TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רבעון מצוין להכשרת הישוב - הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-149 מיליון שקל; הרווח הנקי לבעלי המניות עלה לכ-86 מיליון שקל


עופר נמרודי, מנכל החברה. קרדיט צילום: ורדי כהנא
ההכנסות ברבעון עלו בכ-29% לכ-119 מיליון שקל, הרווח התפעולי ברבעון טיפס לכ-163 מיליון שקל.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "אנו גאים לפתוח את שנת 2020 עם המשך גידול בהכנסות ועלייה חדה ברווח. התוצאות הטובות ברבעון הראשון, הן פועל יוצא של פעילות ממוקדת בתחומי הנדל"ן עם פיזור נכון של נכסים מניבים בתחומי הלוגיסטיקה, המסחר והמשרדים לצד פרויקטים יזמיים. הפארקים הלוגיסטיים בפולין ובגרמניה של החברה הבת הפולנית MLP, המשיכו לפעול כסדרם, וגביית דמי השכירות נמשכה במלואה ובמועדה. במהלך הרבעון באה לידי ביטוי ההשבחה שבוצעה בפעילות זו, ורשמנו רווח מעליית ערך נכסי MLP.


לשמחתנו, גם בישראל, לא חווינו פגיעה מהותית על אף הסגר, ומאז תחילת החזרה לשגרה, אנו עדים לתנועת מבקרים הולכת וגדלה מידי יום במרכזים המסחריים שלנו. הודות להתנהלות הפיננסית האחראית והזהירה שהדירקטוריון מתווה והנהלת החברה מקפידה ביישומו, החברה נהנית מאיתנות וגמישות פיננסית גבוהה, המאפשרות לה להמשיך לקדם את הפרויקטים היזמיים על מנת להבטיח את המשך הצמיחה".

הכשרת הישוב פרסמה אמש את תוצאותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2020.

ההכנסות ברבעון הראשון 2020 עלו בכ-29% לכ-119 מיליון שקל לעומת כ-92 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע מעלייה חדה בהכנסות מיזום בניה למגורים בחו"ל, והן מעלייה בהכנסות מהשכרת נכסים.

החברה רשמה ברבעון הראשון עליית ערך נדלן להשקעה, נטו בהיקף של כ-132 מיליון שקל, לעומת עליית ערך נדלן להשקעה לא מהותית ברבעון המקביל אשתקד. עליית הערך ברבעון, משקפת עלייה בסך של כ-153 מיליון שקל, הנובעת מן הפארקים הלוגיסטיים בפולין ובגרמניה, אשר קוזזה על ידי ירידת ערך מנכסי החברה בישראל, בעיקר כ- 20 מיליון שקל בקניון שבעת הכוכבים, בשל הפחתה חד פעמית בסך 14 מיליון שקל המשקפת את הערכת החברה ביחס לירידה הצפויה בהכנסות כתוצאה מהשלכות משבר הקורונה, והיתרה כתוצאה מירידת מדד המחירים לצרכן בתקופת הדוח.

הרווח התפעולי טיפס ברבעון לכ-163 מיליון שקל לעומת כ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהעלייה בהכנסות ומעליית ערך נדל"ן להשקעה, כאמור.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עלה ברבעון לכ-86 מיליון שקל (סך רווח של כ-149 מיליון שקל) לעומת הפסד של כ-21 מיליון שקל (סך הפסד של כ-15 מיליון שקל) ברבעון המקביל אשתקד.

סך המזומנים ושווי המזומנים והשקעות לזמן קצר של החברה במאזנה המאוחד הסתכם, ביום 31 במרץ 2020, בכ-436 מיליון שקל.

הונה העצמי של החברה, נכון ל-31 במרץ 2020, הסתכם בכ-1.6 מיליארד שקל (מתוכו סך של כ-1.0 מיליארד שקל מיוחס לבעלי המניות), זאת לעומת כ-1.4 מיליארד שקל בסוף 2019 (מתוכו 0.9 מיליארד שקל מיוחס לבעלי המניות.

סך הנכסים של החברה הסתכם ביום 31 במרץ 2020 בכ-5.6 מיליארד שקל.


אירועים עיקריים בתקופת הדוח ולאחריה:
• בינואר ובמרץ 2020 גייסה החברה כ-450 מיליון שקל, בהרחבת שתי סדרות אג"ח עם מח"מ ארוך.
• בינואר 2020 העלתה מעלות את דירוג החברה ל:'ilA-' עם תחזית יציבה, ואת דירוג אג"ח סדרה 21 ל: 'ilA'.
• בינואר 2020 ובדצמבר 2019 ביצעה החברה שתי הנפקות הון וגייסה סכום כולל של כ-252 מיליון שקל. הנפקות אלה היו הראשונות שביצעה החברה מזה כ-30 שנה, וזאת לאחר שהשלימה את מהלך השטחת מבנה ההון שלה באוגוסט 2019.

הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; וכן ייזום פרויקטים למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il