TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשת רמי לוי מייעלת את אגף המערכות המידע


הטמיעה את 'סיסאייד' מערכת ההלפ-דסק הפופולארית בישראל
אגף מערכות המידע ברשת רמי לוי שיווק השקמה, מסיים בימים אלה מהלך של הטמעת מערכת סיסאייד (SysAid.co.il). סיסאייד הינה מערכת הלפ-דסק (ניהול מוקד תמיכה) הנמכרת בישראל. התקנת סיסאייד ברשתות השיווק, הינה חלק מתהליך ההתייעלות שעובר כל שוק, מאז אירועי המחאה החברתית בקיץ 2011.

"לפני סיסאייד כיבינו שריפות, היום אנחנו עובדים"
אייל כרמי, מנהל מערכות מידע ברשת רמי לוי שיווק השקמה, מסביר כי לפני התקנת סיסאייד, עובדים שנתקלו בבעיות במחשב, היו מתקשרים או מגיעים פיזית לאגף מערכות המידע "ומסתובבים כאן במקום לעבוד". כיום העובדים למדו לפתוח קריאה והטיפול בתקלה הרבה יותר מסודר: "לפני סיסאייד כיבינו שריפות, היום אנחנו עובדים" מסכם כרמי את תהליך ההתייעלות המשמעותי שעבר אגף מערכות המידע, בעקבות הטמעת סיסאייד.
כרמי מספר כי סיסאייד משרתת באופן ישיר כ- 600 עובדי משרד הנהלה, מלאי ורכש ובנוסף נותן האגף שירות עקיף לאלפי משתמשים שעובדים עם קופות ומסופונים שבאחריות צד ג'. "כשמשתמש לא מקבל מענה מחברת צד ג', הוא פונה אלינו. היום ובעזרת הנתונים שאנו מקבלים מסיסאייד, יש לנו את כל התיעוד על הקריאה, מה שמאפשר לנו לברר את הסטאטוס שלה מול החברה החיצונית".

"אחת מיחידות ה IT האיכותיות והמקצועיות בישראל"
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט אמר: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT . היא כוללת את כל ניהול השירות, ניהול הנכסים וניהול הפרויקטים. המערכת מאפשרת גם ניהול שינויים ובעיות וכן SLA מתקדם וכמובן תמיכה בתהליכי ITIL כולל CMDB".
אטיה ציין שיתוף הפעולה עם אגף מערכות המידע ברשת רמי לוי שיווק השקמה היה יוצא דופן וקיצר בכך משמעותית את זמן היישום. "מדובר באחת מיחידות ה IT האיכותיות והמקצועיות בישראל, שיתוף הפעולה עם אגף ה IT של רמי לוי הביאה לכך שהצלחנו להרים מערכת שלמה בתוך מספר שבועות".
את הפרויקט מטעם קונסיסט מערכות ניהל מיישם בכיר של SysAid, אוהד בן-שבת.


אודות SysAid:
SysAid (www.sysaid.co.il), הינו פתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל. הפתרון SysAid HelpDesk הוטמע עד היום בלמעלה מ- 300 ארגונים ישראלים, ובהם גם החברות הגדולות במשק שבהן אלפי משתמשים וצוותי IT גדולים: חברות ביטוח ופיננסים, חברות תשתיות, בנייה, קמעונאות, אנרגיה ועוד. זאת באמצעות חברת קונסיסט מערכות מקבוצת קונסיסט, שהיא נציגתה הבלעדית של SysAid בישראל.
מערכת SysAid הינה בעלת הסמכת ITIL ומספקת ארגז כלים למחלקות IT ומרכזי תמיכה.
SysAid הינה חברת היי-טק ישראלית, הזוכה גם להצלחה בינלאומית ניכרת. SysAid HelpDesk מוטמע ביותר מ- 100,000 ארגונים ב- 143 מדינות וב- 42 שפות.

אודות קבוצת קונסיסט:
קבוצת קונסיסט הינה בית תוכנה המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע. קונסיסט הוקמה לפני יותר מ-35 שנה ומעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותיה במסגרת של פרויקטים, שירותי ייעוץ או מיקור-חוץ.
קבוצת קונסיסט פעילה בישראל למעלה מ- 20 שנה. קונסיסט מעסיקה בישראל כ- 250 עובדים, ממשרדיה בפתח תקווה שם פועלות קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות, המנוהלות על ידי עופר שקד, וביקנעם, משם פועלת קונסיסט (ישראל) המנוהלת על ידי אריה יפה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il