TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלגומייזר יוצאת עם מערכת פרסום אוטומטית לעסקים קטנים בשוק הישראלי


אלגומייזר, המתמחה באופטימיזציה ואוטומציה של קמפייני פרסום באינטרנט, השיקה היום את מערכת Ad Assistant גם בשפה העברית, עבור עסקים ישראלים
אלגומייזר יוצאת עם מערכת פרסום אוטומטית ייחודית לעסקים קטנים בשוק הישראלי

מדובר בנתח שוק שעל פי משרד הכלכלה מוערך בכ-500 אלף עסקים קטנים ובינוניים המהווים נתח שוק של כ-99.5% מכלל העסקים בישראל

חברת אלגומייזר מרחיבה את פעילותה ומתחילה בפעילות ראשונה בשוק הישראלי. אלגומייזר, המתמחה באופטימיזציה ואוטומציה של קמפייני פרסום באינטרנט, השיקה היום את מערכת Ad Assistant גם בשפה העברית, עבור עסקים ישראלים.
המערכת מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים להגדיל את קהל לקוחותיהם ולפרסם באינטרנט.
בשלב ראשון, החברה תשיק תוכנית מיוחדת לשותפים העסקיים הראשונים שיצטרפו לשירות, שתכלול הטבות וליווי צמוד ותהיה מוגבלת לתקופת ההשקה הראשונית בארץ. התוכנית שתושק תהיה מיועדת ל-500 שותפים מהמגזרים הבאים: אדריכלים ומעצבים, שיפוצים ושרותים לבית, יופי וחן, טיפולים רפואיים וכושר, הסעות, דפוס, רכב, מורים פרטיים, טכנאים , צילום, תיווך ופיננסיים.

בנוסף, החברה קיבלה בקשות מגופים שונים להפיץ את המערכת בישראל, והיא מנהלת מו"מ עם מספר גופים בנושא.

על פי דוחות משרד הכלכלה*, בשנת 2014 עמד מספר העסקים הכולל במגזר העיסקי בישראל, על כ-504 אלף עסקים, כאשר 99.5% מכלל העסקים מוגדרים כעסקים קטנים ובינוניים. מספר העצמאיים עמד על למעלה מ-250 אלף ומספר העסקים המזעריים עמד על כ-177 אלף עסקים. משרד הכלכלה אף מציין שאחד הקשיים והחסמים המרכזיים של עסקים אלו הוא מציאת לקוחות.

מערכת Ad Assistant, המשווקת כבר היום בארה"ב, הינה כלי "עשה זאת בעצמך" מהפכני, יחיד מסוגו לפרסום במנועי חיפוש, המאפשר הפקת קמפיין פרסומי מלא, בקליק אחד והופך תהליך ידני מורכב בעל 16 שלבים, לתהליך אוטומטי של 3 שלבים קצרים.
המערכת שואבת מידע מאתר הלקוח באופן אוטומטי, מסווג אותו, מפעילה אלגוריתמים הבונים באופן אוטומטי את כל החומרים השיווקיים הנדרשים להפקת קמפיין, ומזריקה את הקמפיין לרשת החיפוש והתוכן של Google. 
אודות אלגומייזר
אלגומייזר (ת"א: אלמו), הינה חברת טכנולוגיה אינטרנטית, הנסחרת בבורסה בתל-אביב ומתמחה בתחום הפרסום הדיגיטלי. החברה עוסקת בפיתוח תוכנה מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לייעול ואופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים אינטרנטיים. מוצר הדגל של החברה, ה-Ad assistant, מספק פתרון מהפכני באמצעות טכנולוגיה המשלבת שימוש באלגוריתמים ייחודיים, הפועלים בסינרגיה מוחלטת עם מודלים סטטיסטיים מתקדמים ובכך מבטיחה למשתמשים בה תוצאות מקסימאליות בהתאם לתקציב שברשותם. בשנת 2014 רכשה אלגומייזר את הטכנולוגיה של חברת פרומודיטי, בשנת 2016 רכשה את הטכנולוגיה של חברת APPFORMA. החברה, נחשבת מובילה בתחומה, זכתה והייתה מועמדת לפרסים מחברת גוגל העולמית.
החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי בע"מ (שנמכרה ל VALUE CLICK בכ-300 מיליון דולר) ולשעבר סמנכ"ל השיווק של FedEx ישראל.
בנד משמש כמנטור עסקי באוניברסיטה העברית, כמרצה מטעם משרד החוץ בכנסי סטארטאפים בחו"ל, כשופט בתחרויות סטארטאפים רבות וכמשקיע בחברות סטארטאפ. בנד אף משמש כחבר דירקטוריון ב"שבוע היזמות הגלובלי – סניף ישראל" עמותה המקדמת את נושא היזמות בקרב בני נוער ואוכלוסיות אחרות כחלק משבוע היזמות הגלובלי בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il