TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שלמה החזקות מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2020 ומציגה גידול שיא בפעילות החברה בתחום הרכב:


הרווח הגולמי מפעילות הרכב של הקבוצה זינק ב-25% ועומד ברבעון הראשון של השנה על 130 מיליון ₪ לעומת 104 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי מפעילות הרכב של הקבוצה זינק ב-25% ועומד ברבעון הראשון של השנה על 130 מיליון ₪ לעומת 104 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות הקבוצה בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו ב-952 מיליון ש"ח לעומת 909 מיליון ש"ח אשתקד

עם זאת, תיק הנוסטרו של החברה בתחום הביטוח הושפע ממשבר הקורונה וגרם להפסד של 87 מיליון ש"ח ברבעון זה – אך החל להציג מגמה חיובית החל מסוף חודש מרץ והחזיר עד למועד זה למעלה מ-50% מההפסדים

החברה שומרת על דירוג אגרות החוב S&P (AA מינוס) - הגבוה בענף

לדברי אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות קבוצת שלמה, כמו המשק כולו, נקלעה למשבר הקורונה אשר משפיע על פעילות הקבוצה והמשק בכלל, ללא כל התראה מוקדמת. עם זאת, הקבוצה נכנסה לתקופה זו כשהיא עמידה ואיתנה, ובזכות עבודה קשה והתגייסות עובדי החברה ומנהליה, קבוצת 'שלמה החזקות' ממשיכה להציג המשך צמיחה בכל הפרמטרים, למעט הפסדים כתוצאה מהטלטלה בבורסות בעולם שהשפיע על תיק הנוסטרו של הקבוצה.
ניהול נכון ועשייה אינטנסיבית הם אלה שהביאו אותנו לגידול משמעותי של 25% ברווח הגולמי מפעילות הרכב של החברה.
החברה ממשיכה להשקיע בפיתוח מוצר הליסינג הפרטי שלה ובהטמעת טכנולוגיות חדשות במטרה לייצר חוויית לקוח נוחה ונגישה ולעמוד בקדמת הטכנולוגיה בשוק הרכב בישראל.

כולי תקווה כי נצלח את משבר הקורונה העולמי על הצד הטוב ביותר, לאחריו ממתינות לנו הזדמנויות רבות בכלל התחומים.

שלמה החזקות מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון של שנת 2020. הכנסות חברת ההחזקות בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2020 עמדו על 952 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-909 מיליון ש״ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של חברת ההחזקות עומד על 187 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-159 מיליון ש"ח אשתקד. הרבעון הראשון לשנת 2020 של חברת ההחזקות הסתכם בהפסד של 23 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של 45 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

חטיבת הרכב והאשראי של הקבוצה מציגה רווח נקי של 26 מיליון ש"ח בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2020, בהשוואה ל- 12 מיליון ש"ח אשתקד.

חברת שלמה ביטוח מציגה הפסד לאחר מס של 49 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2020, במיוחד בעקבות הפסדים בתיק הנוסטרו של החברה שהושפע ממשבר הקורונה העולמי, לעומת רווח נקי של 33 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

אודות שלמה החזקות
חברת שלמה החזקות, היא קבוצת עסקים פרטית בשליטת משפחת שמלצר העוסקת בתחום ליסינג, השכרה בארץ ובחו"ל ומכירת כלי רכב, ביטוח ואשראי חוץ בנקאי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il