TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רד האט מנפצת חסמי אימוץ קונטיינרים בארגונים


אשש בדאני
רד האט - (Red Hat) הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על גרסה חדשה של פלטפורמת יישומי הקונטיינר שלה - Red Hat OpenShift Container 3.4
רד האט מנפצת חסמי אימוץ קונטיינרים בארגונים עם הקצאת אחסון דינמית בגרסה החדשה של פלטפורמת
Red Hat OpenShift Container
פלטפורמת Kubernetes ארגונית שנועדה לפשט אחסון עבור יישומי קונטיינר, לייעול פריסות multi-tenant בסביבות מחשוב ענן היברידי

רד האט - (Red Hat) הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על גרסה חדשה של פלטפורמת יישומי הקונטיינר שלה - Red Hat OpenShift Container 3.4. רד האט מסייעת לארגונים באימוץ טוב יותר של טכנולוגיות חדשות כגון קונטיינרי לינוקס, שיכולות לספק יישומים עסקיים ושירותים חדשניים בלי להקריב השקעות IT קיימות.
הגרסה החדשה מספקת פלטפורמה עבור חדשנות זו, תוך שמירה על התמקדות בעומסי עבודה קריטיים קיימים, כשהיא מציעה הקצאת אחסון דינמית עבור יישומים מסורתיים ויישומי ענן כאחד, ויכולות multi-tenant המסוגלות לתמוך ביישומים, צוותים ותהליכי פריסה רבים בסביבת ענן היברידית יחידה.
כתורמת מובילה לפרויקטים של Dockerו- Kubernetes, הגרסה האחרונה של פלטפורמת יישומי הקונטיינר של רד האט מספקת גרסה ארגונית של Kubernetes 1.4 וזמן ריצת קונטיינר של Docker, מה שמסייע ללקוחות להשיק מהר יותר שירותים חדשים עם הגיבוי של פלטפורמה ארגונית יציבה, אמינה ומאובטחת יותר, המבוססת על הגרסה האחרונה של Red Hat Enterprise Linux, פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם.
פלטפורמתRed Hat OpenShift Container 3.4 משלבת ארכיטקטורות, תהליכים ושירותים המאפשרים אספקת יישומים עסקיים קריטיים, החל מיישומים מסורתיים ויישומי לגאסי, עד לעומסי עבודה שנוצרו לענן ולקונטיינרים.

בין היכולות החדשות בגרסה האחרונה:
הרמה הבאה של אחסון קונטיינר - עם תמיכה בהקצאת אחסון דינמית, המאפשרת הקצאת סוגי אחסון מרובים וחשיפת אחסון רב-שכבתי דרך טבלאות איכות-שירות ב-Kubernetes .

Multi-tenancy משופר (שירות לקוחות רבים ע"י אינסטנציה יחידה של אפליקציה) - באמצעות ניהול פשוט יותר של פרויקטים, תכונה המבוססת עלKubernetes namespaces, באשכול Kubernetes יחיד.

ארכיטקטורות ייחוס חדשות לענן היברידי - להרצת פלטפורמת
Red Hat OpenShift על סביבותOpenStack, VMware, AWS , מנוע ענן של Google ו- Microsoft Azure.
פלטפורמת Red Hat OpenShift Container 3.4 גם מגובה ע"י התמיכה הגלובלית זוכת הפרסים של רד האט, כדי לסייע לארגונים לנצל את החדשנות שמציעהKubernetes , בידיעה כי הטכנולוגיה נתמכת ע"י מומחיות טכנית זמינה.

תמיכת קונטיינרי לינוקס ברחבי הענן ההיברידי
מערך הקונטיינר המורחב של רד האט מקיף מוצרי ענן פרטי וענן ציבורי מנוהל במלואו, עם תמיכה ביישומים מסורתיים ויישומים שנוצרו לענן, והיבטים שונים של תהליך פיתוח היישום בפתרון אחד, שיכול להקיף תשתיות רבות מרובות ולאפשר קונטיינרים-כשירות. זה כולל סביבות מקומיות, סביבות מעבד וייצור, הפועלות במרכז הנתונים או בענן ציבורי, מנוהלות על ידי לקוחות או באופן מלא על ידי רד האט. בנוסף, רד האט גם מציעה ללא-עלות מערך של כלי קונטיינר ממוקדים במפתחים, כולל היצע מותאם של פלטפורמת Red Hat OpenShift Container, באמצעות ערכת מפתחים של קונטיינר רד האט. פתרונות רד האט המותאמים לקונטיינרים כוללים אחסון, שירותי יישומים וטכנולוגיות ניהול, בנוסף לכלי פיתוח אלה ללא-עלות.

אשש בדאני, סגן נשיא ומנהל כללי של OpenShift ברד האט, אמר: "בעוד קונטיינרי לינוקס מייצגים עתיד חדשני עבור יישומים ארגוניים, הרי יישומים מסורתיים ויישומי לגאסי נשארים קריטיים לעסקים המודרניים. פלטפורמת Red Hat OpenShift Container 3.4 יכולה לענות לצרכים של יישומים קיימים אלה, תוך מתן כלים ושירותים לקידום יצירת יישומים המפותחים עבור הענן ופריסתם. הגרסה האחרונה של פלטפורמת הדגל שלנו ליישומי קונטיינר, עושה צעד נוסף לפשוט יצירה ופריסת יישומים, על ידי מענה לצרכי האחסון ההולכים וגדלים של יישומים ברחבי הענן ההיברידי, עם אפשרות דו קיום של עומסי עבודה מודרניים וכאלה שצופים לעתיד, בפלטפורמה ארגונית יחידה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il