TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Infinidat חוצה רף אחסון של 6 אקסה בייט בפריסה גלובלית


Infinidat
מובילת האחסון הארגוני גם משדרגת את התוכנה בבסיס פתרון האחסון שלה, דבר שמגדיל באופן משמעותי את הערך העסקי ללקוח

חברת Infinidat, הספקית המובילה של פתרונות אחסון נתונים מרובי פטה בייט, הודיעה היום כי היא פרסה נפח אחסון של יותר מ- 6 אקסה בייט גלובלית. העלייה מ- 5 אקסה בייט ליותר מ- 6 אקסה בייט בפחות משישה חודשים משקפת את הגידול המהיר בדרישה בשוק למערכות אחסון גדולות ובעלות זמינות גבוהה ואת המשך ההצלחה של Infinidat באספקת פתרונות איכותיים ומותאמים למשימות קריטיות.


"זהו הישג עצום עבור Infinidat, כזה שמאמת את העובדה שהדגש שלנו על כלכלה משבשת, קלות שימוש ואספקת אחסון על פי דרישה, מהדהד בשוק," אמר בריאן קרמודי, מנהל טכנולוגיה ראשי ב- Infinidat. "הלקוחות שלנו מתמקדים ביישום יוזמות עסקיות שיוצרות יתרון תחרותי ומשפרות את היעילות התפעולית על ידי פישוט תשתיות האחסון שלהם. עם Infinidat הם לא דואגים לזמינות או לביצועים מכיוון שהם יודעים שזמינות של 100% לנתונים וזמני תגובה מתחת לאלפית השנייה הם יכולות מהותיות בפתרונות שלנו".


האחסון הכולל של Infinidat שנפרס הוא בעל קיבולת גדולה יותר מזו שסופקה על ידי שמונת ספקי מערכי ה- All Flash (AFA) המובילים בשנת 2019. Infinidat פרסה מעל 1 אקסה בייט בפחות משישה חודשים - צמיחה מהירה יותר ב- 50% לעומת תשעת החודשים הקודמים. הביקוש המתמשך למערכות בקנה מידה של פטה בייט צפוי להאיץ את הצמיחה של Infinidat במספר הלקוחות ובפריסת האחסון הכוללת.


פתרונות האחסון של InfiniBox פותחו כדי לשרת את דרישות הקיבולת הגבוהה של ארגונים, שכן נפח המידע שמשתמשים מייצרים ומאחסנים ממשיך לצמוח בקצב דו ספרתי. לקוחות מכל סדרי הגודל והתעשיות שיפרו את עלות התפעול ואת הפרודוקטיביות של הצוותים על ידי קונסולידציה של מספר גדול של מערכי אחסון בפתרון InfiniBox אחד.


חברת Infinidat הודיעה גם כי גרסת התוכנה InfiniBox Storage Software Release 5.0.11 זמינה כעת – ללא עלות לכל הלקוחות עם פתרונות InfiniBox המתוחזקים כיום. גרסת R5.0.11 מספקת יכולות חדשות המשפרות את הביצועים הכוללים והזמינות ומחזקות את ההגנה על מידע כדי להמשיך לממש את חזון ה- Infinidat Elastic Data Fabric. השיפורים כוללים שכפול עם Active-Active Consistency Groups, תמיכה בתקן הגנת המידע הפדרלי FIPS-140-2 והנחת בסיס לדור הבא של מנוע ה- Neural Cache.

אודות Infinidat
חברתInfinidat נוסדה בשנת 2011 על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה להשיג יתרון תחרותי המונע על ידי מידע בקנה מידה של פטה-בייט. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidat, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר. הטכנולוגיה של Infinidat מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי אל מול יכולות המערכת לעומת טכנולוגיות מידע אחרות. מידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר www.infinidat.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il