TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

צעד נוסף בדרך לנהיגה אוטונומית


זיו אבירם ופרופ' אמנון שעשוע מייסדי מובילאיי
מיקור המונים לקידום הנהיגה האוטומטית: חברת מובילאיי הישראלית וקבוצת BMW חתמו על הסכם ליצירת סוג חדש של נתוני חיישנים

חברת מובילאיי הישראלית (BYSE: MBLY) וקבוצת BMW הודיעו היום (ג') על חתימת הסכם לפיו טכנולוגית יצירת הנתונים Road Experience Management (REM™) של מובילאיי תשולב בדגמים חדשים שקבוצת BMW תפתח ותשיק ב-2018. הסכם זה, שמטרתו מיקור המונים של נתונים בזמן אמת ממכוניות המצוידות בטכנולוגיית סיוע מתקדם לנהיגה (ADAS), בעל חשיבות מרבית לנהיגה אוטונומית – מפות הדור הבא, הקיימות ברזולוציה גבוהה, הופכות את הנהיגה לבטוחה ויעילה יותר עבור הצרכנים.

מטרת ההסכם היא יצירת שיתוף פעולה עם כלל התעשייה לקראת קידום נהיגה אוטונומית בטוחה ואמינה. את נתוני החיישנים של קבוצת BMW ניתן יהיה לשלב עם נתונים של יצרניות רכב אחרות, ובכך ליצור גוף נתונים גדול שישמש את ה-Global RoadBook (GLRB™) של מובילאיי ויתמוך בעדכון מהיר של מפות HD בעלות יכולת מיקום מדויקת. המכוניות האוטונומיות זקוקות למפות HD המסוגלות לזהות ולעדכן שינויים בסביבה במהירות הקרובה לזמן אמת, על מנת ל"שקף מציאות" עבור כלי הרכב.

המצלמות, אשר מאפשרות איסוף נתונים אנונימיים ממספר גדול של כלי רכב, פועלות כסוכנים חכמים - באמצעות מעבדי ותוכנת EyeQ® של מובילאיי מסוגלות המצלמות לזהות מידע בעל ערך הנשלח לענן פורמט דחוס מאוד (10 קילובייט לקילומטר). נתונים אלו ישמשו להוספת רובד דינמי למפות הניווט הקיימות והעתידיות, ויאפשרו ללקוחות קבוצת BMW להשתמש במידע בזמן אמת באשר לצפיפות התנועה, מפגעים בכביש, תנאי מזג אוויר, מקומות חניה ברחוב ומידע שימושי נוסף.

על מנת לתמוך ביצירה ועדכון מהיר של מפות HD, מובילאיי וקבוצת BMW יעבירו את הנתונים האנונימיים ל-HERE, שירות המיפוי והמיקום המוביל. HERE ישתמשו בנתונים ובמידע לעדכון ה- HD Live Map; שירות הענן של HERE המסופק בזמן אמת לכלי רכב אוטונומיים באופן חלקי, רב או מלא ולשיפור פלטפורמת Open Location המבטיחה תיאור מדויק של העולם הממשי תוך כדי שהוא משתנה. מובילאיי ו-HERE הודיעו בעבר על כוונתן לשלב נתונים שנאספו באמצעות טכנולוגית REM™ כרובד של HD Live Map של HERE. קבוצת BMW חזרה והדגישה בעבר כי היא פתוחה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים, בין אם הם יצרני ציוד מקורי או שותפים אחרים מצד שלישי.

ההכרזה של היום מדגישה את הפתיחות של קבוצת BMW באשר לשיתופי הפעולה סביב נהיגה אוטונומית. גישה זו כוללת, בין השאר, שיתוף פעולה עם HERE כמו גם עם חברות אינטל ומובילאיי, העובדות על השקת נהיגה אוטומטית עד שנת 2021 במכונית BMW iNEX. מלבד מומחיותה בייצור כלי רכב ובסטנדרטים של בטיחות, תוכנה ובקרת תנועה, קבוצת BMW תורמת את מומחיותה בשילוב מערכות מקצה לקצה. יכולות אלו חיוניות להטמעת טכנולוגיות פורצות דרך כגון נהיגה אוטונומית והעברתן לייצור סדרתי.

