TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

1500 טון נוספים של בשר טרי בפטור ממכס חולקו בין נטו, רמי לוי, יוחננוף, מחסני השוק, עוף ירושלים ועזרא לאטי


בשבוע הבא יחולקו מכסות ליבוא בפטור ממכס של ירקות קפואים, שמן זית ומיץ ענבים
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, עמית לנג: "אנו מצפים לראות תחרות על המגוון והמחירים. הזוכים מחויבים בראש ובראשונה למחיר הסופי לצרכן"

ועדת המכסות של משרד הכלכלה והתעשייה אישרה אמש הקצאות נוספות ליבוא בשר טרי בפטור ממכס, בהיקף של 1500 טון, זאת במסגרת מכסה נוספת שאושרה לפני כשלושה שבועות, כחלק מן המאמץ להפחית מחירים של מוצרי מזון בסיסים לפני החג.

המכסות חולקו לחברות שהוכיחו יכולת יבוא בפועל בחודשים האחרונים, במטרה להביא להגדלת התחרותיות בשוק והפחתת יוקר מחירי הבשר.

בנוסף, בשבוע הבא צפויה ועדת המכסות להתכנס על מנת לחלק הקצאות חדשות ליבוא בפטור ממכס של ירקות קפואים, שמן זית ומיץ ענבים. זאת בנוסף להקצאות ליבוא בפטור מכס של בשר כבש, בהיקף של 1000 טון שחולקו לפני כשבועיים.

עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה: "משרד הכלכלה והתעשייה מצפה שההטבות הגלומות ביבוא מוצרי המזון הפטורים ממכס, יגולגלו לטובת המחיר הסופי לצרכן. ועדת המכסות תעקוב אחר המחירים של הספקים השונים שזכו להקצאות פטורות ממכס, ותקבל החלטות בנוגע להקצאות נוספות שיחולקו בהמשך השנה, על בסיס המחירים בהם משווקים הזוכים את הסחורה המיובאת לרשתות ולצרכנים".

יאיר שירן, יו"ר ועדת המכסות ומנהל מינהל תעשייה: "הבחירה בזוכים מבוססת על בחינה של מכלול פרמטרים בהם: היכולת לנצל באופן מידי את ההקצאות ליבוא בשר בקר, יכולת הפצה והגעה למגוון רחב של לקוחות ברחבי הארץ ותרומה לתחרות בענף ולהפחתת יוקר המחיה".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il