TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רמי לוי מפרסמת דוחות כספיים


רמי לוי
הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2014 גדלו בכ-6.1% לכ-857.9 מיליון שקל , הרווח עלה לכ-29.9 מיליון שקל
הכנסות החברה במחצית הראשונה עלו בכ-6.9% לכ- 1.67 מיליארד שקל; הרווח הסתכם בכ- 53.8 מיליון שקל
הרשת, המפעילה כיום 29 סניפים כאשר מתוכם שני סניפים בזכיינות, מתכוונת לפתוח עוד 11 סניפים חדשים עד סוף הרבעון הרביעי של 2015

רמי לוי, מנכ"ל החברה: "רשת רמי לוי ממשיכה את מגמת הצמיחה בהכנסותיה על אף התחרות הגוברת בשוק וההאטה הכלכלית הפוקדת את המשק הישראלי. תוצאות אלו מחזקות שוב את אסטרטגיית החברה להיטיב עם לקוחותיה ולהציע להם את סל המוצרים הזול ביותר, תוך הקפדה על שירות ברמה גבוהה ועל מוצרים איכותיים, ומוכיחה את צדקת הדרך של הרשת שמובילה את תחום ה'דיסקאונט' בישראל. רשת רמי לוי ממשיכה לפעול להקמת סניפים חדשים באזורים בהם אין לה כיום נוכחות, והיא תמשיך להביא את בשורת הדיסקאונט לכל אזור אליו היא נכנסת. בהזדמנות זאת, ברצוני לברך את אזרחי מדינת ישראל בברכת שנה טובה וחג שמח, והפעם רואה בברכה זאת משנה חשיבות לאור המצב הביטחוני השורר במדינה מאז תחילת חודש יולי. בנוסף, ברצוני להודות לכל עובדי הרשת, בזכותם רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לצמוח ולהתפתח, כמו גם לכל המשקיעים הישראלים והבינלאומיים הממשיכים להביע את אמונם בחברתנו ובדרכה העסקית".

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, מסכמת את הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2014 עם עלייה בהכנסות.

רמי לוי סיימה את הרבעון השני של שנת 2014 עם הכנסות בסך של כ-857.9 מיליון שקל, גידול של 6.12% בהשוואה להכנסות של כ-808.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. העלייה בהכנסות נבעה מגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-2.15% (שאינה כוללת את פדיון המוצרים שבזכיינות), מפתיחתם של 2 סניפים חדשים, וכן הודות לדבקות הרשת באסטרטגיה המטיבה עם הצרכן.

רמי לוי מציינת, כי הרשת צפויה לפתוח 10 סניפים חדשים בתקופה שבין הרבעון השלישי של שנת 2014 ועד לרבעון הרביעי של 2015. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בערים הבאות: חולון, אשקלון, כפר סבא, עטרות, נתיבות, קרית שמונה, אריאל, נתניה, יבנה, רחובות ומבשרת ציון החדש.

הרווח הגולמי של רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השני של שנת 2014 הסתכם בכ-183 מיליון שקל (21.33% מהמכירות), גידול של כ-9.66% בהשוואה לכ-166.9 מיליון שקל (20.64%) בתקופה המקבילה בשנת 2013. העלייה ברווחיות החברה נובעת בעיקר מכך שבדוחות הרבעון הראשון אוחדו באיחוד יחסי תוצאות חברת הבת "ביכורי השקמה", בעוד שבשנת 2013 נכללו תוצאותיה על פי שיטת השווי המאזני. בנטרול השפעת ביכורי השקמה ירד הרווח הגולמי ושיעורו עומד על 20.34% לעומת 20.64% ברבעון המקביל בשנת 2013.

ה-EBITDA של רמי לוי ברבעון השני של 2014 הסתכם בכ-47.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-40.1 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2013.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון השני של 2014 הסתכם בכ-40.4 מיליון שקל (4.71% מהמכירות), בהשוואה לכ-34.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (4.23% מהמכירות).

