TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רדהיל ביופארמה רוכשת מחברת AstraZeneca את הזכויות הכלל-עולמיות עבור תרופת Movantik®


רדהיל
הרכישה תבוצע באמצעות הסכם מימון ללא דילול עם HealthCare Royalty Partners בסך 115 מיליון דולר, עליו הודיעה החברה היום

הרכישה - למעט אירופה, קנדה וישראל. הרכישה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של 2020, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים ואישורים רגולטורים.


Movantik® (naloxegol) הינה תרופת מרשם, מוגנת פטנט, המיועדת לטיפול בעצירות אצל מבוגרים הנגרמת בשל טיפול במשככי כאבים מסוג אופיאוידים. רדהיל תחל בשיווק של Movantik® בארה"ב עם סגירת העסקה.
Movantik® הניבה מכירות נטו של 96 מיליון דולר בארה"ב בשנת 2019.


הרכישה תבוצע באמצעות הסכם מימון ללא דילול עם HealthCare Royalty Partners בסך 115 מיליון דולר, עליו הודיעה החברה היום.


"הרכישה של Movantik® הינה אירוע משמעותי ביותר עבור רדהיל. ברצוננו להודות ל- AstraZeneca על שהפקידה בידנו את התרופה החשובה הזו", אמר דרור בן-אשר, מנכ"ל רדהיל. "לצד ההשקה המתוכננת של Talicia® ברבעון הנוכחי והמשך השיווק של Aemcolo® לגסטרואנטרולוגים, רופאים לטיפול ראשוני ומומחים נוספים, הרכישה של Movantik® הינה צעד חשוב במימוש האסטרטגיה ארוכת הטווח למיצוב של רדהיל כחברה מובילה בתחום הגסטרואנטרולוגיה בארה"ב".

בנוסף, הודיעה החברה על התקשרותה עם HealthCare Royalty Partners (HCR) בהסכם מימון הלוואה מבוסס תמלוגים לטווח ארוך, ללא דילול לבעלי המניות, במסגרתו התחייבה HCR למימון של עד ל- 115 מיליון דולר הנועד לתמוך בפעילות המסחור של החברה בארה"ב ולמימון העסקה עליה הודיעה היום, לרכישת הזכויות עבור תרופת Movantik® מחברת AstraZeneca.


Movantik® הינה תרופת מרשם, מוגנת פטנט, המיועדת לטיפול בעצירות אצל מבוגרים הנגרמת בשל טיפול במשככי כאבים מסוג אופיאוידים.


HCR הינה קרן השקעות פרטית מובילה בתחום הפארמה המתמקדת בהשקעה בחברות ביופארמה עם מוצרים מסחריים או מוצרים הקרובים לאישור. ל- HCR קרנות בסך של 5.5 מיליארד דולר ומשרדים בקונטיקט, סן פרנסיסקו, בוסטון ולונדון.


"הסכם המימון ללא דילול לבעלי המניות נועד לתמוך ברכישת הזכויות עבור תרופת Movantik® מחברת AstraZeneca, בהשקה המתוכננת של Talicia® ברבעון הנוכחי, ולחזק את פעילות השיווק של Aemcolo® בארה"ב," אמר מיכה בן חורין, סמנכ"ל הכספים של רדהיל. "אנו רוצים להודות ל- HCR עבור האמון והתמיכה".
קלארק פוטש, שותף מנהל ב- HCR, אמר: "במהלך השנים האחרונות רדהיל בנתה באופן שיטתי ארגון אשר מוכן כיום להפוך למוביל בתחום הגסטרואנטרולוגיה, דרך מסחור תרופות אשר פיתחה ורכישות אסטרטגיות של מוצרים נוספים. אנו ב- HCR שמחים להיכנס לשותפות עם רדהיל ולממן את התפתחותה".


פול היידן, שותף ב- HCR לונדון, הוסיף: "הואיל וארה"ב מהווה את השוק החשוב ביותר עבור מרבית חברות הביופארמה, HCR שמחה לספק תמיכה בעלת ערך מוסף לשותפיה בעודם מפתחים את עסקיהם בשוק האמריקאי. אנו מאמינים בעתיד של רדהיל ושמחים על ההזדמנות לתמוך בהשקה של Talicia®, בשיווק המתמשך של Aemcolo® וברכישה של Movantik®".


קישורים לדיווחים הרשמיים:
https://finance.yahoo.com/news/redhill-biopharma-acquires-rights-movantik-070010538.html
https://finance.yahoo.com/news/redhill-biopharma-enters-115-million-070010253.html



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il