TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Nucleai מגייסת 6.5 מיליון דולר בסגירה ראשונית כחלק מסיבוב גיוס A


Nucleai from right to left - Lotan Chorev, VP R&D. Eliron Amir, COO, Avi Veidman CEO, Albert Achterberg - CTO. (Credits of photo David Garb).
Nucleai חברת סטארטאפ ישראלית המספקת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית למחקר וטיפול אונקולוגי מותאם אישית, ו- Debiopharm, חברת תרופות שוויצרית, מודיעות על סגירה ראשונית של 6.5 מיליון דולר כחלק מסבב גיוס A

Nucleai מגייסת 6.5 מיליון דולר בסגירה ראשונית כחלק מסיבוב גיוס A


את הגיוס הובילה  חברת התרופות השוויצרית Debiopharm




ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Vertex, Grove  והמשקיעים הפרטיים - ניר קלקשטיין, בריאן קופר ושמוליק זיסמן


הגיוס יאיץ את פיתוח הפלטפורמה מבוססת הבינה המלאכותית של החברה, למידול וטיפול מותאם אישית בסרטן




 




       Nucleai חברת טכנולוגיה בתחום הביולוגיה החישובית, מפתחת פלטפורמה מבוססת AI (בינה מלאכותית) למחקר וטיפול אונקולוגי מותאם אישית.




       הטכנולוגיה מאפשרת לחזות את התגובה של החולה לטיפול אונקולוגי ספציפי ולהתאים את התרופה המתאימה.




       ל- Nucleai כבר מספר חוזים מסחריים עם חברות פארמה מובילות בתחום האימונותרפיה וחברות ביטוח אמריקאיות.





Nucleai חברת סטארטאפ ישראלית המספקת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית למחקר וטיפול אונקולוגי מותאם אישית, ו- Debiopharm, חברת תרופות שוויצרית, מודיעות על סגירה ראשונית של 6.5 מיליון דולר כחלק מסבב גיוס A.




בגיוס השתתפו גם המשקיעים הקיימים, Vertex, Grove Ventures והמשקיעים הפרטיים, ניר קלקשטיין, בריאן קופר ושמוליק זיסמן.  החברה אשר נוסדה בשנת 2017 מעסיקה 30 עובדים וגייסה בסיבוב הקודם 5 מיליון דולר כך שבחברה הושקעו עד כה 11.5 מיליון דולר.




תרופות אימיונותרפיות חוללו מהפכה בתחום הטיפול במחלת הסרטן בשנים האחרונות, והן מביאות לשיפור משמעותי במצבם של חולים אונקולוגיים. ואולם, תרופות אלו אפקטיביות רק עבור מספר קטן של מטופלים. ללא דרך לחזות את אפקטיביות הטיפול, חולים מטופלים בתרופות חסרות תועלת, חברות ביטוח משלמות על טיפולים יקרים ובלתי-נחוצים וחברות תרופות סובלות מכישלונות מרובים במהלך ניסויים קליניים.


הטכנולוגיה שפותחה ב-Nucleai מאפשרת ניתוח של מאגרי מידע (Big Data) ומידול מרחבי של הגידול הסרטני ומערכת החיסון בסביבתו בהתבסס על בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת (Computer Vision). מידול זה מאפשר לחזות את התגובה של החולה לטיפול אונקולוגי ספציפי.


בכנס ASCO2020, חשפה החברה את יכולת החיזוי שלה עבור סרטן השד, בשיתוף עם חוקרים מובילים מבית החולים שיבא ו-MD Anderson.




ההשקעה תשמש את Nucleai לקדם את פיתוח פלטפורמת הרפואה המותאמת אישית שלה והתאמתה לסוגי מחלות נוספים, ויצרה שותפות בינה ובין תאגיד התרופות השוויצרי הענק שתסייע בפיתוח הטכנולוגיה שלה.




