TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סאפיינס מציגה רבעון נוסף של צמיחה


ההכנסות (Non GAAP) ברבעון הראשון של 2016 עלו ב-20.9% לכ-49.6 מיליון דולר
הרווח הנקי (Non GAAP) עלה ב-26.6% לכ-6.0 מיליון דולר
הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-27.0% לכ-7.3 מיליון דולר
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-9.8 מיליון דולר

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "אנו שמחים להציג רבעון נוסף של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות וביצועים משופרים בכל המוצרים והטריטוריות בהן אנו פועלים, מלקוחות קיימים וחדשים כאחד. הביקוש למוצרים ולשירותים שלנו נשאר גבוה, כתוצאה משורה של זכיות משמעותיות שהרחיבו את שורת ההכנסות שלנו וחיזקו את מיצובנו התחרותי בשוק. במהלך הרבעון האחרון היו מספר 'עליות לאוויר' בלקוחות מרכזיים שלנו, דבר שמשקף לא רק את יכולתנו לספק פורטפוליו רחב של מוצרים ושירותים, אלא גם את יכולתם של לקוחותינו להטמיע את הטכנולוגיות הללו בתוך הארגונים שלהם.
בנוסף, במהלך הרבעון השקנו מספר מוצרים חדשים לשוק הביטוח לרבות מוצר להטמעה מהירה, ALIS Fast Track, לשוק ביטוח החיים הבריטי ופתרון לבינה עסקית מתקדמת Sapiens INTELLIGENCE. כמו כן לאחרונה הוספנו פתרון ענן למוצר הדגל שלנו ALIS לביטוח חיים ופנסיה.
היצע המוצרים החדש שלנו יחד עם מגוון פעולות השיווק שאנו נוקטים, משקפים את מאמצינו להמשיך ולהרחיב את נוכחותנו הגלובלית ויאפשרו לנו להמשיך להגדיל את פלח השוק בו אנו פועלים. אנו ממשיכים לדבוק באסטרטגיה העסקית שהתווינו לעצמנו כספקית פתרונות מתקדמים מובילים וחדשנים לתעשיית הביטוח".

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2016, מהן עולה כי נמשכת מגמת הצמיחה בהכנסות וברווח של החברה.

הכנסותיה של סאפיינס צמחו ברבעון הראשון של 2016 ב-20.9% לכ-49.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-41.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) של סאפיינס ברבעון הראשון של 2016 עלה בכ-27.0% לכ-7.3 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-14.8%), בהשוואה לכ-5.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (שיעור רווח תפעולי של כ- 14.1%).

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ברבעון הראשון בכ-26.6% והסתכם בכ-6.0 מיליון דולר (0.12 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר (0.10 דולר למניה, בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד לבעלי המניות של 0.20 דולר למניה, בסכום מצטבר של כ-9.8 מיליון דולר, שיחולק ב-1 ביוני 2016.
היקף המזומנים, שווי המזומנים והשקעות בניירות ערך סחירים, נכון ליום 31 במרץ 2016, עומד על כ-98.5 מיליון דולר, כאשר לחברה אין חוב פיננסי.

סאפיינס מאשררת את התחזית לשנת 2016 וצופה הכנסות שינועו בטווח שבין 207-211 מיליון דולר, ושיעור רווח תפעולי (Non-GAAP ) שיהיה בטווח שבין 15.0%-15.5%.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-1,700 עובדים ומשרתת יותר מ-190 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


תמונתו של רוני על-דור, מנכ"ל החברה
קרדיט צילום: יוסי אלוני


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il