TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

וונטייז מסכמת את שנת 2016:


וונטייז
גידול בצבר ההזמנות לשנה ולשנה הבאה , גיוס הון בסך של כ-20 מיליון שקל בבורסה ובהקצאה פרטית , הגדלת מספר המשתמשים הייחודיים בארץ ובחו"ל

נועם יוספידיס מנכ"ל וונטייז מציין: "הפכנו לחברה ציבורית רק באוגוסט 2016 ומאז ועד לפרסום הדוחות עשינו כברת דרך עסקית בארץ ובחו"ל. חתמנו על הסכמים חשובים וחלקם נותנים לנו צבר הכנסות ראשוני. המגמות בעולם כיום רק מגבירות את הצורך והביקוש לתכנים איכותיים ואנחנו ערוכים מכל הבחינות לקפיצת מדרגה. החוזים שחתמנו הם עדות להכרה של חברות בינלאומיות חזקות באיכות השירותים והמוצרים של וונטייז והם בהתאם לתהליך שאנו מצויים בו לצורך הרחבת פעילות החברה לטריטוריות חדשות והעמקת הפעילות במדינות בהן החברה כבר פועלת".

וונטייז מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות במסגרת דוחותיה התקופתיים לשנת 2016. במהלך תקופת הדוח התרכזה החברה בגידול המכירות וההפצה של שירותי התוכן בשווקים העיקריים בהם היא פעילה, בעיקר בישראל ובברזיל. כמו כן, חתמה החברה על הסכם הפצה משמעותי באפריקה ועוד אחד לאחר תקופת הדוח. במקביל, פעלה החברה לקידום השקת שירותי התוכן שלה במדינות נוספות באמריקה הלטינית ולפיתוח הטכנולוגיות שלה להפצת שירותי התוכן כגון ממירים חכמים ותמיכה בצפייה מוצפנת בדפדפנים פופולריים.
שנת 2016 הסתיימה בהכנסות של 728 אלף דולר לעומת הכנסות של כ-2 מיליון דולר בשנת 2015. הירידה בהכנסות נובעת מסיום הסכם הבלעדיות עם סמסונג ודחיית ההכרה בהכנסות מהלקוח 365VOD. עם זאת, ברמה הרבעונית, הרבעון הרביעי בו נרשמו הכנסות של כ-189 אלף דולר גבוה בכ-27% מהרבעון השלישי בו נרשמו (בדומה לשני הרבעונים הראשונים של 2016) הכנסות של כ-149 אלף דולר.
במהלך התקופה ועד לפרסום הדוחות נמשכה מגמת הגידול במשתמשים הייחודיים לשירותי ה- SmartVOD של החברה. כיום יש לחברה מעל 6.9 מיליון משתמשים ייחודיים, מתוכם מעל ל-2 מיליון בישראל ומעל ל-1 מיליון בברזיל.

בנוסף, לחברה צבר הזמנות כתוצאה מההסכמים שחתמה לרבעונים הבאים והוא מסתכם בכ-750 אלף דולר עד לסוף השנה הנוכחית וסכום נוסף של כ-1.6 מיליון דולר לשנת 2018.

ארועים מהותיים מהנפקת החברה (אוגוסט 16) ועד פרסום הדוחות השנתיים:
- גיוס הון בבורסה ביולי 2016 בהיקף של כ-16.1 מיליון ש"ח
- הסכם שיתוף פעולה עם גלובוס מקס לשיווק מכירה והפצה של מוצריהן
- הסכם להפצה שיווק ומכירות של שירות ה-SmartVOD בטנזניה
- הסכם הלווה המירה של כ-2 מיליון דולר עם IXYS, מתוכו הולווה לחברה סך של 1 מיליון דולר והומר מייד למניות החברה
- השקת שירותי החברה במקסיקו במסגרת הסכם ההפצה עם סמסונג דרום אמריקה
- הסכם הפצה אסטרטגי בישראל עם ספק האינטרנט Triple C ל-3 שנים בסכום מינימלי של כ-17 מיליון שקל על-פני תקופת ההסכם
- הסכם להפצת שירותי SmartVOD עם ספק התקשורת iPi9 בגאבון עם התחייבות מינימלית לתשלום שנתי.


אודות וונטייז

קבוצת וונטייז מספקת שירותי תוכן לפי דרישה במסגרתם מציעה החברה תכנים מסוגים שונים לצריכה על בסיס מנוי, השכרות חד פעמיות, רכישה או צפייה ללא תשלום מבוססת פרסומות. שירות הפרמיום של החברה נקרא "SmartVOD" והינו שירות מרובה-קטגוריות, הכולל סרטים חדשים מהקולנוע ממיטב אולפני הוליווד כגון Disney Pixar, Marvel, Lucasfilm, Warner Brothers, Sony Pictures, Universal, Lionsgate, 20th Century Fox ועוד, לצד סרטי טלוויזיה וקולנוע נוספים, סדרות טלוויזיה, תכני ילדים, הופעות מוזיקליות ותכנים נוספים. היצע התכנים בשירות שונה ממדינה למדינה ומותאם ע"י החברה לשוק היעד. כיום, מעניקה החברה את שירותיה ללקוחות במדינות שונות בעולם, ובין היתר, בישראל, באפריקה, באירופה ובדרום אמריקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il