הרווח הנקי של רמי לוי ברבעון השני של שנת 2014 הסתכם בכ- 29.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 29.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2013.

בסיכום חצי שנתי, רשמה הרשת עלייה של כ-6.86% בהכנסותיה במחצית הראשונה של שנת 2014 לרמה של כ-1.67 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של כ-1.56 מיליארד שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. העלייה בהכנסות נבעה מגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-2.18% (שאינה כוללת את פדיון המוצרים שבזכיינות), מפתיחתם של 3 סניפים חדשים, וכן הודות לדבקות הרשת באסטרטגיה המטיבה עם הצרכן.

הרווח הגולמי של רמי לוי שיווק השקמה במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכם בכ-357.7 מיליון שקל (21.41% מהמכירות), גידול של כ-9.81% בהשוואה לכ-325.7 מיליון שקל (20.83%) בתקופה המקבילה בשנת 2013. העלייה ברווחיות החברה נובעת בעיקר מכך שבדוחות המחצית הראשונה אוחדו באיחוד יחסי תוצאות חברת הבת "ביכורי השקמה" בעוד שבשנת 2013 נכללו תוצאותיה על פי שיטת השווי המאזני. בנטרול השפעת ביכורי השקמה ירד הרווח הגולמי במחצית השנה הראשונה ושיעורו עומד על 20.45% לעומת 20.83% במחצית הראשונה של שנת 2013.

ה-EBITDA של רמי לוי במחצית הראשונה של 2014 עלה לכ-86 מיליון שקל, בהשוואה לכ-80.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013.

הרווח התפעולי של רמי לוי במחצית הראשונה של 2014 הסתכם בכ-72.4 מיליון שקל (4.33% מהמכירות), גידול של כ- 5.8% בהשוואה לכ-68.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (4.38% מהמכירות). במחצית השנה הראשונה כלל הרווח התפעולי הכנסה חד פעמית בהיקף של כ- 6.2 מיליון שקל עבור תשלום מחברת ביטוח בגין אובדן רווחים בסניף מבשרת שנסגר בעקבות סופת השלגים, לעומת הכנסה של כ- 3.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד בגין מכירת נכס קרקע.

הרווח הנקי של רמי לוי במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכם בכ- 53.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 59.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ממאזנה של החברה עולה, כי נכון ל-30 ביוני 2014, בקופתה מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף כולל של כ-305.5 מיליון שקל, וכי הונה העצמי מסתכם בכ- 313.3 מיליון שקל, וזאת לאחר חלוקות דיווידנד בסך כ- 72 מיליון שקל ב- 2013 וכ- 42 מיליון שקל מתחילת שנת 2014. בהקשר זה יצויין, כי במקביל לאישור הדוחות היום אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד נוסף בהיקף של כ- 21 מיליון שקל לבעלי המניות.

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת למעלה מ-37 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 29 סניפי סופרמרקט, מתוכם 2 סניפים הפועלים בשיטת הזכיינות. החברה מנהלת מועדון לקוחות המונה כ-750,000 חברים הזכאים להנחות והטבות שונות. במהלך הרבעון השני חתמה החברה הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ישרכארט במסגרתו הוקם מועדון צרכני חברתי שהחברה מציעה ללקוחותיה להצטרף אליו. המועדון מציע הצטרפות בנתיב של כרטיס אשראי רגיל או כרטיס אשראי נטען שהלקוח יכול להטעין בו כסף ולבצע בעזרתו רכישות, ללקוחות שאינם יכולים לקבל כרטיס אשראי רגיל או שאינם מעוניינים בכרטיס אשראי נוסף. בתוך חודש מהשקתו של המועדון נרשמו אליו כ-45,000 לקוחות חדשים. לחברה כ- 80,000 מנויים סלולריים כמפעיל סלולארי וירטואלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il