TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טליט הכריזה על מודול סלולרי ראשון


המודול כולל פקודות API ו-AT של deviceWISE ועובד עם שירות m2mAIR Cloud של טליט כדי להקל על יצירת יישומי מכונה-למכונה ו"אינטרנט של הדברים"
טליט תקשורת, ספקית מובילה של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים לתקשורת מכונה-למכונה (M2M), השיקה היום את המודול הסלולארי הראשון מסוג m2mAIR Cloud-ready, שנועד לפשט את הפיתוח והפריסה של מגוון שירותי מכונה-למכונה והאינטרנט של הדברים (IoT) תוך שימוש בשירות m2mAIR Cloud. זהו צעד חשוב בדרך להגשמת חזון החברה להפוך את האינטרנט של הדברים לחוויה פשוטה וקלה לשימוש.
המודול המותאם לענן מאפשר למפתחים לקשר בין מכשירים לבין הענן במספר לחיצות פשוטות ובזמן קצר. המודולים המותאמים לענן כוללים פקודות API ו-AT מובנות התואמות את הסביבות המוכרות AppZone ופייתון המותקנות במודולים של טליט, ומאפשרות להחליף מאות שורות קוד ב-16 פקודות פשוטות בכדי להעביר אוטומטית נתונים בין התקנים מרוחקים בשדה ויישומים רלוונטיים. כל המשאבים והתמיכה הנדרשים למפתחים כבר כלולים, לרבות ערכת הערכה (Evaluation Kit) לבדיקה מהירה של אבות טיפוס לפתרונות התקני m2m והאינטרנט של הדברים.
m2mAIR Cloud הוא שירות ענן במתכונת פלטפורמה-כשירות (Platform-as-a-Service) המבוסס על פלטפורמת deviceWISE. המינוי לשירות מבוסס שימוש ומחירו נקבע בהתאם להיקף השימוש. שירות זה מפחית סיכונים, זמן פיתוח, מורכבות ועלויות בהשוואה לבניית פתרון נפרד. deviceWISE היא פלטפורמה פתוחה, ידידותית למפתחים, המותאמת לחברות סלולר (carrier-grade) ותואמת את תקן TIA TR-50. שירות m2mAIR Cloud כולל יכולות מקיפות של ניהול וקונפיגורציה המאפשרות לתקשר, לאסוף ולשלוט בכל העברת נתונים דו-כיוונית בין מכשיר מרוחק לבין הענן. השירות כולל פתרונות מגוונים, החל ממאפיינים בסיסיים וכלה בפריסות מלאות לתאגידים בכל רחבי העולם.
מפתחים המעוניינים בכך יכולים לפנות לטליט ישראל בכדי להירשם ולהתנסות עם שירות m2mAIR Cloud - חינם. הפורטל הידידותי של השירות מציע את כל הכלים החזותיים ולוחות המחוונים הדרושים לרוב יישומי העיקוב, הניטור והבקרה מרחוק בכל התעשיות והשווקים, וניתן ללמוד להשתמש בהם כבר בהפעלה הראשונה. בנוסף, שירות m2mAIR Cloud עומד בדרישות המחמירות ביותר של ארגונים מובילים ברחבי העולם מבחינת אמינות גבוהה, אבטחה, יכולת מדרוג (סקלביליות) וביצועים, בשילוב עם יכולת מובנית להטמעה במערכות עסקיות. בנוסף, המודול כולל API ופקודות AT המאפשרות למפתחים ליצור יישומים ולוחות מחוונים מבוססי אינטרנט ויישומים ניידים משלהם, החל מפונקציות פשוטות ועד לניתוחי נתונים.
"כאשר רכשנו את ILS Technology לפני כשנה, הוספנו את המרכיב שנדרש לנו כדי להציע ללקוחות את כל הפתרונות הדרושים לפיתוח יישומים לאינטרנט של הדברים תחת קורת גג אחת," אמר עוזי כץ, מנכ"ל טליט. " אנו שמחים לבשר כעת כי השלמנו את השילוב של ILS, לא רק מבחינת העובדים והתפעול, אלא גם הטמעה של הטכנולוגיה למימוש החזון שלנו ל-One Stop. One Shop. חיבור דברים לענן מעולם לא היה קל יותר. בשנים הקרובות, אנו מתכוונים לספק מאות מיליוני מודולים מותאמים ל-m2mAIR Cloud עבור האינטרנט של הדברים במטרה לעורר חדשנות שתהפוך את העסקים והתעשיות לרווחיים יותר, ולשנות את האופן בו אנשים חיים, עובדים ומבלים."
למפתחים המעוניינים להתנסות בפקודות ה-API המובנות מומלץ לבקר באתר www.telit.com/trym2maircloud.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il