TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עוד סמל ישראלי שזול יותר בחו"ל


שקדי המרק של אסם - זולים יותר בלונדון מאשר בישראל 30 % פחות באנגליה מאשר בישראל
מבדיקה שנעשתה מול הסופרמרקט הבריטי OCADO הספק המרכזי של המיזם הישראלי MyFreeMarket.com
עולה שגם המחיר של אחד מהמוצרים הישראליים הפופולאריים ביותר נמוך יותר בחו"ל מאשר בארץ

11.67 שקלים חדשים (או 1.90 פאונד) - זהו המחיר לבקבוק שקדי המרק של אסם במשקל של 400 גר' ברשתות הסופרמרקטים הבריטיות-אוקאדו ,טסקו ועוד, לעומת 16.76 שקלים בממוצע ברשתות השיווק בישראל.

כך עולה מבדיקה שערכו יזמי MyFreeMarket.com, המאפשר השוואת מחירי המוצרים בין אנגליה לישראל וגם קנייתם וקבלתם בארץ. המוצר כאמור הוא אותו המוצר המוכר והאהוב, כשמקום הייצור שמצוין על גבי התווית הבריטית הוא אסם תעשיות מזון בע"מ, שוהם, ישראל.

מחיר שקדי המרק של אסם נמוך, כאמור, ב30% בסופר הבריטי לעומת הסופר הישראלי. המחיר ל100 גר' מוצר בבריטניה עומד על 0.47 פני(2.92 ₪) ו11.67 ₪ לאריזת 400 ג', לעומת 16.40 ₪ בשופרסל ומגה, 17 ₪ ביינות ביתן, ו15.70 ₪ ברשת ויקטורי.

המחיר הזול ביותר שניתן למצוא בארץ לשקדי המרק הללו הוא 14.40 ש"ח אצל רמי לוי- עדיין יקר יותר מהסופר באנגליה. אגב, את שקדי המרק במחירם הבריטי ניתן להזמין גם כן דרך MyFreeMarket.com, וכך לחסוך בקנייתו של המוצר הישראלי, עובדה המדגישה עוד יותר את האבסורד שבסוגיית פערי המחירים בין ישראל למדינות העולם.

יש לציין כי בריטניה נחשבת לאחת המדינות היקרות באירופה, ומטבע הפאונד הוא חזק במיוחד ועומד היום על כ-6 שקלים.
שלושת יזמי MyFreeMarket.com- שי ממן, אורי כץ וערן אייזן - שמו לעצמם כמטרה להוריד את יוקר המחיה בישראל, ולהעניק לצרכן חשיפה לאיכות ולמגוון עצום של מוצרי סופר ופארמה שונים ישירות מהסופר באנגליה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il