"ההכרזה של היום ממחישה שהשותפות שלנו מביאה במהירות את החדשנות לשוק ומאפשרת ללקוחות להפיק תועלת מהטכנולוגיה החדשה ביותר," אמר קלאוס פוהרליך, חבר מועצת המנהלים של חטיבת הפיתוח ב-BMW AG. "ברמה האסטרטגית, הכרזה זו מבהירה כיצד שיתוף הפעולה שלנו עם מובילאיי ממנף את השקעתנו ב-HERE. הנתונים של מכוניות BMW העתידיות יעשירו את איכות המפות והשירותים לכל המשתמשים. בנוסף, זהו צעד משמעותי לקראת השקת BMW iNEXT עם מאפיינים של נהיגה אוטונומית כמעט לחלוטין ב-2021 וכן לקראת יצירה מערכת אקולוגית סביב פלטפורמת Open Location של HERE שבה ישתמשו 'נחילים' של מיליוני כלי רכב ברחבי העולם."

"אנו מקדמים בברכה את ההזדמנות לקדם בצעד נוסף את קשרינו עם קבוצת BMW" אמר פרופ' אמנון שעשוע מייסד-שותף, יו"ר ו-CTO חברת מובילאיי. "מערכת ADAS מבוססות מצלמה כבר משפרות את הבטיחות בכבישים. ה-Global RoadBook היא יוזמה לניצול נתוני המצלמות האלו ליצירת מפות ברזולוציה גבוהה הדרושות למימוש החזון של נהיגה אוטונומית של הדור הבא בדרך מכילה שתביא ליצירת סטנדרט אחד בתעשייה."

אודות קבוצת BMW

קבוצת BMW, המחזיקה במותגי BMW, MINI ורולס רויס, היא היצרנית המובילה בעולם של מכוניות ואופנועי יוקרה, המספקת גם שירותים פיננסיים ושירותי ניידות. כחברה גלובלית, קבוצת BMW מפעילה 31 מפעלי ייצור והרכבה ב-14 מדינות ויש לה רשת מכירות גלובלית ביותר מ-140 מדינות.

ב-2016 מכרה קבוצת BMW כ-2,367 מיליון מכוניות וקרוב ל-145,000 אופנועים ברחבי העולם. הרווח לפני מס בשנת הכספים 2015 הסתכם בכ-9.22 מיליארד אירו על הכנסות בסך 92.18 מיליארד אירו. נכון ל-31 בדצמבר 2015 העסיקה קבוצת BMW 122,244 עובדים.

מראשית הקמתה התבססה הצלחתה של קבוצת BMW על חשיבה לטווח רחוק ופעולה אחראית. החברה הנהיגה נהלים אקולוגיים וקיימות חברתית לאורך שרשרת הערך שלה עם אחריות מקיפה למוצריה ומחויבות ברורה לשימור משאבים כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלה.



אודות מובילאיי

מובילאיי אן. וי. (NYSE:MBLY) היא חברה עולמית המובילה בפיתוח ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה, ניתוח נתונים, לוקליזציה ומיפוי עבור מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית. הטכנולוגיה של החברה מסייעת לשמור על הנוסעים בכבישים, מפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים, מצילה חיים ובעלת היכולת לחולל מהפך בחוויית הנהיגה הודות לאפשור נהיגה אוטונומית. אלגוריתמי התוכנה הקנייניים של החברה ושבבי EyeQ® פרי פיתוחה מבצעים פענוח מפורט של שדה הראייה על מנת לצפות התנגשויות אפשריות עם כלי רכב, הולכי רגל, רוכבי אופניים, בעלי חיים, מפגעים ומכשולים אחרים. מוצרי החברה מסוגלים לזהות גם סימוני דרך כגון נתיבים, שולי כביש, מחסומים ועצמים דומים; לזהות ולקרוא תמרורים, שלטי הכוונה ורמזורים; ליצור Roadbook™ של מסלולים מקומיים המתאימים לנהיגה, לרבות ציוני דרך חזותיים באמצעות REM™; ולספק מפות לנהיגה אוטונומית. מוצרי החברה משולבים וישולבו בדגמי מכוניות של 25 יצרני רכב בעולם. בנוסף, ניתן לרכוש את מוצרי החברה גם בנפרד בתחום האפטרמרקט.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il