TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יוסי אביטל מונה למנהל פעילות החטיבה הקמעונאית של NAYAX בשראל


יוסי אביטל. צילום-רומן מיצל
אביטל מביא איתו ניסיון של 15 שנה במכירות וניהול בשוק הקמעונאות הישראלי

Nayax, חברת הפינטק המספקת פתרונות תשלום ללא מזומן לעסקים, מרחיבה את פעילותה ומקימה חטיבה חדשה אשר תתמקד במתן פתרונות טכנולוגיים ושירותים לבתי עסק קמעונאיים. כחלק מהמהלך האסטרטגי, החברה מינתה את יוסי אביטל למנהל פעילות החטיבה בישראל. בתפקידו האחרון שימש אביטל כמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בוריפון ישראל ולפני כן כסמנכ"ל המכירות בחברה.


אביטל מביא איתו ניסיון של 15 שנה במכירות וניהול בשוק הקמעונאות הישראלי. בין הפרויקטים שהוביל ניתן למנות את הקמת מועדון הלקוחות של קבוצת פוקס ולאומי קארד - Dream Card, המונה מעל 1.8 מיליון חברי מועדון פעילים.


יאיר נחמד, מנכ"ל ובעלים של חברת Nayax, אמר לרגל המינוי: "אנו גאים לגייס לשורותינו את יוסי, דמות מובילה בשוק הקמעונאות בישראל. מטרתנו היא לתת לבתי עסק קמעונאיים, מכל גודל שהוא, פלטפורמה שלמה שנועדה ליצור צמיחה וייעול של העסק. החל ממסוף אחד שמקבל את כל אמצעי התשלום הקיימים בשוק ועד למערכות קופה מתקדמות ו-ERP וכלה בשירותי סליקה. מדובר במהפכה של ממש – ואין אדם שיותר מתאים להוביל אותה מאשר יוסי".


לדברי יוסי אביטל: Nayax” רואה לנגד עיניה לא רק את הלקוח הישיר שלה, בתי העסק, אלא גם את הצרכנים של אותו העסק. לכן כל פתרון שהחברה משיקה נועד לתת בנוסף לפתרון העסקי גם את חווית הלקוח האופטימלית עם כמה שיותר ערך מוסף לצרכן, וזה כמובן כולל את הפתרונות לתחום הקמעונאות. ההבנה של צרכי שני קהלי היעד, בתי העסק והצרכנים, שם את Nayax בליגה משל עצמה ואני שמח להצטרף אליה."


Nayax הינה חברת פינטק ישראלית ובין הראשונות להתמחות במתן פתרונות תשלום ללא מזומן לעסקים. עם הקמתה בשנת 2005, החברה פיתחה מסופונים לקבלת תשלום ללא מזומן במכונות אוטומטיות כגון מכונות לממכר חטיפים, מתקני שטיפת מכוניות ומכונות קפה משרדיות. כמו כן, פיתחה החברה פתרונות תשלום דיגיטליים המאפשרים לבתי עסק לקבל תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, סמארטפונים, סריקת קוד QR ועוד. Nayax פועלת ביותר מ-50 מדינות ומציעה פתרונות המותאמים לשוק המקומי בכל מדינה ומדינה. כיום, החברה מעסיקה 350 עובדים, מהם 200 במרכז הפיתוח בישראל ופתרונותיה מוטמעים ב-350 אלף נקודות מכירה מסביב לעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il