TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מישורים השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת האג"ח


מישורים
היקף הביקושים הסתכם בכ-121 מיליון שקל; החברה גייסה כ-56 מיליון שקל בשלב המוסדי
השלב המוסדי ננעל בריבית של כ-5.5% צמוד לדולר ארה"ב – נמוך מריבית המקסימום של 6.5% שהוצעה במכרז

לעניין תוצאות המכרז המוסדי אמר היום דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים: "אנו מודים למשקיעים המוסדיים שהביעו אמון בחברה ובפעילותה. התוצאות החזקות של המכרז בולטות לחיוב, בעיקר לאור הירידות אתמול בשווקי ההון, וכן לנוכח עומס ההנפקות שהתקיים במועד המכרז.
מהלך ההנפקה הינו נדבך נוסף שהחברה מבצעת על מנת להתאים את המח"מ ובסיס הצמדת התחייבויותיה הפיננסיות לאופי הנכסים המניבים בהם היא משקיעה.
הנפקת האג"ח תורמת בצורה חיובית לחיזוק נזילותה וגמישותה הפיננסית, והיא תאפשר לחברה לנצל ביתר שאת הזדמנויות עסקיות אותן היא בוחנת בימים אלה.
מתחילת השנה, מישורים דיווחה על רכישה של שלשה נכסים מניבים חדשים בהם היא מזהה פוטנציאל השבחה, וכן ביצעה מימוש של שני נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם ו/או נכסים שמאפייניהם לא הולמים את אסטרטגית הפעילות הנוכחית של החברה. נמשיך להמשיך לפעול לצמיחת החברה וכן לטיוב של תיק הנכסים בבעלותנו".

חברת מישורים השקעות נדל"ן בע"מ - המתמקדת בהשקעות נדל"ן מניב בישראל, בארה"ב ובקנדה - דיווחה כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה חדשה של אגרות חוב (סדרה אג"ח ו') הצמודה לדולר ארה"ב, במסגרתו זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-121 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-56 מיליון שקל בשלב זה. סך ההצעה לציבור צפויה לעמוד על כ-70 מיליון שקל.

ריבית המקסימום שהוצעה במסגרת המכרז עמדה על 6.5%, אך בעקבות הביקושים הערים ריבית הסגירה במכרז המוסדי עמדה על כ-5.5%. אגרות החוב של מישורים מדורגות על ידי מעלות בדירוג 'ilBBB+' באופק יציב.

אג"ח סדרה ו' הינה סדרה הצמודה לדולר ארה"ב, ללא בטוחות, בעלת מח"מ של כ-5 שנים כאשר קרן האג"ח נפרעת בין השנים 2019-2024, ובעיקר בשנת 2024 (60% מקרן הסדרה).

יעקב אקילוב, יועץ החברה בשנתיים וחצי האחרונות לענייני מימון, שוק ההון ואסטרטגיה, שימש כיועץ החברה להנפקה. קונסורציום החתמים בהנפקה כלל את גופי החיתום: רוסאריו חיתום, , אקסלנס חיתום, דיסקונט חיתום והנפקות, אגוז הנפקות, ווליו בייס חיתום ומגדל חיתום.
עו"ד גבי הייק ועו"ד רועי אילוז ממשרד גולדפרב זליגמן טיפלו בהיבטים המשפטיים של העסקה.

בתוך כך, בתחילת השבוע דיווחה החברה על ניהול משא ומתן לקראת חתימה עם הבנק האמריקאי PNC, לפיו הבנק יעניק לחברה קו אשראי בהיקף של עד 75 מיליון דולר וזאת כנגד שעבוד נכסים מניבים בארה"ב, ולהגדלה משמעותית של היקפי פעילותה בארה"ב. קו האשראי יינתן לתקופה של עד 5 שנים וישא ריבית של ליבור + 1.95%, כאשר לאורך תקופת האשראי יבוצעו רק תשלומי ריבית ולא תשלומי קרן. בשלב הראשון מתכוונת מישורים ארה"ב למשוך 15 מיליון דולר מתוך קו אשראי זה כנגד שעבוד הנכס "University Place" בעיר Huntsville שבאלבמה, ארה"ב - אשראי זה ברובו ישמש לפרעון אשראי קיים על הנכס בהיקף של כ- 13.6 מיליון דולר ובריבית של ליבור + 4.75%.

חברת מישורים השקעות נדל"ן בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ-190 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: מישר) לפי שווי שוק של כ-260 מיליון שקל, והונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות), נכון ל-31.3.17, הסתכם בכ-389 מיליון שקל. חברת מישורים הינה גם בעלת השליטה (51%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים ופיתוח קרקעות בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-431 מיליון שקל. הונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות) של סקייליין, נכון ל-31.3.17, הסתכם בכ-674 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים. מנכ"ל החברה הינו מר דניאל לבנטל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il