TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

א.מ.ת מיחשוב מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2016


א.מ.ת מיחשוב
הכנסות החברה לשנת 2016: כ-972 מיליון ש"ח – גידול של 11.8%

יואב ויינברג, מנכ"ל הקבוצה: "החברה מציגה המשך במגמת הגידול, הןבזכות צמיחה אורגנית והן בזכות הרכישות שביצענו בשנים האחרונות. במקביל המשכנו השנה להשקיע במנועי צמיחה עתידיים, אשריבואו לידי ביטויבשנים הבאות"

• הכנסות החברה לשנת 2016: כ- 972 מיליון ש"ח – גידול של 11.8%
• הכנסות החברה ברבעון הרביעי: כ-288 מיליון ש"ח – גידול של כ-8.4%
• החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 9מיליון ש"ח. בשנת 2016 החברה חילקה דיבידנד בהיקף כולל של 25.5 מיליון ש"ח

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב ציין כי "אנו מציגים בשנת 2016 גידול במגזר תשתיות ה- IT, הן בשורת המכירות והן בשורת הרווחים. במגזר ה-OEM התרכזנו השנה בכניסה לתחומים וללקוחות חדשים. הרווח במגזר ה-OEM נפגע בעיקר בגין שחיקה ברווח הגולמי במספר פרויקטים גדולים וכן בשל השקעות בכניסה לתחומים חדשים ולפרויקטים מורכבים שנראה את פירותיהם בעתיד".

וינברג הוסיף כי: "במהלך הרבעון הראשון דיווחנו על חתימת הסכם לרכישת חברת אדקו טכנולוגיות. הרכישה אושרה ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ומותנת בסיום בדיקות נאותות. רכישה זו משלימה את מוצרי הקבוצה בתחום פעילות ה-OEM.אמת בוחנת בכל עת את הצרכים והפתרונות הנדרשים על ידי לקוחותיה ומפתחת אותם, או רוכשת בהתאם להזדמנויות הקיימות בשוק. אמת מיחשוב הינה מובילת שוק באיכות הפתרונות וברמה הטכנולוגית שלהם, ולכן עלינו להשקיע על מנת להישאר בחזית הטכנולוגיה".

חברת אמת מיחשוב, ספקית מובילה של פתרונות תשתיות מיחשוב בתחומי תוכנה, חומרה והטמעה של מערכות מחשוב מורכבות, מדווחת על המשך צמיחה בתוצאותיה לרבעון הרביעיולשנת 2016.

הכנסותיה של א.מ.ת מיחשוב לרבעון הרביעי הסתכמו בכ-287.8 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ-265.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 8.4%.
הגידול בהכנסות ברבעון נובע מצמיחה במגזר פתרונות תשתיות המיחשוב.
הכנסות החברה ב-2016 הסתכמו בכ-972.1 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ-869.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 11.8%, שמקורו בשני מגזרי הפעילות של החברה בצמיחה אורגנית וכתוצאה מרכישות.

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 51.1מיליון ש"ח, ומהווה כ-17.8% מסך ההכנסות, לעומת רווח גולמי של כ-52.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, אשר היווה כ-19.8% מסך הכנסות החברה. הירידה ברווחיות הגולמית נובעת ממספר פרויקטים בהיקף משמעותי, אשרבשלבהראשוןמניביםרווחיותנמוכה, לצד השקעה בפיתוח תחומי פעילות חדשים כולל גיוס והכשרתעובדים חדשים למטרות אלו.
הרווח הגולמי ב-2016 הסתכם בכ- 168.8מיליון ש"ח, ומהווה כ-17.4% מסך ההכנסות, גידול של כ-4.6% בהשוואה לרווח גולמי של כ-161.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, אשר היווה כ-18.6% מסך הכנסות החברה.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-22.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-26.2 מיליון ש"חבתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח התפעולי נובעת מהירידה ברווח הגולמי וממספר ימי עבודה נמוך ברבעון בשל עיתוי החגים השנה וכן מקיטון בסעיף הכנסות אחרות (מימוש מניות מובילאיי).
הרווח התפעולי ב-2016 הסתכם בכ-65.3 מיליון ש"ח, לעומת רווח תפעולי בסך של כ-68.1מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח התפעולי נובעת מהירידה ברווחיות הגולמית, לצד הקיטון בהכנסות חד פעמיות בשנה זו לעומת התקופה המקבילה אשתקד. (בנטרול סעיף "הכנסות אחרות (מימוש ממניות מובילאיי)" גדל הרווח התפעולי בשנה זו ב-0.8מיליוןש"ח).

