TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לכבוד יום הפופקורן הבינלאומי, מותג הוטפופ מעדכן


הוטפופ צילום עמית שטראוס
הישראלי צורך כ- 3.6 ק"ג פופקורן בממוצע בשנה * משפחה ממוצעת בישראל מכינה 3 שקיות פופקורן למיקרוגל בחודש * כשליש מבתי האב בישראל כוללים פופקורן בסל הקניות שלהם
החוקרים מאוניברסיטת סקרנטון בפנסילבניה טוענים כבר כמה שנים כי הוא החטיף המושלם. בישראל, שליש ממשקי הבית משלבים אותו בסל הקניות שלהם ומשפחה ממוצעת מכינה בחודש 3 שקיות שלו במיקרוגל הביתי. כולנו היינו רוצים לראות בהילוך איטי את תהליך "פיצוץ הגרעין" שלו ואף אחד מאתנו לא מסוגל לעמוד בפני הריח שהוא מפיץ והטעם הנהדר שלו - יום הפופקורן הבינלאומי 19.1.2020.

פופקורן, החטיף הטעים והקליל שהגיע אלינו מארצות מרכז אמריקה, נחשב לאחד מהחטיפים היותר בריאים ובוודאי היותר טעימים שיש. גרעיני התירס המיובשים מוצעים בשקיות של פופקורן מוכן לאכילה, בשקיות להכנה במיקרוגל, או כגרעינים גולמיים להכנה ביתית. השוק כולו נאמד ב-60 מיליון שקל, מתוכם 43 מיליון שקל תופס שוק הפופקורן למיקרוגל.

בסגמנט הפופקורן המוכן לאכילה בולטות שתי חברות בלבד: אסם, המשווקת את החטיף "פופקו", (66.3% נתח שוק) ופופקורן של עלית(27.1% נתח שוק).

אז איזה פופקורן אנחנו הכי אוהבים להכניס למיקרוגל? לפי נתוני אתר סטורנקסט, הפופקורן הפופולרי ביותר למיקרוגל הוא "הוטפופ" של ליימן שליסל, המחזיקה ב-59%% משוק הפופקורן למיקרוגל בישראל. מיד אחריו "פופ סטאר" של דנשר, המדורגת במקום השני ומחזיקה 28% מהשוק. השאר, אחוזים בודדים, מתחלקים בין סוגת, שופרסל ועוד.

פנינה לזר, מנהלת תחום חטיפים בחברת ליימן שליסל, מעדכנת: "הישראלי הממוצע צורך 3.6 ק"ג פופקורן בשנה. ומעדיף לצרוך פופקורן להכנה במיקרוגל. משפחה ישראלית ממוצעת מכינה 3 שקיות פופקורן למיקרוגל בחודש וכשליש מבתי האב בישראל כוללים פופקורן בסל הקניות שלהם. בשנים האחרונות אנו רואים עליה בהיקפי הצריכה של פופקורן בכלל ובפרט של פופקורן להכנה במיקרוגל, אנחנו משערים שזה קשור גם לתרבות הצפייה במסכים ובעיקר לתרבות הבינג' (צפייה ברצף) שרבים נוהגים לנשנש פופקורן במהלכן".

עוד מספרת לזר, כי "ליימן שליסל היתה הראשונה להביא את הפופקורן להכנה במיקרוגל לישראל. זה היה לפני 25 שנים, כשברוב הבתים בישראל עדיין לא היה מיקרוגל. יצרנו קטגוריה של פופקורן למיקרוגל שלא היתה קיימת קודם וגם תרמנו להאצת הקצב של כניסת המיקרוגלים לבתים בישראל".

מאז ועד היום שוק הפופקורן בישראל התפתח כמטאור, ניתן למצוא על המדפים מגוון עשיר ומתחדש של טעמים ובשנים האחרונות אף קיים מענה לשוחרי הבריאות שיכולים למצוא על המדפים פופקורן להכנה במיקרוגל מופחת נתרן וכן שקיות להכנת פופקורן במיקרוגל בכמות מדודה המכילה 100 קלוריות בלבד.

כמה דברים שאולי לא ידעתם על פופקורן:

· גרעיני פופקורן נהיו פופולריים במהלך המאה ה-19.
· פופקורן הוא קיצור של popping corn - שמו של הזן היחיד של תירס ש"מתפוצץ" בטמפרטורה גבוהה.
· ב-1981 חברת 'ג'נרל מילס' רשמה את הפטנט הראשון עבור שקית להכנת פופקורן למיקרוגל.
· בשנת 2018 למעלה מ-200 מיליון אמריקאים רכשו מוצרי פופקורן.
· פופקורן הוא המאכל הראשון שחומם במיקרוגל, זה היה בשנת 1945 וזה מה שהביא לשימוש הנפוץ במיקרוגל כמכשיר לחימום אוכל.
· גרעיני התירס המפוצפץ מקבלים אחת משתי צורות: "פרפר" או "פטרייה"
· שלושת טעמי הפופקורן האהודים ביותר באמריקה: חמאה, גבינה וקרמל. בישראל הטעם האהוב ביותר הוא טבעי בתוספת מלח.
· מספר גרעיני התירס הממוצע בשקית פופקורן להכנה במיקרוגל הוא 90

· מדונה מספרת שכאשר הגיעה לניו יורק וברשותה 35 דולר בלבד, התקיימה על פופקורן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il