TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גיוס מוצלח לקבוצת עזריאלי: השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בגיוס אג"ח בהיקף של כ- 1.35 מיליארד ש"ח


עזריאלי
הקבוצה פרסמה בשבוע שעבר את תוצאותיה הכספיות לשנת 2016 במסגרתן הכפילה הקבוצה את הרווח הנקי לשנת 2016 שהסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל

קבוצת עזריאלי,השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בגיוסאג"ח בהיקף כספי של כ- 1.35 מיליארד ש"ח.הגיוס הינובאמצעות הרחבהשל שלושת סדרות האג"ח ב', ג' וד' שהינן צמודות מדד, במח"מ שלכ- 4.4-6.8שנים. סך היקף הגיוס לסדרות ב', ג' וד' הינו כ- 210 מיליון ₪, כ-180 מיליון ₪ וכ-960 מיליון ₪ בהתאמה. אגרות חוב ב' וג' מדורגות בדרוג+AA ע"י מעלות ואגרות החוב מסדרה ד' מדורגות בדרוגAa1 ע"י מידרוג. החברה תשלים את ההנפקה בימים הקרוביםלאחר תום המכרז הציבורי.


בהרחבה השתתפו גופים מוסדיים, מהגדולים בשוק ההון המקומי ונתקבלו ביקושים נרחבים, בהיקף כולל של מעל 2 מיליארדש"ח.התשואה הממוצעתשנסגרה במכרז לשלושת הסדרות הינה כ- 1.5% במח"מ ממוצע של כ- 6.2 שנים. את ההנפקה הובילו דיסקונט חיתום והנפקות ואיתם פעלו לידר הנפקות, ווליובייס חיתום, ברק קפיטל חיתום, לאומי פרטנרס חתמים, אייפקס הנפקות, רוסאריו חיתום ואקסלנס חיתום.

הקבוצה פרסמה בשבוע שעבר את תוצאותיה הכספיות לשנת 2016 במסגרתן הכפילה הקבוצה את הרווח הנקי לשנת 2016 שהסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל, הציגה זינוק של כ- 44% ברווח התפעולי לסך של כ-1.9 מיליארד ₪ וצמיחה מרשימה בכל הפרמטרים לרבות צמיחה של כ- 9% ב-FFO לסך של כ- 948 מיליון ₪ וצמיחה של כ- 5% ב-NOI לסך של כ-1.3 מיליארד ₪.

הקבוצה נמצאת בשנים האחרונות בעיצומה של תנופת ייזום משמעותית וחסרת תקדים בישראל הבאה לידי ביטוי, בין היתר, בהשקעה של כ-2.5 מיליארד ₪ בשנת 2016 בעיקר בפיתוח נכסים חדשים , פתיחת קניון עזריאלי ראשונים לפני שבוע בתפוסה מלאה ושיעורי ההשכרה יוצאי הדופן של מגדל עזריאלי שרונה .

אירית סקלר-פילוסוף סמנכ"ל הכספים בקבוצת עזריאלי: "השלמת הגיוס בהצלחה ברמות הביקושים שהתקבלו, מעידה פעם נוספת על הבעת האמון של שוק ההוןבקבוצה ובפעילותה הענפה זאת כשבוע אחרי פרסום התוצאות הכספיות לשנת 2016.
הגיוס הנוכחי יאפשר הפחתה נוספת של עלויות המימון והארכת המח"מ של הלוואות הקבוצה. אנחנו ממשיכים להתקדם עם פעילות הייזום במקביל להתמקדות בפעילות הליבה בתחומי הנדל"ן".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il