TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביקושי יתר גבוהים בשלב המוסדי של גיוס אגרות החוב של הכשרת הישוב


עופר נמרודי - צילום ורדי כהנא
החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-900 מיליון שקל בשלב המוסדי של הרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרות 21 ו-22) - פי 3.5 מהסכום שביקשה לגייס

נוכח ביקושי היתר, בחרה החברה להגדיל את סכום הגיוס מ-250 מיליון
שקל לכ-400 מיליון שקל

בסדרה 21 נענתה החברה להזמנות ממשקיעים מסווגים בהיקף של כ-200 מיליון שקל, ונקבע מחיר מינימלי המשקף תשואה שנתית צמודה של כ-0.46%
במח"מ של כ-6.2 שנים עם בטוחה

בסדרה 22 נענתה החברה להזמנות ממשקיעים מסווגים בהיקף של כ-200 מיליון שקל, ונקבע מחיר מינימלי המשקף תשואה שנתית צמודה של כ-1.41%
במח"מ של כ-4.2 שנים ללא בטוחה

בשבוע שעבר העלתה חברת הדירוג מעלות S&P את דירוג החברה ל:'ilA-' עם תחזית יציבה

הגיוס יוזיל את עלויות המימון בחברה ויאריך באופן משמעותי את מח"מ החוב

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בשלב המכרז המוסדי. הביקושים הגבוהים במכרזים, שהגיעו לפי 3.5 מיעד הגיוס המקורי ושיעור התשואה שנקבע, מבטאים שוב את הבעת האמון המלא של שוק ההון בהנהלת החברה ובפעילותה, בחוסנה הפיננסי ובמהלכיה העסקיים. אנו ממשיכים לפעול לקידום מוצלח של פרויקטי הנדל"ן שבייזום, בהתאם לאסטרטגיה עסקית ברורה ובמקביל לחיזוק הקשר והשותפויות עם שוק ההון".

עודד סתר, סמנכ"ל מימון, השקעות ופיתוח עסקי של הכשרת הישוב: "תמורת ההנפקה תשמש בעיקרה למיחזור חוב, תוזיל את עלויות המימון ותתמוך בהמשך הפעילות. הנפקת אגרות החוב מתווספת לגיוסי הון בהיקף של כ-252 מיליון שקל שבוצעו לאחרונה. מהלכים אלו הובילו בשבוע שעבר להעלאת דירוג החברה וצפויים לתמוך בתנופת הייזום והרחבת הפעילות בישראל ובפולין".

שבוע לאחר העלאת הדירוג של איגרות החוב שלה, זכתה אמש חברת הכשרת הישוב להצלחה רבה בשלב המוסדי של גיוס אגרות חוב, בדרך של הרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרה 21 וסדרה 22). במסגרת המכרזים המקדימים, זכתה החברה לביקושים גבוהים בהיקף כולל של כ-880 מיליון שקל, כאשר נוכח הביקושים האמורים בחרה החברה להגדיל את היקף הגיוס המתוכנן לכ-400 מיליון שקל, במסגרת הצעות המדף שבכוונת החברה לפרסם בימים הקרובים.

כזכור, בשבוע שעבר העלתה חברת דירוג האשראי מעלות S&P את הדירוג של חברת החברה ל:'ilA-' עם תחזית יציבה, ואת הדירוג של אגרות החוב מסדרה 21, ל:'ilA'. בדוח הדירוג, ציינו כלכלני מעלות S&P, כי העלאת הדירוג הינה הודות למספר פעולות שביצעה החברה לחיזוק בסיס ההון, ואשר צפויות להוביל לירידה משמעותית במינוף המאזני לכ-65% בסוף 2019, וכן מהערכתם כי המינוף בשנתיים הקרובות צפוי להיות יציב.

בשלב המוסדי של ההנפקה אמש, נרשמו לאג"ח סדרה 21 ביקושים בהיקף של כ-386 מיליון שקל, מתוכם בכוונת החברה להיענות להזמנות בהיקף של כ-200 מיליון שקל. בשל ביקושי היתר הגבוהים, המחיר המינימלי ל-1 ש"ח ע.נ. נקבע על 111 אג', לעומת מחיר מינימום במכרז שעמד על כ-109 אג' ליחידה. המחיר שנקבע בשלב המוסדי משקף תשואה שנתית צמודה של 0.46%.
אגרות החוב (סדרה 21) צמודות מדד עם מח"מ של כ-6.24 שנים, מדורגות על-ידי חברת הדירוג מעלות S&P בדירוג 'ilA' ומגובות בבטוחה - שעבוד בדרגה שנייה על המקרקעין והזכויות ב"קניון שבעת הכוכבים", בהרצליה.

בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח סדרה 22 נרשמו ביקושים בהיקף של כ-495 מיליון שקל, מתוכם בכוונת החברה להיענות להזמנות בהיקף של כ-200 מיליון שקל. בשל ביקושי היתר הגבוהים, המחיר המינימלי ל-1 ש"ח ע.נ. נקבע על 105.5 אג' לעומת מחיר מינימום במכרז שעמד על כ-103.1 אג' ליחידה. המחיר שנקבע בשלב המוסדי משקף תשואה שנתית צמודה של 1.41%.


אגרות החוב (סדרה 22) צמודות מדד עם מח"מ של כ-4.24 שנים, מדורגות ע"י חברת הדירוג מעלות S&P בדירוג 'ilA-' ואינן מגובות בבטוחה.

את ההנפקה הובילה פועלים אי.בי.אי, יחד עם ברק קפיטל חיתום ומנורה חיתום.

לצד המכרזים שהתקיימו אמש, השלימה הכשרת הישוב בתקופה האחרונה הנפקות הון בהיקף כ-252 מיליון שקל. הנפקות אלה מהוות חיזוק נוסף להון העצמי של הכשרת הישוב ולהגברת גמישותה הפיננסית, וזאת בהמשך ליישום האסטרטגיה להרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים בישראל, ופעילות הפארקים הלוגיסטיים MLP בפולין ובגרמניה.

הכשרת הישוב הינה חברת נדל"ן הפועלת בישראל בתחום הנדל"ן המניב - קניונים ומרכזים מסחריים, משרדים ותעשייה, ובפולין בתחום הפארקים הלוגיסטיים. כמו כן, לחברה פעילות ייזום למגורים בפולין, והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il