"אנחנו שמחים על השותפות עם קרן ההשקעות של Debiopharm  ומודים למשקיעים הקיימים שלנו ורטקס וגרוב ונצ'רס על התמיכה המתמשכת בחברה. חברת Debiopharm  הינה בעלת ניסיון של עשרות שנים בפיתוח תרופות אשר יסייע להאיץ את המחקר והפיתוח ב-Nucleai וכן את החדירה שלנו לשווקים ברחבי העולם", מסר אבי וידמן, מנכ"ל Nucleai. "ל-Nucleai יש מספר חוזים מסחריים עם חברות פארמה מובילות בתחום האימונותרפיה ועם חברות ביטוח אמריקאיות. אנחנו מתכננים להשתמש בכספים שגויסו על מנת להתאים את הטכנולוגיה שלנו לסוגי סרטן ומחלות נוספים בנוסף להרחבה משמעותית של מספר החוזים המסחריים ומצבת כח העובדים שלנו".




ישראל מהווה בשנים האחרונות מוקד חדשנות בתחום הביולוגיה החישובית כתוצאה מנגישות למידע דיגיטלי מובנה ממערכת הבריאות הישראלית והיצע העובדים הגדול בתחום הבינה המלאכותית.




Nucleai נוסדה לפני כשנתיים על ידי יוצאי יחידת טכנולוגיה באגף המודיעין המתמחה בבינה מלאכותית וביג דאטה: אבי וידמן (מנכ"ל), אלירון אמיר (סמנכ"ל תפעול) ולוטן חורב (סמנכ"ל פיתוח). "הידע המתקדם בו השתמשנו להסתכלות חזותית על אזורים מן האוויר ביחידות טכנולוגיות סייעה לנו להבין איך כדאי לבחון באופן חזותי רקמות כדי לאפשר למטופלים לנצח בקרב בין תאי הגידול לתאי מערכת החיסון" הוסיף וידמן. "הפלטפורמה שלנו, מנתחת מאות אלפי תאים בכל ביופסיה ובוחנת את האינטראקציה בין הגידול למערכת החיסון. באמצעות כך, אנחנו יכולים להתאים את התרופה המתאימה ביותר לחולה."


"הצוות שלנו נרגש לצאת למסע הזה לפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית על מנת לעזור לפתולוגים ואונקולוגים להיות מדויקים יותר באבחון וטיפול", מסבירה טניה דאו, מנכ"לית קרן ההשקעות של Debiopharm  . "הפלטפורמה המפותחת ב-Nucleai הינה בעלת פוטנציטל ענק ותוכל אף להשפיע באופן משמעותי על מחקרים קליניים בתחום פיתוח התרופות".




"הפתרון של Nucleai מבוסס על תוכנה ובכך מאפשר לנו לפרוס במהירות את המערכות שלנו אצל לקוחותינו בחברות התרופות". מוסר אלירון אמיר, סמנכ"ל התפעול של Nucleai. "זה פתרון אלגנטי לבעיה מורכבת. אין לנו צורך במעבדה ביולוגית יקרה. הפתרון שלנו מבוסס ענן ומאפשר לנו לאסוף כמויות עצומות של מידע אונקולוגי ממקורות שונים. מידע זה מאפשר גילוי של תובנות מורכבות אשר חברת פארמה יחידה אינה יכולה לגלות בעצמה."




אודות Nucleai




Nucleai מובילה פיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית בתחום האונקולוגיה המותאמת אישית. הפלטפורמה של Nucleai עושה שימוש בבסיסי נתונים ייחודיים על מנת לייצר תובנות בתחום הביולוגיה של הסרטן, על מנת להגדיל את אחוזי ההצלחה של ניסויים קליניים ועל מנת לשפר את הטיפול האונקולוגי בחולה. Nucleai משתפת פעולה עם כמה מחברות התרופות המובילות בעולם בפרויקטי מחקר ופיתוח.




 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il