TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קיידנס מדווחת על גידול של 6% בהכנסות הרבעון הראשון לשנת 2017


קיידנס
נוסף, החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP של 68 מיליון דולר, או 25 סנט למנייה ברבעון הראשון של השנה

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מדווחת על הכנסות של 477 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2017. סכום זה משקף גידול בהכנסות של כ-%6 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות ב-448 מיליון דולר.
בנוסף, החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP של 68 מיליון דולר, או 25 סנט למנייה ברבעון הראשון של השנה. זאת, לעומת הכנסה נקייה של 51 מיליון דולר, או 17 סנט למנייה ברבעון המקביל אשתקד.
ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס העולמית: "ביצוע מוקפד של התוכניות איפשר לקיידנס להציג תוצאות עסקיות חזקות. החדשנות נמצאת בליבה של ההצלחה שלנו וכהוכחה, הצגנו שלושה פתרונות טכנולוגיים ברבעון הראשון לבדו: סימולטור המחשוב המקבילי Xcelium™, פלטפורמת Protium S1 לבניית אב טיפוס מבוסס FPGA המשלב אלגוריתמי יישום חדשניים לשיפור הפרודוקטיביות בתכנון ואת טכנולוגיית Pegasus המכילה פתרון מקבילי, מותאם לענן, המיועד לביצוע אימות פיסי ובדיקות תכנון סופיות. בנוסף, פתרונות הדיגיטל וה-Signoff שלנו ממשיכים לשגשג אצל לקוחותינו בתכנונים ובצמתים המורכבים והמתקדמים ביותר".
ג'ף ריבאר, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים של קיידנס הוסיף וציין כי "קיידנס אף עלתה על המדדים התפעוליים ברבעון הראשון וממשיכה לשמור על התחזית לשנה הפיסיקלית".

Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.
http://www.cadence.com/il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il