TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תומאס בוסרט, יועץ בכיר לנשיא ארה"ב להגנה על המולדת בהתמודדות עם טרור, מודיע היום בכנס שבוע הסייבר באוניברסיטת ת״א


תומאס בוסרט
"אני מודיע היום לראשונה על הסכם דו צדדי, בין ארה"ב לישראל, לשת״פ בתחום הסייבר. את ההסכם יובילו יועץ הסייבר בבית הלבן - רוב ג׳ויס - וראש מערך הסייבר בישראל - ד״ר אביתר מתניה
מהצד האמריקאי יהיו שותפים להסכם מזכירות המדינה, המשרד להגנה על המולדת וה-FBI. בצד הישראלי ישתתפו גופי הביטחון העוסקים בסייבר.
במהלך שבוע הסייבר הצדדים יידונו בפיתוח מתודות, הטמעה, קונספטים, כדי להגיע לאינטרנט בטוח יותר.

בוסרט הוסיף כי "ראש הממשלה נתניהו ימשיך להגן על מדינת ישראל. הנשיא טראמפ מדגיש את מסירותינו לישראל ונכונותנו להגן על ישראל בוודאי מפני טילים של חיזבאללה וחמאס. אנחנו מקווים יום אחד לחיות בעולם בו ילדים לא רצים למקלטים. אנו שולחים מסר של תקווה, שנכון גם לעם הפלסטיני.
עלינו לבנות קואליציה של שותפויות, ועד שזה יקרה אנחנו נבסס הסכמים דו-צדדיים עם מדינות. צריכות להיות השלכות להסתה. ארה"ב תנוע קדימה באופן בינלאומי כפי שעשינו עם אנגליה וכעת עם ישראל, בשותפויות והסכמים הדדיים. הדרך היחידה לספק עתיד בטוח ידוע הוא לאפשר שוק פתוח ולא להכליל את אלה שלא חולקים את אותם ערכים".

בוסרט הוסיף: "ישראל היא מרכז מבוסס ידע עם מגזר טכנולוגי, אתם מכוחות הטכנולוגיה המשמעותיים בעולם ואנו נושאים אליכם עיניים. לסייבר ספייס אין גבולות.
אנו לא יכולים לשכוח את האתגרים המאיימים על עסקים קטנים המחזיקים את הכלכלה שלנו. איומי סייבר ממשיכים לגדול. המורכבות מעמיקה. עלינו למרכז ממשלות ותעשייה, להטמיע פרקטיקות אבטחת סייבר. סביב העולם יש מדינות שעושות את זה טוב יותר מאחרות וישראל היא אחת מהן. אנו לא יכולים להגיע לרמת האבטחה שאנחנו רוצים ללא שותפות עם מדינות ואקדמיה.
האסטרטגיה צריכה להיות מושתתת על הטמעה של נורמות.
אין מנוע טוב יותר לקפיטליזם וצמיחה מאשר האינטרנט. הוא משקף את ערכינו ובו אנו מוצאים מדינות השותפות לערכינו ונכונות להגן עליהם.
במהלך שבוע הסייבר הצדדים יידונו בפיתוח מתודות, הטמעה, קונספטים, כדי להגיע לאינטרנט בטוח יותר. אני מצפה בכיליון עיניים לתוצאות ומודה לכם על האירוח כאן היום״.

אודות שבוע הסייבר הלאומי השנתי:
שבוע הסייבר הלאומי השנתי של המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק באוניברסיטת ת"א, מערך הסייבר הלאומי במשרד רה"מ ומשרד החוץ מתקיים זו השנה זו השנה ה-7 באוניברסיטת ת"א. שבוע הסייבר מפגיש מומחי סייבר וחוקרים מובילים מהארץ ומהעולם, לצד קובעי מדיניות, גורמי ביטחון בינלאומיים, דיפלומטים ואנשי עסקים בכירים לסבב שולחנות עגולים, דיונים וסדנאות שעוסקים, בין היתר, בהיבטים דיפלומטיים של טרור ופשעי סייבר, שיתופי פעולה בינלאומיים וטרור מקוון, סייבר וחינוך הדורות הבאים בתחום, משפט וסייבר בישראל ובעולם, מגמות חדשות ופתרונות חדשניים להגנה, לוחמת סייבר ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il