ה-EBITDAברבעון הסתכם לכ-25מיליון ש"ח, לעומת EBITDAשלכ-27.2מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDAב-2016 הסתכם לכ-71.1מיליון ש"ח, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה הסתכם ה-EBITDAלכ-69.1מיליון ש"ח.

הוצאות המימון נטו ברבעון הסתכמו לכ-1.2מיליון ש"ח, לעומת הוצאות מימוןשל כ-60 אלף ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימוןב-2016 הסתכמו לכ-3.7 מיליון ש"ח, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה הסתכמו הוצאות המימון לכ-0.9 מיליון ש"ח.

הרווח הנקי לרבעון הרביעיהסתכם בכ-15.6מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-19.3מיליון ש"חבתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ב-2016 הסתכם בכ-45.8 מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-50.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

דיבידנד:
החברה מכריזה גם ברבעון זה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-20.5 אג' למניה, ובסה"כ כ-9.1מיליון ש"ח. ע"ב רווחים שנוצרו בשנת 2016, חילקה החברה דיבידנדים בהיקף של כ-25.5 מיליון ש"ח, כ-56% מהרווח השנתי, בהתאם למדיניות חלוקתהדיבידנדים בשיעור של 35-70% מהרווח הנקי מדי שנה, בהתאם לעדכון המדיניות שפורסם במאי 2016.



אודות א.מ.ת מיחשוב
קבוצת א.מ.ת מיחשוב פועלת בתחומי ה-IT, ונחשבת למובילת השוק בישראל במתן פתרונות תשתיות מחשוב (תוכנה וחומרה) לסביבות מחשוב מגוונות. הקבוצה פועלת בשני תחומי פעילות עיקריים:
תחום פתרונות תשתיות מחשוב
בתחום פעילות זה עוסקת הקבוצה במתן פתרונות לתשתיות מחשוב (תוכנה וחומרה) בסביבות מחשוב מגוונות, ובמסגרת זו היא עוסקת ביבוא, במכירה, בהתקנה ובהטמעה של מערכות מחשוב מורכבות, פתרונות גיבוי, אחסון וניהול מידע, מוצרי אבטחת מידע, Big Data, מוצרי וירטואליזציה ומוצרי תוכנה נוספים בתחומי תשתיות המחשוב.
הקבוצה מציעה ללקוחותיה מוצרים ופתרונות של יצרניIT עולמיים מובילים כגוןHPE, IBM, Oracle, Intel, Veritas, Super-micro, NetApp, Dell, HDS, Commvault, Checkpoint ואחרים. כמו כן מספקות חברות הקבוצה בתחום פעילות זה שירותים מקצועיים מגוונים כגון: ייעוץ, ניהול, הטמעה ותכנון לפרוייקטי מחשוב מורכבים, שירותי תמיכה, פתרונות ופרויקטי אבטחת מידע, אחזקה ושירות למוצרי תשתיות המחשוב. כמו כן מספקות חברות הקבוצה גם שרותי ניהול תשתיות ופיתוחי תוכנה בשיטת מיקור-חוץ.
תחום פעילות ה- OEM (Original Equipment Manufacturer)
במסגרת פעילות זו מתכננת הקבוצה ומבצעת אינטגרציה והתאמה אישית לפתרונות חומרה ו/או אלקטרוניקה של מגוון ספקים איתם קשורה הקבוצה, במוצריהם הסופיים של לקוחותיה . הפעילות בתחום זה כוללת ניתוח ואפיון טכני בהתאם לצרכי הלקוח, תכנון המוצר, איתור פתרונות ורכיבים מתאימים, תהליכי ייצור המערכות והרכבתן וכן תהליכים לוגיסטיים כולל ניהול שרשרת אספקת המערכות המורכבות לפי הגדרות הלקוח. הפעילות כולה מתבצעת במתקני הקבוצה, במערכות ייצור מתקדמות עפ"י סטנדרטים בינלאומיים ובכפוף לכל תקני האיכות המחמירים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il