מציע לנצל את האנשים המוכשרים שיש באוקראינה ובכך לפתור את הבעיות. "בישראל מן הסתם יש מודעות גבוהה לעניין הטכנולוגי, אבל בשל המחסור במתכנתים במגזר הפרטי, יכולה בתגובה להיווצר בעיה עתידית בעיקר במגזר הציבורי- וזה מעגל שישפיע על כלל הציבור". שלימוב מציין עוד את הסיבה בגינה ארעה המתקפה, "השיח הוא שהמתקפה התאפשרה בשל ניצול של האקרים את הדברים הפשוטים. מספיק שיש בכל ארגון אדם ללא אוריינטציה או מודעות לעניין, ילחץ על לינק שנשלח אליו במייל מגורם זדוני או ייכנס למקומות עם פורענות ברשת וזו התוצאה, חצי מדינה משותקת. גם בעניין הזה אגב, הממשל טרם הבין כי עליו לעשות פעולות הסברה לשם העלאת המודעות לעולם הטכנולוגיה והסייבר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il