TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מנרב תקים מעונות סטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה בתמורה לכ-176 מיליון שקל


מנרב
תבנה 750 חדרים ב- 3 מגדלים בני 13 קומות על שטח של 29,000 מ"ר

קבוצת מנרב ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחומי הבנייה והניהול ההנדסי. החברה דיווחה היום כי חברת-הבת מנרב הנדסה ובניין (מוחזקת ב 100%),חתמה עם המרכז הבינתחומי בהרצליה על הסכם לביצוע עבודות הקמת מעונות סטודנטים, בהיקף של 750 יחידות דיורשיבנו בשלושה מבנים בני 13 קומות כל אחד, על שטח כולל של כ- 29 אלף מ"ר וזאת בתמורה כוללת של כ-176 מיליון שקל. הפרויקטיכלול גם ביצוע עבודות היקפיות.
משך ביצוע העבודות להקמת המבנה הראשון והשני הינו כ-18 חודשים ממועד קבלת היתר הבניה, אשר התקבל בתאריך ה-9.3.2017. משך הביצוע עבור המבנה השלישי הינו כ-18 חודשים גם כן, ממועד צו התחלת העבודה על ידי המזמין.
להערכת החברה, שיעור הרווח הצפוי דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות.פיני דקל, מנכ"ל מנרב אחזקות: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקט חשוב זה. בימים אלה החברה מתמודדת על מספר פרויקטים משמעותיים , המתאימים למדיניות החברה להתמודד בפרויקטים בהם יש לחברה יתרון יחסי במטרה להמשיך ולצמוח וכן לשמור על מיצובה של מנרב כשחקן מוביל בענף".
כזכור, בתחילת החודש, השלימה החברה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור (IPO) של חברת הבת מנרב פרויקטים - זרוע הייזום למגורים של הקבוצהבישראל - לפי שווי של 335 מיליון שקל לפני הכסף. במסגרת ההנפקה, זכתה החברה לביקושי יתר בהיקף כספי כולל של כ- 268מיליון שקל ובחרה לגייס כ-132 מיליון שקל.

חברת מנרב אחזקות נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים (באמצעות חברת הבת הציבורית מנרב פרויקטים); זכיינות בשיטת ;B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי וכן השכרה וניהול נכסים מניבים. פיני דקל משמש כמנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il