TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שבעה בנקים גדולים באירופה יציעו לעסקים קטנים מסחר פיננסי מבוסס בלוקצ'יין בעזרת IBM


IBM
ויטה בורטניקוב, הארכיטקטית הראשית של פלטפורמות ענן במעבדת המחקר של IBM בחיפה: "טכנולוגיית בלוקצ'יין תחולל שינוי בעולם העסקים"

קונסורציום של שבעת הבנקים הגדולים באירופה, בחר ב- IBM לבנייה ואירוח פלטפורמת מסחר פיננסי חדשה המבוססת על טכנולוגיית בלוקצ'יין של IBM, שבמרכזה יומן רישום תנועות Hyperledger Fabric. הפלטפורמה החדשה נועדה לפשט ולאפשר עסקות מסחר מקומיות וחוצות גבולות, בין ארגונים קטנים ובינוניים באירופה – תוך סיוע בשיפור שקיפות פעולות המסחר.
קונסורציום הבנקים האירופי כולל את דויטשה בנק, HSBC, KBC, Natixis, Rabobank, Societe Generale ו- Unicredit.


פתרון המסחר הדיגיטלי יפעל בענן של IBM, ויקשר את הצדדים המעורבים בעסקות סחר – לרבות כאלה המתבצעות ממכשירי מובייל. המערכת מתוכננת לפשט את תהליכי המימון, באמצעות התמודדות עם אתגרי הניהול, המעקב אחר עסקות, ואבטחת תנועות המסחר המקומיות והבינלאומיות כאחד.
ארגונים קטנים ובינוניים (SME) מתמודדים בדרך כלל עם פערי מימון, ומתקשים לקבל שירות ההולם את הצרכים הייחודיים להם. הפתרון החדש צפוי לאפשר לארגונים כאלה ליצור תזרים הכנסות חדש ולעודד קשרי מסחר חדשים, המאפשרים צמיחה נוספת. על פי דו"ח הבנק העולמי, 50% מהארגונים הקטנים והבינוניים אינם נהנים מגישה נדרשת לאשראי פורמאלי.


הפלטפורמה תשפר גם את הגישה לאפשרויות מימון חדשות, באמצעות עידוד עסקות מסחר חוצות גבולות, המתבצעות תוך שמירה על רמה גבוהה של שקיפות. הפלטפורמה, המציעה אפשרויות גמישות של מידרוג והרחבה, יכולה לתמוך בלקוחות כל הבנקים החברים בקונסורציום, ומסייעת לעסקים קטנים ובינוניים בכלי מסחר עם שותפים חדשים במדינת המקור ובשווקים אירופיים אחרים. מערכת Digital Trade Chain תציע לעסקים גישה לפלטפורמה נוחה לשימוש, המספקת תמונה של מכלול תנועות הסחר. כך, ניתן ליהנות מגישה משופרת להון ולמימון – ומצמצום הסיכונים בזכות שיפור השקיפות. המערכת מבצעת אופטימיזציה של שורת משימות אדמיניסטרטיביות, החל משלב ההזמנה ועד להסדרת התשלום, ומאפשרת לשותפים לעסקה לעקוב אחר התנהלות השלבים השונים שלה, תוך כדי ביצועם.
רשת Digital Trade Chain תיבנה בסביבת Hyperledger Fabric v1.0.0 שהיא מסגרת בלוקצ'יין בקוד מקור פתוח ואחד מחמשת הפרוייקטים בתחום יומן רישום התנועות המשותף המתנהלים במסגרת התאגדות הלינוקס. הפרוייקט מאוחסן בענן של IBM.
המערכת החדשה צפויה להיכנס לפעילות מלאה לקראת סוף השנה.

"טכנולוגיית בלוקצ'יין תחולל שינוי בעולם העסקים"
ויטה בורטניקוב, הארכיטקטית הראשית של פלטפורמות ענן במעבדת המחקר של IBM בחיפה: "הטכנולוגיה הבסיסית נמצאת, זמינה ומוכנה לשימוש. בלוקצ'יין יכול לסייע הן בייעול עסקים קיימים והן בכאלה הנבנים בתחומים ותהליכים עסקיים שעדיין אינם דיגיטאליים במלואם, כמו עולם התובלה והספנות. כך, למשל מהווה טכנולוגיית בלוקצ'יין תשתית למערכת שתאפשר מעקב אחר תנועת סחורות בכל העולם – והסדרת המימון והתשלומים בגינן. אנחנו עומדים בשלבים ראשונים של בניית פתרונות שישנו את עולם העסקים. הבאת הפתרונות האלה לבגרות מלאה, היא הדבר הגדול הבא".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il